bugün

david ospina

facebook sayfasında beşiktaş sayfasını beğenen kaleci. twitterda yazılanları da okuyunca transfer bitmiş diyebiliriz.

http://www.facebook.com/momo0831?sk=wall

edit : ah ulan be neredeyse bize geliyordu bu adam..
© copyright 2005 - 2026