stsl 2010 2011 sezonu şampiyonu fenerbahçe

fenerbahçe den nefret ettiğimi yazdım daha önce. sevememde zaten tabii olarak. ama hak ettikleri şampiyonluk için tebriği hak ettiler. tebrikler.
© copyright 2005 - 2026