death note

animelere başlama noktam. çocukken tvde izlediğim animeleri saymazsak ilk animemdir kendileri. mükemmeldir. kurgusu harika ötesidir. tavsiye ettiğim animeden bi' haber arkadaşım bile 37 bölümü 22 saat civarı bir sürede izlemiştir. izleyiniz, izlettiriniz.
© copyright 2005 - 2026