bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler2
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- nevşehir üzümü2
- pakistan3
- azerbaycan2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- hindistan3
- düşün ki o bunu okuyor17
- dünya7
- aşure günü3
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- fas6
- yaşamak üzerine2
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- japonya4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- bosna hersek3
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- anın fotoğrafı2
- yılmaz güney12
- moğolistan2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- cezayir2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- ekonomi3
- kolu kıllı kız3
- bir insana inanmak2
- gün gelecek dün olacak5
- kemal kılıçdaroğlu18
- arnavutluk2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- aşk her şeyi affeder mi4
- türk moğol kardeştir3
- ona bir şey söyle10
bu sene avrupa kupalarından men edilmese fazla başarılı olamayacağını düşündüğüm kulüp. bunun başlıca sebeplerinden birisi de kadronun kısıtlı olması. takımda her mevkiide gerekli alternatifler yok. her bölge için analiz yapmak istiyorum :
sağ bek : maazallah hilbert sakatlansa oynayabilecek bir isim yok. böyle bir durum olsa büyük ihtimal ibrahim toraman o mevkiiye çekilecek ve hücuma olan katkı azalacak. zira başka bir alternatif yok.
sol bek: ismail köybaşı şu anda sakat ve o mevkiide mecbur olarak uğur boral forma giyiyor. bazı kişiler uğur'un mevkisinin sol bek olduğunu söylese de ben uğur'un sol açıkta daha fazla katkı verebileceğini düşünüyorum. bu bölgede escude, ersan gülüm gibi isimler de oynayabilirler fakat alınacak verim uğur boral'dan alınan verimin daha da altında kalır.
stoperler: bence beşiktaş'ın mevcut kadrosunda en az sıkıntıda olduğu bölge olacaktır. toraman, sivok, escude, ersan, atınç gibi isimler 2 kulvarda yarışan beşiktaş için yeterli olacaktır.
defansif orta saha: beşiktaş'ın yine alternatifsiz bölgelerinden birisi. ernst'i aramıyor gözlerim ama kaliteli bir isim alınabilir bu bölgeye. sadece necip ile bu yolda yürünmez.
oyun kurucu : bu bölge için beşiktaş en şanslı takım diyebiliriz çünkü elimizde manuel fernandes gibi bir isim var fakat bu adam da sonuçta makine değil. sakatlık - ceza gibi durumlar halinde oyun kurabilecek, takımı ileriye taşıyabilecek bir isim yok takımda. muhammed akıllara gelebilir fakat muhammed şu anda hem fizik olarak hem de maç formu olarak çok geride. bu bölgeye bir takviye şart.
kanatlar : lig başladığından beri kanatlarda olcay ve holosko ikilisi oynuyor. fakat bu isimlerin de bir yedeği yok takımda. aslında şöyle bir durum da var, holosko bir kanat da değil. bunu kendisi de katıldığı tv programında söyledi. mustafa pektemek iyileştiğinde ligin ortası gelmiş olacak ve açıkçası pek bir katkısı olacağını da sanmıyorum. zaten o da filip gibi bir kanat oyuncusu değil. kısaca bu bölge için de takviye şart. eğer quaresma takıma dönerse ve sahada yapması gereken işi, yani futbol oynarsa takımın işleyişi çok değişecektir.
golcüler : bu bölgedeki isimlere baktığımızda almeida ve batuhan ikilisini görüyoruz. bu iki isim de tip olarak birbirinin aynısı. beşiktaş'da topu alıp da gidecek bir golcü yok. bahsettiğim futbolcu tipi niang, emenike gibi isimler. samet hoca ilk geldiğinde takımın 4-4-2 oynayacağını söylemişti fakat mustafa'nın sakatlığı sebebiyle takımı tek forvet oynatmak zorunda kalmıştı(bu kendi demeci). bu bölgeye bahsettiğim tarzda bir golcü alınabilir veya alınamazsa o bölgeye holosko monte edilebilir.
ilk 11 kurma olaylarını pek sevmem ama nedense bu sefer içimden kurmak geldi bu sefer.
