bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- falıma bakmak isteyen var mı6
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- lip balm kullanan erkek6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- aldım kabul ettim6
- burç saçmalığı6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- 0 0 75
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- frenkler2
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- cut the crap4
- yaz aşkı bulamamak2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- sedat pekmez18
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- 2026 dünya kupası15
- biz arap değiliz biz türk üz8
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
türkiye'de ki bütün kasıntı ve suratlarını sadece photoshop vasıtası ile güzelleştirebilen, en berbat arkadaş sitesi.hele hele mesaj yollarken ki gülme ikonları kadar iğrenç ikonlar ben hiçbir arkadaşlık sitesinde görmedim.forum muhabbetlerinin kabak tadına geldiği noktada, küfürleşmeler ve banlamalar başlar.moderatörlerin yalakaları olan kullanıcı üyeler, hatta burdan isim versek,inkar da edebilirler, birilerini çok çabuk ve rahatlıkla attırabiliyorlar.hem de nedensiz, sebepsiz.ve o kadar saçma bir sistemle üyelik alıyor ki, ahmet'in, mehmet'in davetiye yollamasıyla alabiliyor.fakat bu zihniyet milleti kandırdığını zannediyor.ahmet, mehmet ile olmayacağını zannettiği için önce aldı normal bir şekil de üyelerini, sonra işi davetiye'ye vurdu.ah canım benim.siz kimi kandırıyorsunuz.sitelerinin altyapıları o kadar da boktan ki, kablonet/1024kb bağlantıyla bile kasmaktadır.üye olan erkeklerin, mesleklerine değişik değişik kahraman isimleri takmaları da bu siteyi farklı kılır zannetmişler.onu da geçtim, yıllardır isyan ettiğimiz " profile şarkı sözü yazmayın ulan " olayına, burda daha çok önem verilmiş ve her profilin altında muhakkak özlü sözler ve şarkı sözleri bulunmaktadır.zaten öyle bir girişimde bulunan insanlar kız kaldırıyorsa ordan, ben hiç almayayım.
arkadaşlık kavramına gelirsek de, maalesef yandan yemiş bir sitedir.dedim ya, kasıntı insanların arasında ne kadar arkadaş edinebilirsin ki? birine bir şey söylesen, öbür taraftan dangalağın biri atlıyor ve ortam kızışmaya başlıyor.kız da zannediyor ki, çocuklar benim için kapışıyor.hayır, maalesef öyle değil salak kız.birisi dost olmak, birisi birbirine sataşmak, birisi de egolarını tatmin etmek için orda olduğu için, ortamdan kimse doğru düzgün pay alamıyor.
merak edilen bir nokta daha ise kesinlikle normal bir fotoğraflı üye yok bi site de.*.herkesin evinde tam sürüm photoshop nasıl olur da var, ben anlamış değilim ve herkes profosyonel photoshop kullanıcısı mı? ayrıca böyle bir siteye reklam verip, irtibarını düşüren bazı firmalarında yüzüne sıçayım.
futbolcuların, mankenlerin, şarkıcıların, ünlülerin hatta, bu siteye üye oldukları doğrudur ve tarafımdan teyid edilmiştir.bu siteye teşekkür etmek istediğim bir nokta var o da başka bir yönden.murat tümer adlı, sakalı mavi arkadaş da bu siteye üye idi.fakat o kadar kasıntı bir havaya girmiş ki verilen mesajlara artis artis cevaplar verip, tarafımdan allah-u ekber tarzında bir ayar almıştır.sonra işi gülücüklere bağlamaya çalıştı ama sinyali çakınca internetten çıktı.o kişiye zaten kendi adı altında bi ayar vericem.o bunu haketti.
kısacası bu siteye üye olup, sinirlerinizi bozmayın.
arkadaşlık kavramına gelirsek de, maalesef yandan yemiş bir sitedir.dedim ya, kasıntı insanların arasında ne kadar arkadaş edinebilirsin ki? birine bir şey söylesen, öbür taraftan dangalağın biri atlıyor ve ortam kızışmaya başlıyor.kız da zannediyor ki, çocuklar benim için kapışıyor.hayır, maalesef öyle değil salak kız.birisi dost olmak, birisi birbirine sataşmak, birisi de egolarını tatmin etmek için orda olduğu için, ortamdan kimse doğru düzgün pay alamıyor.
merak edilen bir nokta daha ise kesinlikle normal bir fotoğraflı üye yok bi site de.*.herkesin evinde tam sürüm photoshop nasıl olur da var, ben anlamış değilim ve herkes profosyonel photoshop kullanıcısı mı? ayrıca böyle bir siteye reklam verip, irtibarını düşüren bazı firmalarında yüzüne sıçayım.
futbolcuların, mankenlerin, şarkıcıların, ünlülerin hatta, bu siteye üye oldukları doğrudur ve tarafımdan teyid edilmiştir.bu siteye teşekkür etmek istediğim bir nokta var o da başka bir yönden.murat tümer adlı, sakalı mavi arkadaş da bu siteye üye idi.fakat o kadar kasıntı bir havaya girmiş ki verilen mesajlara artis artis cevaplar verip, tarafımdan allah-u ekber tarzında bir ayar almıştır.sonra işi gülücüklere bağlamaya çalıştı ama sinyali çakınca internetten çıktı.o kişiye zaten kendi adı altında bi ayar vericem.o bunu haketti.
kısacası bu siteye üye olup, sinirlerinizi bozmayın.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar