bugün
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet3
- kadir inanır14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- futbol21
- velvet28
- kendi kendine gülmek3
- 20102
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- yazarların iyi olduğu konular9
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- 27 haziran 20262
- kemalist dünya19
- özlü sözler5
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- zor zaman şarkıları2
- seri gizli artı oy veren melek7
- ıhlamur kokusu2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ırak2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- galatasaray lobisi11
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ktç abinin çaylak olması5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- fransa3
- the saturdays2
entry'ler (11)
tsubasadan önce çekilmemiş olabilir ama türkiyede tsubasadan önce gösterilmeye başlanmıştır.ayrıca burada magnum vuruşu yapan genç beni benden almıştı o zamanlar.
--spoiler--
çocuk mahalledeki yarı profesyonel fahişeye elinde bir kutu pastayla gider. kapıyı çalar.kızın annesi kapıyı çalar ve çocuğu görünce kızı çağırmak üzere içeri girer. çocuk merdivenler oturur.pastanın kutusunu açar ve bir parça alır. sonra kapı aralığından içeri bakar. bir parça daha alır. biraz önceki acaba gören oldu mu bakışından farklı bir bakış atar bu kez. pasta daha anlamlı gelmeye başlamıştır. az sonra pastayla birlikte oradan ayrılır. işte bu sahne sergio leone nin bu adamlar daha çocuk yaşta mafya oldu cümlesini söyleme biçimidir.
--spoiler--
çocuk mahalledeki yarı profesyonel fahişeye elinde bir kutu pastayla gider. kapıyı çalar.kızın annesi kapıyı çalar ve çocuğu görünce kızı çağırmak üzere içeri girer. çocuk merdivenler oturur.pastanın kutusunu açar ve bir parça alır. sonra kapı aralığından içeri bakar. bir parça daha alır. biraz önceki acaba gören oldu mu bakışından farklı bir bakış atar bu kez. pasta daha anlamlı gelmeye başlamıştır. az sonra pastayla birlikte oradan ayrılır. işte bu sahne sergio leone nin bu adamlar daha çocuk yaşta mafya oldu cümlesini söyleme biçimidir.
--spoiler--
ilerleyen saatlerde uykunun ağırlığıyla giden düşünme eğilimi olarak anılacak olan eğilimdir.
ankara kızılay ın göbeğinde "..." gafe diye yazıyor bir kahvehanenin yemek listesinin başlığında.
her gördüğünde saçların dökülmüş diyen arkadaştan iyidir.
şehirdeki durumundan ziyade köylerdeki durumunu önemsediğim kar yağışıdır. zira bu kar yağmasaydı köy çeşmeleri parmak kalınlığında bile akmayacaktı. ama şu an ki durumda bu kar 20 gün daha toprakta kalır gibi görünüyor. bir de üstüne güzel bir yağmur yağarsa işte o zaman çeşmelerden kol gibi su akacak.
aysun kayacı "yani dağdaki çobanla benim oyum bir mi?" dediğinde nasıl sövdüğümü hatırlıyorum şimdi.eğer o zaman görseydim bu başlığı aynı muameleyi uygulardım.ama başıma gelen bir olay bakış açımı çok değiştirdi a dostlar.detaya girmeden anlatayım.türkiye'nin güzide illerinden birine bağlı güzide köylerinden birine mensup güzide bir vatandaşın üniversite öğrencisi olduğumu öğrendiğinde bana "üniversiteli kızlar olmasa ülkede patlama yaşanır valla , para alıyolar mı o iş için?"
diye sorması bütün bakış açımı değiştirdi.yani bir an için kim üst kim alt kategori bilmiyorum ama o adamla aynı türden olmadığımı fark ettim.şu halk bu halk gibi genellemelere karşıyım.bir çobanın sırf çoban olduğu için cahil olduğu varsayımına ya da sırf ünlüyüm diye aydın olduğunu sanmaya tepkiliyim.seçkinler denilen o kesimi de sevmem.hoşlanmam.ayrıca aziz nesin'in ünlü sözünü de hep değersiz bulmuşumdur.ama gelin görün ki bu yaşadığım olay bütün bunları gözden geçirmeme, demokrasi denen bu sistemi yeniden ele almama sebep oluyor.
diye sorması bütün bakış açımı değiştirdi.yani bir an için kim üst kim alt kategori bilmiyorum ama o adamla aynı türden olmadığımı fark ettim.şu halk bu halk gibi genellemelere karşıyım.bir çobanın sırf çoban olduğu için cahil olduğu varsayımına ya da sırf ünlüyüm diye aydın olduğunu sanmaya tepkiliyim.seçkinler denilen o kesimi de sevmem.hoşlanmam.ayrıca aziz nesin'in ünlü sözünü de hep değersiz bulmuşumdur.ama gelin görün ki bu yaşadığım olay bütün bunları gözden geçirmeme, demokrasi denen bu sistemi yeniden ele almama sebep oluyor.
bilincin yerini bilinç altına bırakmasından dolayı yaşanan durumdur.bu yüzden genellikle sanatçılar bir şeyler karalamayı ya da bir iki fırça darbesini geceye bırakırlar.bu arada bir şey fark ettim.ben bu cümleden iki önceki cümleyi "bu yüzden özellikle sanatçılar bir şeyler karalamayı ya da bir iki fırça darbesini geceye bırakırlar" diye kursam kimse bir şey diyemezdi.ama birisinde değişik meslek dallarından farklı olarak sanatçıları kastetmişken , diğerinde sanatçıların hepsi olmasa da çoğu anlamını ön plana taşımış olacaktım.mesela bunu gündüz düşünemezdim.neyse ben yatayım.
okşayan elleri ısıranlar , tekmeleyen ayakları öperler.