bugün

fetih 1453 ün fetiş 1453 olması

herkeste bir osmanlı fetişi uyandırmıştır.kurtuluş savaşı'nı çekseler daha mantıklı olacağını düşünürdüm.

ek olarak:vizyona girdiği ilk günden itibaren osmanlı'nın ne kadar güçlü bir devlet olduğu,türkiye'nin güç konusunda yetersiz kaldığı ve bir osmanlı olamadığı şeklinde saçmasapan yorumlar yüzünden bu filmle osmanlı fetişizminin arttığını düşünüyordum.yanılmadım.sağolun yavşak medya.
© copyright 2005 - 2026