bugün

metallica

my friend of misery diyorum ve susuyorum. nedir o şarkı ya. jason ne içtinde o bas solo piyasaya çıktı. james attığı ara soloya ne demeli. gitar resmen ağlıyo. ticari işlerini sevmesemde metallica abi her şarkısı ayrı bir trans vakası.
© copyright 2005 - 2026