hz rte

--spoiler--

" Başbakan'a dokunmak bile bence ibadettir "

http://www.cnnturk.com/20...ettir/623516.0/index.html

" TAYYiP'E AŞIĞIZ. O BiZiM 2. PEYGAMBERiMiZ "

http://www.dailymotion.co...o-byzym-2-peygambery_news

--spoiler--
© copyright 2005 - 2026