bugün
- true nun çaylak olması7
- yazarların iyi olduğu konular7
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ktç abinin çaylak olması5
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- velvet27
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı2
- kadir inanır4
- kürtçülerin algıları3
- kemalist dünya19
- kemalist vs ot yiyen köpek2
- görselle entry kasan kıro yazar2
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- beşar esad3
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- ingiliz aksanı6
- tavuk iskender4
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- çomar putu4
- ebu muhammed el culani3
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- kemalistler10
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dincilerin ingiltere sevdası5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- yazarlara gelen son mesaj5
- bir gecede cahil kaldık5
- kürtçülük2
- beynin güzelce yıkanması3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
oyunun zorluğunun artması, yani professional ya da top player oynanaması sizin oyuncuların mallaştırılması demek.
torres in altıpastan vurduğu hiçbir şut gol olmazken portolu hulk un her vurduğunun, hatta önünde kendi arkadaşına çarptırarak vurdukları da dahil gol olması demek.
taç atışında kendi attığınız, yani sizden top geleceğini bilen ve bekleyen oyuncu hareket edene kadar arkasındaki rakibin topu alması demek...böyle olunca oyunun zorluğu artmış oluyormuş...top player oluyormuş falan.
benim ceza sahamdan dönen her top rakibin önüne düşerken, rakibin ceza sahasından dönen topların asla benim önüme düşmemesi demek..
bu futbol oyunlarındaki seçilebilen zorluk seviyesi olayı bence kaldırılmalı...çünkü gerçek üstü saçma sapan olaylar oluyor...
ajax barcelona olurken benim chelsea oluyor sana kardemir karabük.
oysa her futbol takımı gerçek gücünde olmalı.en azından böyle bir mod eklenmeli...top playerda oynuyorum diye wisla krakow da 11 messi olmamalı...
insan sinirleniyor çünkü.
edit:amına kodumu oyununa da laf ettirmiyorlar...bunu eksileyen ergen muhtemelen "sen oynamayı bilememişsin" diyerek eksilemiştir ama gönül ister ki imkna olsa da bunu eksileyenle şöyle bir maç yapsak...bakalım ak göt kara göt çıksın ortaya.
torres in altıpastan vurduğu hiçbir şut gol olmazken portolu hulk un her vurduğunun, hatta önünde kendi arkadaşına çarptırarak vurdukları da dahil gol olması demek.
taç atışında kendi attığınız, yani sizden top geleceğini bilen ve bekleyen oyuncu hareket edene kadar arkasındaki rakibin topu alması demek...böyle olunca oyunun zorluğu artmış oluyormuş...top player oluyormuş falan.
benim ceza sahamdan dönen her top rakibin önüne düşerken, rakibin ceza sahasından dönen topların asla benim önüme düşmemesi demek..
bu futbol oyunlarındaki seçilebilen zorluk seviyesi olayı bence kaldırılmalı...çünkü gerçek üstü saçma sapan olaylar oluyor...
ajax barcelona olurken benim chelsea oluyor sana kardemir karabük.
oysa her futbol takımı gerçek gücünde olmalı.en azından böyle bir mod eklenmeli...top playerda oynuyorum diye wisla krakow da 11 messi olmamalı...
insan sinirleniyor çünkü.
edit:amına kodumu oyununa da laf ettirmiyorlar...bunu eksileyen ergen muhtemelen "sen oynamayı bilememişsin" diyerek eksilemiştir ama gönül ister ki imkna olsa da bunu eksileyenle şöyle bir maç yapsak...bakalım ak göt kara göt çıksın ortaya.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar