bugün

nikon d70s

2006 dan bu yana halen kullandigim, 6,1 mpixelin koskoca sensore az gelip uzerinde at kosturmasindan mutevellit cok hos kareler aldigim makinem. satip nikon d90 a terfi edilmesi de artik şart olmustur.
© copyright 2005 - 2026