9 mart 2011 ankara kar yağışı

şehirdeki durumundan ziyade köylerdeki durumunu önemsediğim kar yağışıdır. zira bu kar yağmasaydı köy çeşmeleri parmak kalınlığında bile akmayacaktı. ama şu an ki durumda bu kar 20 gün daha toprakta kalır gibi görünüyor. bir de üstüne güzel bir yağmur yağarsa işte o zaman çeşmelerden kol gibi su akacak.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026