blackberry

bis olmadan kullananların en işlevsel şekilde kullanması için şöyle bişeyler hazırladım: http://bit.ly/qnc9kn

henüz sikleyen olmadı ama yararlı bilgiler var klasik bir nokia gibi kullanmamak için göz atın derim.*
© copyright 2005 - 2026