bugün

david ospina

McGregor ı almış olsak da yine de gelsin dediğim kalecidir. FM hastasıyım, Ospina yı oynadığım her takıma aldım, yedek kalsa bile gıkı çıkmazdı.
© copyright 2005 - 2026