hrant dink

"Evet 1915 te olan bir soykırımdı çünkü 4 bin yıldır bu topraklarda yaşayan bir halk ve onun uygarlığı artık yok" şeklindeki açıklamasıyla ermeni soykırımını kabul eden yazar.

edit: yorum var mı? yok.. adamın söylediği lafı adamın isminin altına yazıyoruz eksiliyosunuz sebebi ne? sizinde soykırımı kabul etmeniz mi? soyunuz kırılsın..
© copyright 2005 - 2026