bugün

feyruz

bir kere güldüğünü görsem eriyip biteceğim lübnan'ın çınarı, muhteşem sesi olan sanatçıdır.
her şarkısını ayrı severim.
hele "bektobb ismek ya habibi" (adını yazarım sevgilim) şarkısını sevdiğimin gözlerine bakarak söylemek gibisi yoktur.
https://www.youtube.com/watch?v=8nX2n8UKbWA
hele "li beyrut" u yok mu. her "beyrut'a kalbimden selam" dediğinde tüylerimi diken diken eden, gözlerimi dolduran şarkıdır. Müziği Rodrigo'ya aittir, oradan dinleyince daha ne kadar güzel yorumlanabilirdi ki dememek elde değildir.
https://www.youtube.com/watch?v=CE_JcOa8U88
hele "amara ya amara" sı yok mu. küçük bir kız çocuğunun ağaca çıkması nasıl yorumlanabilirdi ki.
http://www.youtube.com/watch?v=SEyijlvdXu0null
daha nicesi, hepsini anlatsam. ama dinlemekten bıkmayacağım kesindir.

iyi ki vardır..
© copyright 2005 - 2026