bugün
- içtim şarabı13
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- bioloji2
- cevcet2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği2
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- sözlükteki gizli düşmanım6
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- yagmurcu3
- her insanın bir cini olması5
- kemalist dünya24
- çok güzel ama manyak kadın7
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- anın görüntüsü20
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- mustafa kemal atatürk7
- kaşar5
- osurdum3
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- içinden canavar çıkan insan4
- true'nun çaylak olması16
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- pkk lı doktorlar2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- hırt4
- gizem3
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- muşlettin amca4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
adeta herşeyiyle seksi çeken yazar. nickiyle * evet nickiyle bile başarabiliyor bunu. nasıl mı? başımdan geçen ilginç bir olayı yazayım.
ben her sabah okula gitmek için otobüs beklerken dünün en beğenilen entrylerini okurum. nitekim telefonan bunu yapmak şu bilgisayardan yazmak kadar kolay değil. girenler bilir. işte telefondan mobil siteye girecende oradan üye girişi yapacanda sonra normal siteye çevirecen oradan günün istatistikleri... ohoooo zor iş anlayacağınız. ben işin kolayını bulmuştum. direk benim nick profiline giriyorum. oradan yazar yerine kukla yazıyorum. profili açıldığında en altta istatistiklere tıklıyorum(hiçbir zaman şaşmaz). kesinlikle her gün giriyor. bende bu sayede hiç uğraşmıyorum paşa paşa okuyorum beğenilenleri. ama geçen sabah öyle olmadı işte. olmadı amk. yazar girişine bilmem kaç kere bu yazarın nickini yazmama rağmen böyle bir yazar yoktur yazısı geliyordu. ödüm bokuma karıştı amk. dedim silikmi yedi la. dağ gibi kukla silik mi yedi? denedim denedim olmadı. son kez umutssuzca deniyorken gözüme yazar bölümüne yazdığım harfler takıldı. sonraaa bastım kahkahayı. ulan öyle güldüm ki, durak daki insanlardan tut karşı daki lastikçi dayıya, ondan tut simitçi amcaya kadar herkesin bakışları bana döndü anasını satayım. kafammı iyiydi neydi. sabah çayı çok mu kaçırmışdım bilmiyorum.. üzüntümün bu kadar çabuk sevince dönüştüğü anlar nadir olmuştur hayatımda. yazar girişindeki yere kukla yazacağıma kukula yazmışım. dedim adam nickiyle bile bizi sınıyor yav. neyse.. öyle işte.
ulu da seviliyosun panpa. değerini bil yani. gitme buralardan.
ben her sabah okula gitmek için otobüs beklerken dünün en beğenilen entrylerini okurum. nitekim telefonan bunu yapmak şu bilgisayardan yazmak kadar kolay değil. girenler bilir. işte telefondan mobil siteye girecende oradan üye girişi yapacanda sonra normal siteye çevirecen oradan günün istatistikleri... ohoooo zor iş anlayacağınız. ben işin kolayını bulmuştum. direk benim nick profiline giriyorum. oradan yazar yerine kukla yazıyorum. profili açıldığında en altta istatistiklere tıklıyorum(hiçbir zaman şaşmaz). kesinlikle her gün giriyor. bende bu sayede hiç uğraşmıyorum paşa paşa okuyorum beğenilenleri. ama geçen sabah öyle olmadı işte. olmadı amk. yazar girişine bilmem kaç kere bu yazarın nickini yazmama rağmen böyle bir yazar yoktur yazısı geliyordu. ödüm bokuma karıştı amk. dedim silikmi yedi la. dağ gibi kukla silik mi yedi? denedim denedim olmadı. son kez umutssuzca deniyorken gözüme yazar bölümüne yazdığım harfler takıldı. sonraaa bastım kahkahayı. ulan öyle güldüm ki, durak daki insanlardan tut karşı daki lastikçi dayıya, ondan tut simitçi amcaya kadar herkesin bakışları bana döndü anasını satayım. kafammı iyiydi neydi. sabah çayı çok mu kaçırmışdım bilmiyorum.. üzüntümün bu kadar çabuk sevince dönüştüğü anlar nadir olmuştur hayatımda. yazar girişindeki yere kukla yazacağıma kukula yazmışım. dedim adam nickiyle bile bizi sınıyor yav. neyse.. öyle işte.
ulu da seviliyosun panpa. değerini bil yani. gitme buralardan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar