bugün

shyer

bilmem kaçıncı entrysini bana yazacaktı yazarı. amerika'ya gitti geldi bir acaip oldu bu. yok sana tebrik falan. birinci yılını da kutlamıyorum zaten. eksi oylayan ibnen olcam bir de. *
© copyright 2005 - 2026