bugün

paul taylor

Amerika'nın Denver* şehrinde doğmuş saksafon ustası. Saksafon çalmaya 7 yaşında başlamış ve ilk albümünü 1995 yılında çıkarmıştır (On The Horn). Jazz*- Pop Jazz* tarzında Bilinen 6 albümü vardır. Bunlar;
On The Horn (1995), Pleasure Seeker (1997), Undercover (2000), Hypnotic (2001), Steppin Out (2003), Nightlife (2005).

içlerinden Pleasure Seeker adlı albümün 6. parçası Deeper***http://www.paultaylorsax.com/real/paul/deeper.rm şiddetle tavsiye ederim. Ayrıntılı bilgi için;
(bkz: http://www.paultaylorsax.com)
© copyright 2005 - 2026