bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- dünya5
- kolu kıllı kız3
- türk moğol kardeştir3
- velvet13
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- coğrafya2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- 2026 dünya kupası20
- futbol13
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- sözlük kızlarının vücutları15
- iveco daily3
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- gülüm diyen kız10
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- aşk her şeyi affeder mi4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- yılmaz güney12
- falıma bakmak isteyen var mı24
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- kuzenin içine boşalmak14
- haiti4
- haram ile cömertlik yapmak3
- gün gelecek dün olacak5
- fas4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- otokar sultan2
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- geceye bir ayet bırak3
- tatlım diyen kız2
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- kemal kılıçdaroğlu18
- anın görüntüsü18
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
kısa tutayım.
1-ben kukla nın kendini oyladığını ıspatlayabilirim. şimdiye kadar hiç götümden sallamadım.
2-kukla her yerde bas bas bağırıyordu okuduğunuzu oylayın aga diye. ben bunu nickaltına yazdım aklı başına gelmiş olacak gibi oldu ama başlıkları alt alta okumak gibi çok entri girilmiş ve oylaması basit olabilecek başlıklar seçip seri artı vererek en çok oy veren sözlük yazarı gibi göründü. 1 günde 12000 oy verme gibi saçmalığın daniskalığını yaptı.
1-başkalarının hakkına tecavüz ediyorsun.
2-emek verilmiş entrileri değil hobi amaçlı girilmiş entrileri oyluyorsun.
3- yalan söylüyorsun.
4-hala bunları inkar edip yavşaklığını devam ettiriyorsun.
5-pampiş canciş kimsenin sikinde olmaz. sen yazacaksın ne biliyorsan. gerçek gerçektir. koyun sürüsü seni dedektif sherlock holmes ilan edebiliyorsa senin de pampişlerin var o zaman.
hadi ateistler bunu da açıklayın!
31 çekme hikayelerini entri olarak yazanları sevmem. sirkecidetrengider'i de sevmedim. karakterini değil ama sözlükteki yarattığı karakteri.
benzer kişiler de var.. yoksa kendisi hakkında uzaktan duyduğum bilgilere göre ortalamanın üzerinde kültür düzeyi olduğunu düşünüyorum.
üstelik sen sahilde kız gördüm çüküm kalktı yazacak kadar seviyeyi düşürebildin sözlükte.
yaz.
troll ol.
ne oluyorsan ol ama adabınla ol. yavşaklık yaparak değil.
osuruklu göte çavdar ekmeği bahane. her şeye bahane uydurmayacaksın!
nedense başka bir sözlükte hakkında da şöyle yazılmış:
--spoiler--
tam bir kevaşe yalanci piç, bi bu bi de kukla denen yavşak, bir de itü de ki komiser cemal falan trollerini hiç söylemiyorum..
kayser soze özentiliği var belki akrabalari bile olabilir, bir bakarsin pekakaya küfür eder sonra bir bakarsin savunuculari olur boyle ağir orospu cocugudur bunlarin hepsi, hiç sevmem, özenti piçlerdir uludağ sözlükte yalakadir bütün modlarin ve laf taşar bu ve kukla da, fake nicklerle oy verirler karmayi yükseltip en iyilere girerler, yalanlarini siktimin pezevenkleri hiç sevmem.
kendi kendilerine karilara hava atmak icin yazilar yazarlar, organizasyon düzenleyip milletin parasini alirlar taksimde mekanlarda filan, hep karilar bunlari aldatmiştir kötülük yapmiştir, kendi ismini söylemez, fake numara verir kandirir, laf taşirlar filan, alayi troll hayatlari sözlükte insanlara yalan söylemek, laf taşiyan dedikoducu pezevenklerdir, fake nickleri ile itüyü ele geçirmiş durumdalardir.
kaale almayin ve uzak durun bu ve kukla dan, siz kaybedersiniz.
--spoiler--
ayrıca beni birisi dün dışardan oyladı. acaba "cahil kendini oyluyor" diye bok atma amacıyla mıydı?
sözüm sana. birçok moderatörlerden bile daha iyi anlarım bu teknik işlerden..
bildiğim bugları saysam nevrin döner.
kaldı ki senin kendini oyladığını ilk ben tespit ve ifşa ettim ve akabinde sana girdiğim tek bir entri ile ipler çözüldü bilahare 1 şubat 2012 sözlüğe entry girmeme eylemi diye değişik bir grev yapmaya çalıştı yazarlar.
kaldı ki eylemi başlatan ya da destekleyenler benimle gayet samimi bri şekilde konuşuyordu. daha eylemin ne olduğunu hangi amaçla olguğunu bile bilmemekteler. bu kadar bilinçsiz bir kafa var kusura bakmayın..
hülasa biri kendini oyluyor istatistiklere çıkıyor, akabinde beni de dışardan oylayarak, "cahil kendini oyluyor yeaaa" dedirtmeye çalışıyor.
sanki ben göremiyorum entrilerin seri oylandığını. ahan da zamanı yazıyor orada kol gibi:
görsel
güzelim türkçemizde şöyle bir deyim var bu da son söz olsun:
(bkz: am çarşıdan sik komşudan)
bedava iş olmaz osbirciii
illa meraklı olanlar da buraya buyursun:
kukla@cahil profesör
edit:hacı ders çalışıyordum da şimdi aklıma bak: hani sen ısyerınde calısıyorum falan dıyorsun ya. Gunde 12000 entrıyı oylayacak kadar bos zamanın varsa gizli işsizlik yaratıyorsun. Artık bunu ateıstler degıl rosava acıklasın sana..