gönlümdeki beşiktaş ilk 11'i :
--McGregor--
--Hilbert-- --Sivok-- --toraman-- --ismail--
--Olcay-- --Necip *-- --Fernandes-- --Uğur Boral--
--Almeida-- --Holosko*--
iyi bir quaresma ile kurulabilecek 11:
--Mcgregor--
--Hilbert-- --Sivok-- --toraman-- --ismail--
--Quaresma-- --Necip *-- --Fernandes-- --Olcay--
--Almeida-- --Holosko*--
sağ bek : maazallah hilbert sakatlansa oynayabilecek bir isim yok. böyle bir durum olsa büyük ihtimal ibrahim toraman o mevkiiye çekilecek ve hücuma olan katkı azalacak. zira başka bir alternatif yok.
sol bek: ismail köybaşı şu anda sakat ve o mevkiide mecbur olarak uğur boral forma giyiyor. bazı kişiler uğur'un mevkisinin sol bek olduğunu söylese de ben uğur'un sol açıkta daha fazla katkı verebileceğini düşünüyorum. bu bölgede escude, ersan gülüm gibi isimler de oynayabilirler fakat alınacak verim uğur boral'dan alınan verimin daha da altında kalır.
stoperler: bence beşiktaş'ın mevcut kadrosunda en az sıkıntıda olduğu bölge olacaktır. toraman, sivok, escude, ersan, atınç gibi isimler 2 kulvarda yarışan beşiktaş için yeterli olacaktır.
defansif orta saha: beşiktaş'ın yine alternatifsiz bölgelerinden birisi. ernst'i aramıyor gözlerim ama kaliteli bir isim alınabilir bu bölgeye. sadece necip ile bu yolda yürünmez.
oyun kurucu : bu bölge için beşiktaş en şanslı takım diyebiliriz çünkü elimizde manuel fernandes gibi bir isim var fakat bu adam da sonuçta makine değil. sakatlık - ceza gibi durumlar halinde oyun kurabilecek, takımı ileriye taşıyabilecek bir isim yok takımda. muhammed akıllara gelebilir fakat muhammed şu anda hem fizik olarak hem de maç formu olarak çok geride. bu bölgeye bir takviye şart.
kanatlar : lig başladığından beri kanatlarda olcay ve holosko ikilisi oynuyor. fakat bu isimlerin de bir yedeği yok takımda. aslında şöyle bir durum da var, holosko bir kanat da değil. bunu kendisi de katıldığı tv programında söyledi. mustafa pektemek iyileştiğinde ligin ortası gelmiş olacak ve açıkçası pek bir katkısı olacağını da sanmıyorum. zaten o da filip gibi bir kanat oyuncusu değil. kısaca bu bölge için de takviye şart. eğer quaresma takıma dönerse ve sahada yapması gereken işi, yani futbol oynarsa takımın işleyişi çok değişecektir.
golcüler : bu bölgedeki isimlere baktığımızda almeida ve batuhan ikilisini görüyoruz. bu iki isim de tip olarak birbirinin aynısı. beşiktaş'da topu alıp da gidecek bir golcü yok. bahsettiğim futbolcu tipi niang, emenike gibi isimler. samet hoca ilk geldiğinde takımın 4-4-2 oynayacağını söylemişti fakat mustafa'nın sakatlığı sebebiyle takımı tek forvet oynatmak zorunda kalmıştı(bu kendi demeci). bu bölgeye bahsettiğim tarzda bir golcü alınabilir veya alınamazsa o bölgeye holosko monte edilebilir.
ilk 11 kurma olaylarını pek sevmem ama nedense bu sefer içimden kurmak geldi bu sefer.
gönlümdeki beşiktaş ilk 11'i :
--McGregor--
--Hilbert-- --Sivok-- --toraman-- --ismail--
--Olcay-- --Necip *-- --Fernandes-- --Uğur Boral--
--Almeida-- --Holosko*--
iyi bir quaresma ile kurulabilecek 11:
--Mcgregor--
--Hilbert-- --Sivok-- --toraman-- --ismail--
--Quaresma-- --Necip *-- --Fernandes-- --Olcay--
--Almeida-- --Holosko*--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar