bugün

bişkek

halk devrimini birebir yaşadığım ve beni devrimden soğutan şehirdir.
yaşanası şehir olması ile birlikte kırgızlar olmasaydı daha güzel olacağı kesin olan şehirdir.
© copyright 2005 - 2026