bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- wine me dine me2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- bugün de meme atan olmaması13
- ilgi3
- türkiye6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- anın görüntüsü15
- rabbin para vermesi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- göbek adınız2
hiç anlayamıyorum bir insan koca bir ülkenin ve milyonlarca insanın sorumluluğunu almayı neden ister? kendine nasıl bu kadar güvenebilir ? hele ki türkiye gibi bir ülkede. resmen akıl işi değil gibime geliyor. normal bir insan böyle bir yükün altına girmek istemez.
sıradan bir aile babasına 3-5 kişinin sorumluluğu bile ağır gelirken milyonlarca insanı memnun etmeye çalışmak resmen deli işidir. şahsen ben olsam ay sonunu getirememenin, çoluğuma çocuğuma et yedirememenin, kirayı denkleştirememenin, kredi kartı ekstresini ödeyememenin verdiği sıkıntıyı yeğlerim.
hani isveç, norveç,finlandiya gibi sorunsuz, küçük bir kuzey avrupa ülkesi olsak neyse ama ortadoğu nun kalbinde, yıllarca çözülemeyen sorunların yaşandığı türkiye cumhuriyetinde iktidara aday olmak bana göre normal insan işi değildir. bu adamlar, kadınlar psikolojik olarak cidden sorunlular.
gece uyuyabiirsen yat, sabah kalk, oradan oraya koştur, konuşmalara hazırlan, halka hitab et, ülke ülke gez, toplantılara katıl, başka ülkelerin liderleri ile görüş.. birilerini memnun et, birilerini madur et, düşün, düşün, konuş, anlat, git, gel, ona cevap ver, berikine para ver, dışarıdan borç al, borçları ödemeye çalış, ekonomiyi, enflasyonu, çiftiçiyi, memuru, emekliyi, kürdü, türkü, ermenisi, romanını, öğrenciyi, öğretmeni memnun etmeye , terörü bitirmeye çalış. düşüncesi bile yorucu resmen.
ben şirketinde 1500 kişiyi çalıştıran patronumu bile anlamıyorum. yaşı olmuş 60 bi ton parası var hala eşşek gibi çalışıyor. satsa herşeyini, bankaya yatırsa aylık faizi ile dünya turuna çıkar, ömrünün sonuna kadar komforlu, lüx bir yaşam sürer çoluğuyla, çocuğuyla, torunlarıyla ama adam hala çalışıyor, benim kadar eğlenemiyor, benden daha sıkıntılı bir hali var. resmen acıyorum adama, o kadar para içinde köle gibi hala çalışıyor. büyük başın derdi de büyük olurmuş misali benim babam emekli maaşı ile daha tasasız görünüyor.
amaçları çok para kazanmak, servetlerine servet eklemek olsa bir süre başbakan ya da cumhurbaşkanı olan herkes görevi bitince kaçar giderdi ama bunların çoğu mezara girene kadar o koltuk için mücadele etmekte. iktidar olmak, devleti yönetmek için canla başla çalışıyorlar.
sonra çok paralar kazansalar bile cumartesi-pazar, bayram, tatil, gece gündüz demeden sürekli görevde olma durumu var. ''bugün pazar balığa çıkayım, avlanmaya gideyim veya bugün ata bineyim, cumartesi felekten bir gece yaşayayım, karımı şununla boynuzlayayım'' gibi seçenekleri de yok. suikaste kurban gitme olasılıkları da yüksek. çok ciddi hedefler haline geliyorlar. tüm gözler üzerlerinde, korkunç sıkıcı bir yaşam.
bunların derdi para değil, paraya maddiyata önem veren insanlar keyiflerine de düşkün olurlar. keyfine düşkün insan uğraşmaz 80milyon insanla. bunların psikolojik sorunları var. liderlik saplantıları tavan yapmış. kendi akıllarını milyonlarca insandan üstün görüyorlar. ''ben bu ülkeyi yönetirim, adam ederim'' iddiasında bir takım tipler. iktidarı da muhalefeti de aynı.
kaddafi nin onca servetine rağmen kendini linç ettirene kadar ülkesinin başına geçmek için uğraşması da en çarpıcı örnektir. bu adamlar normal değil. belediye başkanlığından, bakanlıktan ötesine geçmek isteyen herkeste ciddi bir ego sorunu olduğunu düşünmekteyim. hitler in normal olmaması gibi her lider diktatördür aslında. sadece şartların elverdiği ölçüde belli ediyorlar.
