bugün
- yigitzsche17
- icardi190511
- psikoloğa gitmek mi içki almak mı14
- evlenmek istememek ama yalnızlıktan da sıkılmak22
- junkman13
- anın görüntüsü17
- sözlük kızlarının elleri şuan napıyor sorunsalı14
- erdoğan'dan sonraki başkan19
- başıboş köpek sorunu25
- görümceniz sizi engellese ne yaparsınız14
- çok fazla çirkin erkek olması13
- erdal beşikçioğlu'nun öğle yemeği24
- sexting haram mıdır24
- sophie dee'nin memeleri11
- sözlük erkeklerinin bugünkü kombinleri11
- kurtlar vadisi pusu rezaleti11
- aleyna tilki nin annesi12
- cengiz ünder'in bıyığı12
- ölmeye karar vermek19
- erdal beşikçoğlu'nun işçilerle yemek pr çalışması10
- mehmet şimşek'in türk milletine yerel halk demesi15
- icardi1905 silik olsun kampanyası14
- sağlıklı cinsel bir yaşamım var neden konuşuluyor12
- motorcu fırlama hafif demir demirkan tarzı yazar15
- 18 nisan 2024 fenerbahçe olympiakos maçı59
- assembly kodu11
- iremga8
- fenerbahçe taraftarı9
- ezgi mola9
- annem baban uğur dündar dedi9
- kuva'i milliye ne ise hamas da o dur20
- ali koç8
- fenerbahçe13
- arda güler16
- altıncı filoya karşı namaz kılmak12
- uludağ sözlük discord grubu9
- yazarların en rum özelliği15
- ismail kartal19
- konstantinos tzolakis9
- sadece sennn9
- türkiyede bütün yiyecek fiyatları aşırı fahiştir16
- ups boobss nerelerde ramazan da bitti11
- eybırın manyağı kıskanması14
- kadın ayağı kokusu11
- erkeklerin bir kere küsünce geri barışmaması18
- flörtlerinizin ortak özellikleri21
- beni seviyor musunuz8
- anksiyete psikolojik değil fizyolojik bir sorundur11
- bacaklarımdan tahrik olan kız olduğunu sanmıyorum14
- yazarlardan parfüm önerileri14
fellini'nin harikaötesi 1953 yapımı filmi. her karakter ayrı güzel. hepsinin dramı, ironik kişilikleriyle öyle bütünleşmiş ki; nino rota'nın duygu seli yaşatan müzikleri ile zirveye çıkan dram bir sonraki sekansta aylak arkadaşların kalıpları, dayatmaları, duygusal dorukları, ahlaki gereklilikleri tiye alan tavırlarıyla koca bir kahkahaya dönüşmekte.
sahil kasabasının altı aylak kafadarının herbiri pek bir hoş. fellini'nin bu karakterleri anlatırken kullandığı yöntem de yani; aylak kafadarlardan birinin gözünden hikayeyi ve arkadaşlarını anlatması da çok güzel ve derinlemesine incelemeyi ileriye bırakarak; filmde öne çıkan iki kişiden bahsetmek gerekirse; aylak kafadarların ruhsal lideri fausto; yakışıklı, çapkın, uslanmaz bir erkek; aynı faust' gibi şeytan tarafından hem yoldan çıkarılmakta, hem de hep şeytan tüyü sayesinde paçayı sıyırmakta. diğer karakter ise film boyunca en duyarlı ruha ve en mantıklı görüşe sahip moraldo. gerçekten adı gibi hem moral değerlere sahip hem de filmin sonunda uzaklara gitmeyi başaran tek aylak birader olduğundan, bizlere moral, umut ve ilham aşılamakta.
her filminde karnaval havasını, muhteşemötesi yönetmenliği ile seyircilere yaşatan fellini bu filmde; gerçek, coşkulu, bilfiil yaşanan bir karnavalı da aylak kafadarlarla birlikte bize yaşatmakta hem görsel hem de ruhsal olarak; konfetiler, kostümler de cabası.
fausto'ya 1953 yılının denizkızı seçilen taze gelin, karısı, sandra tarafından verilen ders de pek bir hoş olmuş.
sandra'dan fausto'ya bu şarkıyı gönderiyoruz:
pişman olcaksın(zaten çok pişman oldu garibim; fausto)
http://www.youtube.com/watch?v=FPKZqGtGQGU&feature=share
büyük ve harikaötesisin fellini...
not: riccardo fellini'nin; federico fellini'ye benzerliği de ayrı bir hava katmış, aryaları da hele ave maria ayrı bir muhteşemlik. kasabanın umut vaadeden oyun yazarı; leopold'un ilham çağırış töreni ve kısır kasaba ortamının yaratıcılığına olumsuz etkilerini ve anlaşılamamasını feryad edercesine anlattığı sahne de harika...
sahil kasabasının altı aylak kafadarının herbiri pek bir hoş. fellini'nin bu karakterleri anlatırken kullandığı yöntem de yani; aylak kafadarlardan birinin gözünden hikayeyi ve arkadaşlarını anlatması da çok güzel ve derinlemesine incelemeyi ileriye bırakarak; filmde öne çıkan iki kişiden bahsetmek gerekirse; aylak kafadarların ruhsal lideri fausto; yakışıklı, çapkın, uslanmaz bir erkek; aynı faust' gibi şeytan tarafından hem yoldan çıkarılmakta, hem de hep şeytan tüyü sayesinde paçayı sıyırmakta. diğer karakter ise film boyunca en duyarlı ruha ve en mantıklı görüşe sahip moraldo. gerçekten adı gibi hem moral değerlere sahip hem de filmin sonunda uzaklara gitmeyi başaran tek aylak birader olduğundan, bizlere moral, umut ve ilham aşılamakta.
her filminde karnaval havasını, muhteşemötesi yönetmenliği ile seyircilere yaşatan fellini bu filmde; gerçek, coşkulu, bilfiil yaşanan bir karnavalı da aylak kafadarlarla birlikte bize yaşatmakta hem görsel hem de ruhsal olarak; konfetiler, kostümler de cabası.
fausto'ya 1953 yılının denizkızı seçilen taze gelin, karısı, sandra tarafından verilen ders de pek bir hoş olmuş.
sandra'dan fausto'ya bu şarkıyı gönderiyoruz:
pişman olcaksın(zaten çok pişman oldu garibim; fausto)
http://www.youtube.com/watch?v=FPKZqGtGQGU&feature=share
büyük ve harikaötesisin fellini...
not: riccardo fellini'nin; federico fellini'ye benzerliği de ayrı bir hava katmış, aryaları da hele ave maria ayrı bir muhteşemlik. kasabanın umut vaadeden oyun yazarı; leopold'un ilham çağırış töreni ve kısır kasaba ortamının yaratıcılığına olumsuz etkilerini ve anlaşılamamasını feryad edercesine anlattığı sahne de harika...
güncel Önemli Başlıklar