bugün
- black mirror3
- gülüm diyen kız8
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- sözlük kızlarının vücutları15
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- her şeye saygı duyulması gerekir2
- kuzenin içine boşalmak14
- reneissance man2
- dimmu borgir dinlemek3
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- yılmaz güney12
- sözlükten çıkmayan yazar2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi11
- ziyade ilahiler dinlemek2
- velvet10
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- günün kitabı3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- zaman baba birader bey2
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- kemal kılıçdaroğlu18
- aylık 384 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- ameliyat olmak6
- almanya5
- 20502
- otopsiraporlari5
- açlık ile arkadaş sabır ile dost olmak2
- rahmi koç6
- yazarların saç şekillendirme taktikleri2
- evde mum bulundurmak7
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- garip sorular2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- aylık 382 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- fakirin sevmesi hak mıdır3
- eril erkek meslekleri6
- 2026 dünya kupası19
- anın görüntüsü16
- namaz takkesi4
- utku gümrükçü6
- sırrı süreyya önder4
- futbol12
Lasminal nickli kardeşim çok yavan anlatmışsın, inandırıcı durmayan bir başlık olmuş.
Kendi özgür iradeni kullanmaktan ziyade; ''durun eksi vermeyin, tarikatçılardan öğrenmedim, aile baskısıyla alakası yok'' vb. kelimeler senin kendi düşüncelerinden çok, diğer insanların düşündüklerini okşayarak; bir kahramanlık yapmaya çalışıp, ''Atatürk'ü sevmiyorum ama... işte böyle, böyle de inandırıcı olmayan sebepler bulabiliyorum'' demekten başka hiçbir işe yaramamış vesselam.
Ben şimdi aynı veya zıt bir görüş belirtmiyorum sana.(Yani savunma mekanizmanı açma, bir süre sözlüğe bakamayacağım için; cevap verememek üzer beni... ahhah.)
Anarşist, biraz biraz da hümanist yapım; yaptığım nötr araştırmalar sonucu, sevmemem gerektiğini gösterdi bana. Bunların nedenini açıklamak isterdim, gerçekten okuyup, anlamak için uğraşacak birileri olduğunu düşünseydim. Bu yüzden gerek duymuyorum, sadece anasından veya babasından: '' Atatürk iyidir, vatanı kurtarmıştır, mükemmel bir insandır, peygamberdir, tanrıdır... '' gibi kelimeleri, cümleleri öğrenmiş; lisede yüzüne bakılmayacak, derdini dile getirmekten aciz, üç beş beyinsizin sözlük camiasında: dahi anlamına gelen ''de''nin ayrı yazılacağını, virgülden sonra bir ''space'' yapılacağını ve iyelik eki ''ki''nin ayrı yazılacağını öğrenerek; burada atatürk'ü içi boş ve asla doldurulamayacak (dogmatik) bir görüşle savunması; beyinsizlik hatta daha ileri gidiyorum o. çocukluğundan öteye geçmez.
Neden mi orospu çocukluğu ?
Çünkü eğer sen kitap okuyarak, objektif bakmayı öğrenmezsen: milliyetçi, ırkçı olursun. Bu insanların kıçlarını yırtarak; gencecik yaşta sömürülen halklar için verdikleri savaşı, canları hiçe sayarsın.(bakınız: burada tek bir milletten bahsetmiyorum, lafı orasından anlayanlar adam gibi okusunlar)
Yetmez: senin evladın da sen gibi bir o.ç olur, bir bok öğrenmeden; saçlarını jöleleyip, tarayıp, föhn çekip, manita peşinde koşarken: '' ulan şu sözlükte ne manitalar var beyaaa '' diyerek; kalkar gelir, burada trollük yaparak sözlük yazarı olur.
Şimdi, konular bağlana bağlana uzar... Uzar... Uzar da: taaa anasının bilmem nesine kadar gider.
işte bu yüzden; güzel kardeşcağızlarım, kıçınızı kaldırıp yerinizden, siktirip gidin: taraflı, tarafsız, aşk, meşk, macera, polisiye demeden romanlar kitaplar alın okuyun. Kelime dağarcığınızı geliştirin ama bunu yaparken tabularınızdan da vazgeçmeyin, ille de entel görüneceğim diye: Okan Bayülgen yavşağı gibi; soyunuzu, sopunuzu, aslınızı hiçe saymayın.
Unutmayın ! Bildiklerinizi: sadece sizin kadar veya sizden daha fazla bilen insanlarla paylaşırsanız; işlevselliğinizi arttırırsınız.
Hepinize selam eder gözlerinizden öper, bu konu başlığını açan arkadaşıma da yavan ve saçma sebepler sunarak, bir daha böyle halkı can damarından vurabilecek; özel konular açmamasını tavsiye ederim.
Saygılar...
Kendi özgür iradeni kullanmaktan ziyade; ''durun eksi vermeyin, tarikatçılardan öğrenmedim, aile baskısıyla alakası yok'' vb. kelimeler senin kendi düşüncelerinden çok, diğer insanların düşündüklerini okşayarak; bir kahramanlık yapmaya çalışıp, ''Atatürk'ü sevmiyorum ama... işte böyle, böyle de inandırıcı olmayan sebepler bulabiliyorum'' demekten başka hiçbir işe yaramamış vesselam.
Ben şimdi aynı veya zıt bir görüş belirtmiyorum sana.(Yani savunma mekanizmanı açma, bir süre sözlüğe bakamayacağım için; cevap verememek üzer beni... ahhah.)
Anarşist, biraz biraz da hümanist yapım; yaptığım nötr araştırmalar sonucu, sevmemem gerektiğini gösterdi bana. Bunların nedenini açıklamak isterdim, gerçekten okuyup, anlamak için uğraşacak birileri olduğunu düşünseydim. Bu yüzden gerek duymuyorum, sadece anasından veya babasından: '' Atatürk iyidir, vatanı kurtarmıştır, mükemmel bir insandır, peygamberdir, tanrıdır... '' gibi kelimeleri, cümleleri öğrenmiş; lisede yüzüne bakılmayacak, derdini dile getirmekten aciz, üç beş beyinsizin sözlük camiasında: dahi anlamına gelen ''de''nin ayrı yazılacağını, virgülden sonra bir ''space'' yapılacağını ve iyelik eki ''ki''nin ayrı yazılacağını öğrenerek; burada atatürk'ü içi boş ve asla doldurulamayacak (dogmatik) bir görüşle savunması; beyinsizlik hatta daha ileri gidiyorum o. çocukluğundan öteye geçmez.
Neden mi orospu çocukluğu ?
Çünkü eğer sen kitap okuyarak, objektif bakmayı öğrenmezsen: milliyetçi, ırkçı olursun. Bu insanların kıçlarını yırtarak; gencecik yaşta sömürülen halklar için verdikleri savaşı, canları hiçe sayarsın.(bakınız: burada tek bir milletten bahsetmiyorum, lafı orasından anlayanlar adam gibi okusunlar)
Yetmez: senin evladın da sen gibi bir o.ç olur, bir bok öğrenmeden; saçlarını jöleleyip, tarayıp, föhn çekip, manita peşinde koşarken: '' ulan şu sözlükte ne manitalar var beyaaa '' diyerek; kalkar gelir, burada trollük yaparak sözlük yazarı olur.
Şimdi, konular bağlana bağlana uzar... Uzar... Uzar da: taaa anasının bilmem nesine kadar gider.
işte bu yüzden; güzel kardeşcağızlarım, kıçınızı kaldırıp yerinizden, siktirip gidin: taraflı, tarafsız, aşk, meşk, macera, polisiye demeden romanlar kitaplar alın okuyun. Kelime dağarcığınızı geliştirin ama bunu yaparken tabularınızdan da vazgeçmeyin, ille de entel görüneceğim diye: Okan Bayülgen yavşağı gibi; soyunuzu, sopunuzu, aslınızı hiçe saymayın.
Unutmayın ! Bildiklerinizi: sadece sizin kadar veya sizden daha fazla bilen insanlarla paylaşırsanız; işlevselliğinizi arttırırsınız.
Hepinize selam eder gözlerinizden öper, bu konu başlığını açan arkadaşıma da yavan ve saçma sebepler sunarak, bir daha böyle halkı can damarından vurabilecek; özel konular açmamasını tavsiye ederim.
Saygılar...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar