beşiktaş

bugün dersanedeki hocanın gs li ve fb li varmı sorusunun ardından beşiktaşlı var mı diye sormamasından dolayı üzüldüğüm takım. aslında bu durum bir gerçeği yansıtıyor basit bir olay gibi görünmesine rağmen
© copyright 2005 - 2026