bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kemalistler6
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı4
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- venezuela5
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- yazarların imza parfümleri14
- alan greenspan3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- aşure2
- pozantı2
- türk kızı egosu6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- her gün poğaça simit yemek2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- zippo2
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- erkekler neden az yaşar10
- am okşama4
- panter emel2
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- evde kaş bıyık alımı3
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- dünya11
- güzel huylu kezo4
- vajinizm3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- mutluluğun fark edilmemesi8
kullananların kendilerini nizamülmülk zannettiği oyuncak. "benim blekbörim var, patron bana değer veriyor, çok önemli bir şahsiyetim, tuvalette bile maillerine cevab verebiliyorum, ne güzel ;)" diye düşünüyor bu patronun ve meta'nın kölesi zavallıcıklar.
(bkz: tamam sakinim)
(bkz: tamam sakinim)
sevgili arkadaşlarımın yer bildirimleri yüzünden nefret ettiğim telefon. yakında kahvaltı sofrasında falan diye bildirim atmalarını bekliyorum.
internet servisi tüm dünyada çöken alet.
Şu anda kullanıcılar herhangi bir internet sağlayıcısına ulaşamıyorlar.
twitter'dan şikayetler çığ gibi.
Skandal.
Şu anda kullanıcılar herhangi bir internet sağlayıcısına ulaşamıyorlar.
twitter'dan şikayetler çığ gibi.
Skandal.
kendi internet servisinin olduğunu ilk defa öğrendiğim alet. bunlara ne gerek var iphone da böyle şeyler yok. yoksa var mı lan?
an itibariyle dünya çapında internet kullanımı çökerek , bizleri şaşırtandır.
an itibariyle problemin ne denli büyük oldugunu belirten bir sms aldım turkcell'den. bu adamlar sms attıgına gore artık rahatlayabilir.
mesaj aynen şu şekilde;
degerli musterimiz, blackberry servisiniz ile ilgili problem yaşıyor olabilirsiniz, sorun blackberry uretici firması rim kaynakli olup tum avrupa ulke ve operatörlerini kapsamaktadır. sorunun giderilmesi için çalışmalar devam etmektedir.
mesaj aynen şu şekilde;
degerli musterimiz, blackberry servisiniz ile ilgili problem yaşıyor olabilirsiniz, sorun blackberry uretici firması rim kaynakli olup tum avrupa ulke ve operatörlerini kapsamaktadır. sorunun giderilmesi için çalışmalar devam etmektedir.
teknolojisine hayranlık duyduğum, küçük ekranından irrite olduğum teknoloji harikası cihaz.
tipiyle ismi uyuşmayan marka. *
bbm olayı neyse de, diğer servisler için neden kendi bilmem neyi gerekli anlamadığım telefon. diğer telefonlardan farkı ne ki kendileri hizmet getiriyorlar. adam gibi operatörden bağlan işte.
iphone wins.
iphone wins.
bis'in ne olduğu hakkında en ufak bir bilgiye sahip olmayan kişilerin iphone tarafından yenildiğine kanaat getirilen marka.
24 saat içinde mağdurları tarafından açılan tazminat dava sayısını merak ettiğim alet markası.
öğleden beri internetini kullanamadığım telefon. forza tazminat davası
an itibari ile çatır çatır internete girebilen ve bağlantısını da 3g üzerinden gayet hızlı bir şekilde kurabilen cep telefonudur.
şaşkınım lan normalde şey yağsa, ney düşerdi; doktora mı görünsem ki?
şaşkınım lan normalde şey yağsa, ney düşerdi; doktora mı görünsem ki?
Mailler, facebook, bbm hepsinden feragat ederim de, benim tek sms kaynagim whatsapp da calismiyor, yanar yanar ona yanarim.
Ayrica kendi internet servisini kullanma olayi guvenlikle alakalidir, sonucta bu markayi banka mudurlerinden disisleri bakanina kadar uzayan kisi listesinin buyuk cogunlugu tercih ediyor. Hatta bazen mailler bilgisayardan bile hizli dusuyor telefona.
Bis konusunu bir yana biraksak. ne zaman bitecek bu cile sozluk ?
Ayrica kendi internet servisini kullanma olayi guvenlikle alakalidir, sonucta bu markayi banka mudurlerinden disisleri bakanina kadar uzayan kisi listesinin buyuk cogunlugu tercih ediyor. Hatta bazen mailler bilgisayardan bile hizli dusuyor telefona.
Bis konusunu bir yana biraksak. ne zaman bitecek bu cile sozluk ?
hala güldüğüm şirket. ulan neyinize güveniyorsunuz da tüm dünyayı bir sistemde yürütüyorsunuz. iphone dan neyiniz fazla ki böyle bis midir nedir bozulunca tüm dünyayı kitleyen birşey yaptınız.
çok afedersiniz ben böyle göt olan acemi bir işletme görmedim. böyle birşey salak birşey yapıyorsan hata yapmayacaksın. uğraşsın şimdi tazminat davalarıyla.
çok afedersiniz ben böyle göt olan acemi bir işletme görmedim. böyle birşey salak birşey yapıyorsan hata yapmayacaksın. uğraşsın şimdi tazminat davalarıyla.
kuğul abilerin kuğul telefonu bold ve curve ü makbuldür. bide pearl ı vardır. bok gibidir vesselam.
Müşteri hizmetlerini arayıp konu hakkında şikayette bulunmak istedim, turkcell beni hayata bağlar dedim ses tanıma zımbırtısına, bağlandım nazan hanıma dedim nazancım ne oluyor telefonuma, nazan bilmem nerede sorun var o yüzden sistem arızalı dedi, benim ne alakam var ama nazan dedim ben türkiyede yaşıyorum dedim, dedi bu alet böyle nanemolla. Dedim satıyorum bu telefonu. Bunu kendi kendime dedim ama. Bana ne kardeşim ekstra güvenlik bıdıbıdınızdan. Sabahtan beri luding şeridi oynaşıyor bir sayfa açılacak. Opera yükledim o bile sayfa açmıyor. Dava olayı işe yarar mı çok para kazanılır mı bilmem ama en ufak şeyde böyle olacaksa güzel telefon filan dinlemem yapıştırırım duvara. Nokia gibi marka değerini kaybetmek istiyorlar herhalde. Neyse yatıyorum ya.
Edit: sinirden tanım yapmamışım pardon. Süper kaliteli ama merkezi çökünce süper boktan telefon.
Edit: sinirden tanım yapmamışım pardon. Süper kaliteli ama merkezi çökünce süper boktan telefon.
elan sıkıntısı giderilmiş rim harikası. ancak yaşananlar kendilerine çok pahalıya mal olmuş gibi görünüyor; en az bize olduğu kadar.
yaşadığı sıkıntılara rağmen hala işe yaradığı konuları olan ve buna değinilmiş bir de videosu olan dünyadaki en iyi telefon.
http://www.youtube.com/wa...mw1f7qo&feature=share *
http://www.youtube.com/wa...mw1f7qo&feature=share *
saçma sapan bir internet sitesinde "beterberry" şeklinde manşet olan marka.
kesinlikle bir iphone değil. ama siktir et olmasında. nedense bir bağlılığım oldu şu merete. her ne kadar son zamanlarda sıçsada... takım tutmak gibi. misal barcelona tamam iyi takım. ama Bursa spor benim için daha anlamlı...
çoluk çocuğun bile elinde görebileceğiniz oyuncak olmuş telefon markası.
çoğu insanın sırf masaya koyduğunda sınıfını belli etmek için kullandığı telefondur.
geçtiğimiz haftaki hizmet sorunları yüzünden kullanıcılara yaşattığı rahatsızlığa karşılık 100 dolar değerinde uygulamayı ücretsiz sunmuş dev cep telefonu firması.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar