bugün

astım

Süründürür, bazen öleceğine bile inanırsın.
3 yaşındayken her doktora götürülürsünüz ritm bozukluğu derler. ilaç kullanırsınız geçmez. 15 yıl sonra "aa sen astımmışsın derler"
(bkz: dayanılmaz acı)
© copyright 2005 - 2026