bugün

2011 lys2

Fiziği kolay degildi ama zor gibi de durmuyordu. Çok celdirici soru vardı. Kimya basitti ama gene 4 tane kaçırmışım. pKa yi soranın Allah belasını versin mesela. Hayatımda duymadığım şey. Biyo boru gibiydi. Sonuc olarak hepsi toplanıp bana gecti. Ygs sıramı bari korusam..
© copyright 2005 - 2026