bugün

warwick

kendini internet cafe sahibi gibi hisseden yazar. zira nick altına gelen liselilerin sayısını unutmuş gitmiş.

(bkz: genç liseliler rahatsız)

edit: aa böyle entry yazıp sonradan kız gibi silmek yakışıyor mu size? hem gammazlamamıştım da tüh *
© copyright 2005 - 2026