skeng

(bkz: you don t wanna see me get evil)
albümün en iyisi, the bug parçası. dubstep falan mı oluyor galiba bilemiyorum ama bunla çok şaane otistik dans edilir. kolları dirseklerden kıra kıra.
© copyright 2005 - 2026