edit: başlığı kısaltmak zorunda kaldığım için başbakan yerine başkan yazdım, pek zeki sözlük yazarlarının anlayabileceğini düşünerek.
sıradan bir aile babasına 3-5 kişinin sorumluluğu bile ağır gelirken milyonlarca insanı memnun etmeye çalışmak resmen deli işidir. şahsen ben olsam ay sonunu getirememenin, çoluğuma çocuğuma et yedirememenin, kirayı denkleştirememenin, kredi kartı ekstresini ödeyememenin verdiği sıkıntıyı yeğlerim.
hani isveç, norveç,finlandiya gibi sorunsuz, küçük bir kuzey avrupa ülkesi olsak neyse ama ortadoğu nun kalbinde, yıllarca çözülemeyen sorunların yaşandığı türkiye cumhuriyetinde iktidara aday olmak bana göre normal insan işi değildir. bu adamlar, kadınlar psikolojik olarak cidden sorunlular.
gece uyuyabiirsen yat, sabah kalk, oradan oraya koştur, konuşmalara hazırlan, halka hitab et, ülke ülke gez, toplantılara katıl, başka ülkelerin liderleri ile görüş.. birilerini memnun et, birilerini madur et, düşün, düşün, konuş, anlat, git, gel, ona cevap ver, berikine para ver, dışarıdan borç al, borçları ödemeye çalış, ekonomiyi, enflasyonu, çiftiçiyi, memuru, emekliyi, kürdü, türkü, ermenisi, romanını, öğrenciyi, öğretmeni memnun etmeye , terörü bitirmeye çalış. düşüncesi bile yorucu resmen.
ben şirketinde 1500 kişiyi çalıştıran patronumu bile anlamıyorum. yaşı olmuş 60 bi ton parası var hala eşşek gibi çalışıyor. satsa herşeyini, bankaya yatırsa aylık faizi ile dünya turuna çıkar, ömrünün sonuna kadar komforlu, lüx bir yaşam sürer çoluğuyla, çocuğuyla, torunlarıyla ama adam hala çalışıyor, benim kadar eğlenemiyor, benden daha sıkıntılı bir hali var. resmen acıyorum adama, o kadar para içinde köle gibi hala çalışıyor. büyük başın derdi de büyük olurmuş misali benim babam emekli maaşı ile daha tasasız görünüyor.
amaçları çok para kazanmak, servetlerine servet eklemek olsa bir süre başbakan ya da cumhurbaşkanı olan herkes görevi bitince kaçar giderdi ama bunların çoğu mezara girene kadar o koltuk için mücadele etmekte. iktidar olmak, devleti yönetmek için canla başla çalışıyorlar.
sonra çok paralar kazansalar bile cumartesi-pazar, bayram, tatil, gece gündüz demeden sürekli görevde olma durumu var. ''bugün pazar balığa çıkayım, avlanmaya gideyim veya bugün ata bineyim, cumartesi felekten bir gece yaşayayım, karımı şununla boynuzlayayım'' gibi seçenekleri de yok. suikaste kurban gitme olasılıkları da yüksek. çok ciddi hedefler haline geliyorlar. tüm gözler üzerlerinde, korkunç sıkıcı bir yaşam.
bunların derdi para değil, paraya maddiyata önem veren insanlar keyiflerine de düşkün olurlar. keyfine düşkün insan uğraşmaz 80milyon insanla. bunların psikolojik sorunları var. liderlik saplantıları tavan yapmış. kendi akıllarını milyonlarca insandan üstün görüyorlar. ''ben bu ülkeyi yönetirim, adam ederim'' iddiasında bir takım tipler. iktidarı da muhalefeti de aynı.
kaddafi nin onca servetine rağmen kendini linç ettirene kadar ülkesinin başına geçmek için uğraşması da en çarpıcı örnektir. bu adamlar normal değil. belediye başkanlığından, bakanlıktan ötesine geçmek isteyen herkeste ciddi bir ego sorunu olduğunu düşünmekteyim. hitler in normal olmaması gibi her lider diktatördür aslında. sadece şartların elverdiği ölçüde belli ediyorlar.
edit: başlığı kısaltmak zorunda kaldığım için başbakan yerine başkan yazdım, pek zeki sözlük yazarlarının anlayabileceğini düşünerek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar