bugün

canon eos 1000d

video kayıt özelliği yok. Fotoğrafçılık hayatıma ilk adımı bunla attım. Bence gayet iyi aga niye kötülüyorsunuz ki. LiveView falan güzel yani. Lens sıkıntı ama almaya gidiyorum şimdi
© copyright 2005 - 2026