unutmak

unutmak diye birşey yoktur, sadece alışmak vardır, yokluğuna alışırsın.
zaman herşeyin ilacıdır hepsi bu...
olmadık anlarda içinde inceden bir sızı belirir, aklına gelir yokluğu ama alışırsın...
© copyright 2005 - 2026