1-ben kukla nın kendini oyladığını ıspatlayabilirim. şimdiye kadar hiç götümden sallamadım.
2-kukla her yerde bas bas bağırıyordu okuduğunuzu oylayın aga diye. ben bunu nickaltına yazdım aklı başına gelmiş olacak gibi oldu ama başlıkları alt alta okumak gibi çok entri girilmiş ve oylaması basit olabilecek başlıklar seçip seri artı vererek en çok oy veren sözlük yazarı gibi göründü. 1 günde 12000 oy verme gibi saçmalığın daniskalığını yaptı.
1-başkalarının hakkına tecavüz ediyorsun.
2-emek verilmiş entrileri değil hobi amaçlı girilmiş entrileri oyluyorsun.
3- yalan söylüyorsun.
4-hala bunları inkar edip yavşaklığını devam ettiriyorsun.
5-pampiş canciş kimsenin sikinde olmaz. sen yazacaksın ne biliyorsan. gerçek gerçektir. koyun sürüsü seni dedektif sherlock holmes ilan edebiliyorsa senin de pampişlerin var o zaman.
hadi ateistler bunu da açıklayın!
31 çekme hikayelerini entri olarak yazanları sevmem. sirkecidetrengider'i de sevmedim. karakterini değil ama sözlükteki yarattığı karakteri.
benzer kişiler de var.. yoksa kendisi hakkında uzaktan duyduğum bilgilere göre ortalamanın üzerinde kültür düzeyi olduğunu düşünüyorum.
üstelik sen sahilde kız gördüm çüküm kalktı yazacak kadar seviyeyi düşürebildin sözlükte.
yaz.
troll ol.
ne oluyorsan ol ama adabınla ol. yavşaklık yaparak değil.
osuruklu göte çavdar ekmeği bahane. her şeye bahane uydurmayacaksın!
nedense başka bir sözlükte hakkında da şöyle yazılmış:
--spoiler--
tam bir kevaşe yalanci piç, bi bu bi de kukla denen yavşak, bir de itü de ki komiser cemal falan trollerini hiç söylemiyorum..
kayser soze özentiliği var belki akrabalari bile olabilir, bir bakarsin pekakaya küfür eder sonra bir bakarsin savunuculari olur boyle ağir orospu cocugudur bunlarin hepsi, hiç sevmem, özenti piçlerdir uludağ sözlükte yalakadir bütün modlarin ve laf taşar bu ve kukla da, fake nicklerle oy verirler karmayi yükseltip en iyilere girerler, yalanlarini siktimin pezevenkleri hiç sevmem.
kendi kendilerine karilara hava atmak icin yazilar yazarlar, organizasyon düzenleyip milletin parasini alirlar taksimde mekanlarda filan, hep karilar bunlari aldatmiştir kötülük yapmiştir, kendi ismini söylemez, fake numara verir kandirir, laf taşirlar filan, alayi troll hayatlari sözlükte insanlara yalan söylemek, laf taşiyan dedikoducu pezevenklerdir, fake nickleri ile itüyü ele geçirmiş durumdalardir.
kaale almayin ve uzak durun bu ve kukla dan, siz kaybedersiniz.
--spoiler--
ayrıca beni birisi dün dışardan oyladı. acaba "cahil kendini oyluyor" diye bok atma amacıyla mıydı?
sözüm sana. birçok moderatörlerden bile daha iyi anlarım bu teknik işlerden..
bildiğim bugları saysam nevrin döner.
kaldı ki senin kendini oyladığını ilk ben tespit ve ifşa ettim ve akabinde sana girdiğim tek bir entri ile ipler çözüldü bilahare 1 şubat 2012 sözlüğe entry girmeme eylemi diye değişik bir grev yapmaya çalıştı yazarlar.
kaldı ki eylemi başlatan ya da destekleyenler benimle gayet samimi bri şekilde konuşuyordu. daha eylemin ne olduğunu hangi amaçla olguğunu bile bilmemekteler. bu kadar bilinçsiz bir kafa var kusura bakmayın..
hülasa biri kendini oyluyor istatistiklere çıkıyor, akabinde beni de dışardan oylayarak, "cahil kendini oyluyor yeaaa" dedirtmeye çalışıyor.
sanki ben göremiyorum entrilerin seri oylandığını. ahan da zamanı yazıyor orada kol gibi:
görsel
güzelim türkçemizde şöyle bir deyim var bu da son söz olsun:
(bkz: am çarşıdan sik komşudan)
bedava iş olmaz osbirciii
illa meraklı olanlar da buraya buyursun:
kukla@cahil profesör
edit:hacı ders çalışıyordum da şimdi aklıma bak: hani sen ısyerınde calısıyorum falan dıyorsun ya. Gunde 12000 entrıyı oylayacak kadar bos zamanın varsa gizli işsizlik yaratıyorsun. Artık bunu ateıstler degıl rosava acıklasın sana..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar