bugün
- kemalist dünya7
- allah5
- galatasaray lobisi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- nilsu berfin aktaş2
- kadir mısıroğlu'nun soyu9
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi4
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- sözlüğün tadının kaçması4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- düşün ki o bunu okuyor16
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- kıskanmak7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
görsel açıdan, bir tablo niteliğinde olmuş, yeni işletim sistemi. Fiyat açısından, yeni çıkması dolayısı ile -kullanışlı sürümleri- biraz pahalı. Ultimate edition için;
media center özelliği doğrudan sürüme dahil edilmiş. ilk kez bir windows sürümünün, ekran kartı istediğine şahit oluyorsunuz. hatta, microsoft aero'yu görüntüleyemeyeceğinizi belirtiyor. windows içinde, default olarak gelen programlar, bu görselliğe o kadar güzel adapte edilmiş ki, uzun süredir firefox kullanıyor olsanız bile, firefox'a geçemeyeceksiniz. 512 mb minimum ram istemesine rağmen, yeni kurulmuş bir vista 300 mb dolaylarında ram kullanıyor. indexing işlemleri, ilk zamanlarda sabit diskinizi biraz yoruyor.
windows xp'yi bu yeni windows sürümüne güncellemek şu an için mantıksız görünüyor. ideal olarak, iki işletim sistemini de kullanmak göze çarpıyor. keza, örneğin, benim kullanmakta olduğum lexmark yazıcının sürücüsü yok, bu markanın sadece bir adet sürücüsü mevcut. fakat; bu windows sürümü yine de sürücü bulmadan başarılı. keza xp için uzun süreler uğraşarak bulduğunuz bir sürücüyü, sadece online arama için bir tuşa basmanızla bulabiliyor.
fakat; şu anda, rahat oyun oynanabilecek, video işlenebilecek, rendering yapabilecek bir işletim sistemi gibi görünmüyor. keza bu işlemleri, aynı konfigürasyonla xp ile daha rahat yapmanız mümkün.
güvenlik konusunun gayet üzerine düşülmüş. bütün programlar açılmadan önce sizden onay alıyor. bir kullanıcı belirleyip, örneğin çocuklar için, bilgisayarı kullanabilecekleri saatleri, açabilecekleri programları, özel parental filter'ı kullanmak mümkün. windows firewall ve windows defender standart olarak geliyor. isterseniz, ayrıca onecare yazılımını satın alabiliyorsunuz.
http://www.microsoft.com/...gradeadvisor/default.mspx adresinden indirebileceğiniz upgrade advisor, bu işletim sistemine uyumluluğunuzu birebir denetliyor. eksikliklerinizi söylüyor.
--illegal--
ayrıca; yüklediğiniz vista final sürümünün, aktivasyon için gerekli dosyalarını, beta sürüm ile değiştirdiğiniz taktirde, sürümü 8 ay boyunca "genuine" olarak kullanabiliyorsunuz.
not: bu eylem, yasalara aykırıdır ve sorumluluğu size aittir.
--illegal--
media center özelliği doğrudan sürüme dahil edilmiş. ilk kez bir windows sürümünün, ekran kartı istediğine şahit oluyorsunuz. hatta, microsoft aero'yu görüntüleyemeyeceğinizi belirtiyor. windows içinde, default olarak gelen programlar, bu görselliğe o kadar güzel adapte edilmiş ki, uzun süredir firefox kullanıyor olsanız bile, firefox'a geçemeyeceksiniz. 512 mb minimum ram istemesine rağmen, yeni kurulmuş bir vista 300 mb dolaylarında ram kullanıyor. indexing işlemleri, ilk zamanlarda sabit diskinizi biraz yoruyor.
windows xp'yi bu yeni windows sürümüne güncellemek şu an için mantıksız görünüyor. ideal olarak, iki işletim sistemini de kullanmak göze çarpıyor. keza, örneğin, benim kullanmakta olduğum lexmark yazıcının sürücüsü yok, bu markanın sadece bir adet sürücüsü mevcut. fakat; bu windows sürümü yine de sürücü bulmadan başarılı. keza xp için uzun süreler uğraşarak bulduğunuz bir sürücüyü, sadece online arama için bir tuşa basmanızla bulabiliyor.
fakat; şu anda, rahat oyun oynanabilecek, video işlenebilecek, rendering yapabilecek bir işletim sistemi gibi görünmüyor. keza bu işlemleri, aynı konfigürasyonla xp ile daha rahat yapmanız mümkün.
güvenlik konusunun gayet üzerine düşülmüş. bütün programlar açılmadan önce sizden onay alıyor. bir kullanıcı belirleyip, örneğin çocuklar için, bilgisayarı kullanabilecekleri saatleri, açabilecekleri programları, özel parental filter'ı kullanmak mümkün. windows firewall ve windows defender standart olarak geliyor. isterseniz, ayrıca onecare yazılımını satın alabiliyorsunuz.
http://www.microsoft.com/...gradeadvisor/default.mspx adresinden indirebileceğiniz upgrade advisor, bu işletim sistemine uyumluluğunuzu birebir denetliyor. eksikliklerinizi söylüyor.
--illegal--
ayrıca; yüklediğiniz vista final sürümünün, aktivasyon için gerekli dosyalarını, beta sürüm ile değiştirdiğiniz taktirde, sürümü 8 ay boyunca "genuine" olarak kullanabiliyorsunuz.
not: bu eylem, yasalara aykırıdır ve sorumluluğu size aittir.
--illegal--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar