bugün
- düşün ki o bunu okuyor13
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- gülüm diyen kız10
- kılıçdaroğlu cemaati2
- egay sucukcu7
- yılmaz güney12
- sözlük kızlarının vücutları15
- black mirror3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kuzenin içine boşalmak14
- adana2
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- anın görüntüsü18
- mutsuz olalım3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- golden brown2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- sarıklı yahudi2
- velvet10
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- gün gelecek dün olacak3
- online listesi2
- geceye bir ayet bırak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- otopsiraporlari6
- alstom citadis2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- kemal kılıçdaroğlu18
- namaz takkesi5
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- ilginç şeyler2
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- ameliyat olmak6
- tsiganka2
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- yalan söylemek hakkı yalanlamaktır2
- nihavent bay bey birader2
- dimmu borgir dinlemek3
- haram ile cömertlik yapmak2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- toplam kaç entry girdiniz2
kartalkayası kayak için güzel hoş ama abant ı bir tabiat harikası... çok yerler gezdim, görmedim böylesini... beyaza bürünmüş ağaçlar yol boyunca insana deriiin derin iç çektiriyor huzura erdirerek. gölün buz tutmasıyla üstünde yürünüyor bembeyaz doğa harikasına bakarken...
bolu'nun milli parkında bir gölü vardır ki -adını hatırlayamadım- gündüzler çuvala girmiş gibi gecenin karanlığında giderseniz bastığınız yere toprak demeyin; bilin ki çamur... orası da karla güzeldir ama o gölü karlı görmek bu seferlik nasip olmadı. bir de etrafı yuvarlak olduğundan 2 arabaysanız birbirinizi kaybederseniz illaki bir yerde karşılaşır bulursunuz birbirinizi. bolu merkezde de durum böyle, kaybolma ihtimaliniz yok çünkü orda da yaklaşık 500 metrelik tek ana cadde var, baştan sona yürüyün bulursunuz aradığınız kişiyi.
aklıma gelmişken şimdi hakkını yememeliyiz, becikoğlu avm diye tek bir avm si var o ana caddede, 4 günlüğüne gittiğim kongrede 10 kere ziyaret ettiğim avmdir kendisi. ve yine hakkını yememeliyiz ki bu avm de en iyi mekan cafe de essin dir, ben bu tespiti yaptım. boluya gittiğinizde sizi gezdiren boluda yaşayan arkadaşlarınıza sakın bu avm ismiyle ilgili espri yapmaya kalkışmayın, bozulabilirler... bir de ali bey köşk diye cafesi var bolu merkezde, istanbulun cafelerini aratmıyor. küçük bir havuzu var ortada, hemen yanında nargilenizi içip tavlanızı oynayabiliyorsunuz.
gece eğlenmek istediğinizde seçenekler hayli kısıtlı. destina ve mazı öğrencilerin sık takıldığı eğlence mekanları imiş. mazıyı bilemeyeceğim ama destina istanbuldan geliyorsanız çok ciks gelmeyebilir. güzel ortamı vardır da üst katı club alt katı türkü evi gibi olduğundan müzikler arada birbirine karıştı, durduramadık. bir de 1 gibi kapanmaktaymış. gece daha yeni başlıyordu oysa ki. *
şehir yaşamının yapaylığını boluya gittiğinizde daha iyi anlıyorsunuz...
içten, samimi, soğuk havası olan sıcak ilmiş. çok sevdirdi kendini.
bolu'nun milli parkında bir gölü vardır ki -adını hatırlayamadım- gündüzler çuvala girmiş gibi gecenin karanlığında giderseniz bastığınız yere toprak demeyin; bilin ki çamur... orası da karla güzeldir ama o gölü karlı görmek bu seferlik nasip olmadı. bir de etrafı yuvarlak olduğundan 2 arabaysanız birbirinizi kaybederseniz illaki bir yerde karşılaşır bulursunuz birbirinizi. bolu merkezde de durum böyle, kaybolma ihtimaliniz yok çünkü orda da yaklaşık 500 metrelik tek ana cadde var, baştan sona yürüyün bulursunuz aradığınız kişiyi.
aklıma gelmişken şimdi hakkını yememeliyiz, becikoğlu avm diye tek bir avm si var o ana caddede, 4 günlüğüne gittiğim kongrede 10 kere ziyaret ettiğim avmdir kendisi. ve yine hakkını yememeliyiz ki bu avm de en iyi mekan cafe de essin dir, ben bu tespiti yaptım. boluya gittiğinizde sizi gezdiren boluda yaşayan arkadaşlarınıza sakın bu avm ismiyle ilgili espri yapmaya kalkışmayın, bozulabilirler... bir de ali bey köşk diye cafesi var bolu merkezde, istanbulun cafelerini aratmıyor. küçük bir havuzu var ortada, hemen yanında nargilenizi içip tavlanızı oynayabiliyorsunuz.
gece eğlenmek istediğinizde seçenekler hayli kısıtlı. destina ve mazı öğrencilerin sık takıldığı eğlence mekanları imiş. mazıyı bilemeyeceğim ama destina istanbuldan geliyorsanız çok ciks gelmeyebilir. güzel ortamı vardır da üst katı club alt katı türkü evi gibi olduğundan müzikler arada birbirine karıştı, durduramadık. bir de 1 gibi kapanmaktaymış. gece daha yeni başlıyordu oysa ki. *
şehir yaşamının yapaylığını boluya gittiğinizde daha iyi anlıyorsunuz...
içten, samimi, soğuk havası olan sıcak ilmiş. çok sevdirdi kendini.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar