bugün
- tüm çıplaklığımla burdayım9
- herkesle iyi anlaşan insan13
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi5
- kadir inanır'ın vefatı7
- japonya9
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle23
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- 19 yaşında kızla yatmak14
- saraca finch house7
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- kolombiya5
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- gana2
- amerika birleşik devletleri8
- cezayir3
- isviçre2
- ingiltere2
- mısır2
- portekiz6
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- avustralya2
- arjantin2
- ekvador2
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- meksika2
- norveç2
- hırvatistan4
- fildişi sahili2
- bosna hersek5
- senegal2
- brezilya2
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- belçika3
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- paraguay2
- ispanya2
- fas4
- cüneyt arkın3
- güney afrika3
- fransa4
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- deprem3
- ankara nın en güzel yanı7
- galatasaray2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- bili bili yumurta3
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- menfaati için bir kişiye yalakalık yapan insan2
hiç hayal etmemiştim bu bölüme girmeyi. iletişim iletişim diye dolanıır dururdum sağda solda. biraz fazla puan yapınca "yazmayayım devlet iletişimlerini. özelleri yazayım belki onlara girerim." demiştim. giremedim. türk dili ve edebiyatı'ndayım şimdi.
hiç düşünmemiştim öğretmen olmayı. akademik kariyer yaparım diyordum. onu yapamazsam da "okul bitsin nasıl olsa istanbuldayım. özel şirketlerden birine girerim." dedim hep. zira çevrem bitirdiği bölümle ilgili alanlarda çalışmayan insanlarla doluydu. derken bir haber çıktı. fen edebiyatlara okul sırasında formasyon alma hakkı kaldırıldı diye. bir an ne yapacağımı şaşırdım. yürüyüş düzenlediler, katıldım.
elbette biliyorum ki biz oraya bilim insanı olmak için gidiyoruz. ancak o alanda yeterince iş olmayınca insanlar da öğretmenlik yapmak istiyorlar. en iyi bildiklerini öğretmek.
oldum olası kaçmak istedim. sınava hazırlanırken tek hayalim eskişehire gitmekti. olmadı, gidemedim. bir ara olmayan ingilizcemle erasmus yapma hayalleri içindeydim. yapamam biliyorum.
işte sevmeyerek geldiğim bu bölüm var ya: türk dili ve edebiyatı. daha birinci sınıf olmama rağmen buradan bu kadar keyif alacağımı bilememiştim. o istemediğim öğretmenlik var ya. onu da ister oldum işte. anadoluda ücra bir köy ya da kasabada. yemyeşil doğa, tertemiz hava, sukunet. bunları ister oldum şimdi de. kimse olmasın istiyorum sevdiğim ve benden başka. hoş sevdiceğimle de henüz tanışmadık ama karşılaşırsak eğer benim gibi olacağını tahmin ediyorum. daha doğrusu umut ediyorum.
şimdilik böyle işte. hala otobüste ayakta gidiyorum. camı bile açtırmıyor yaşlı teyzeler. havasızlıktan ölüyorum okula gidene kadar. dışarı çıktığımda tek duyduğum arabaların gürültüsü ve bağırarak konuşan insanlar oluyor. tek gördüğüm ise koşuşturan insanlar. herkeste bir yetişme telaşı. sessizlik oluyor diye akşamları okumak istiyorum kitabımı. on gibi uzanıyorum yatağıma. sessizlik olmuyor, okuyamıyorum. sessizliği özledim, temiz havayı özledim. sakinliği özledim.
hiç düşünmemiştim öğretmen olmayı. akademik kariyer yaparım diyordum. onu yapamazsam da "okul bitsin nasıl olsa istanbuldayım. özel şirketlerden birine girerim." dedim hep. zira çevrem bitirdiği bölümle ilgili alanlarda çalışmayan insanlarla doluydu. derken bir haber çıktı. fen edebiyatlara okul sırasında formasyon alma hakkı kaldırıldı diye. bir an ne yapacağımı şaşırdım. yürüyüş düzenlediler, katıldım.
elbette biliyorum ki biz oraya bilim insanı olmak için gidiyoruz. ancak o alanda yeterince iş olmayınca insanlar da öğretmenlik yapmak istiyorlar. en iyi bildiklerini öğretmek.
oldum olası kaçmak istedim. sınava hazırlanırken tek hayalim eskişehire gitmekti. olmadı, gidemedim. bir ara olmayan ingilizcemle erasmus yapma hayalleri içindeydim. yapamam biliyorum.
işte sevmeyerek geldiğim bu bölüm var ya: türk dili ve edebiyatı. daha birinci sınıf olmama rağmen buradan bu kadar keyif alacağımı bilememiştim. o istemediğim öğretmenlik var ya. onu da ister oldum işte. anadoluda ücra bir köy ya da kasabada. yemyeşil doğa, tertemiz hava, sukunet. bunları ister oldum şimdi de. kimse olmasın istiyorum sevdiğim ve benden başka. hoş sevdiceğimle de henüz tanışmadık ama karşılaşırsak eğer benim gibi olacağını tahmin ediyorum. daha doğrusu umut ediyorum.
şimdilik böyle işte. hala otobüste ayakta gidiyorum. camı bile açtırmıyor yaşlı teyzeler. havasızlıktan ölüyorum okula gidene kadar. dışarı çıktığımda tek duyduğum arabaların gürültüsü ve bağırarak konuşan insanlar oluyor. tek gördüğüm ise koşuşturan insanlar. herkeste bir yetişme telaşı. sessizlik oluyor diye akşamları okumak istiyorum kitabımı. on gibi uzanıyorum yatağıma. sessizlik olmuyor, okuyamıyorum. sessizliği özledim, temiz havayı özledim. sakinliği özledim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar