bugün

kürdistan diye bir devlet kurulsa olacaklar

şimdi bir analiz yapalım:

silahlı gücü var*
üniversiteleri var
meclisi ve başkanı var
bayrağı var
belirlenmiş sınırları var
bu sınırlar içinde açılmış elçilikler var*
birçok devlet tarafından ıraktan ayrı olarak muhattabı var.*
e geriye bir tek milli takımı kalmış,20 sene içinde dünya kupası elemelerinde görürseniz şaşırmayın.

peşin edit:ööö kürdistan var dedi eksileyin kafir zındık vatan haini.....ülkemi sevdiğim kadar anamı babamı sevmedim ama gerçekleri görüyorsam bu beni hain yapmaz.

edit:ulan eksileyen dingiller,olur ha iş hayatınız sizi ıraka sürükler,erbile uçmak zorunda kalırsınız pasaportunuza kürdistan damgasını vurunca orda bön bön bakarsınız.

http://www.posta.com.tr/s...idi_.htm?ArticleID=117164

alın kapak olsun.
© copyright 2005 - 2026