bugün
- kadir inanır11
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- sözlüğü bırakmak istemek6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- seri gizli artı oy veren melek7
- yazarların iyi olduğu konular9
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- true nun çaylak olması9
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ciguli kral4
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- velvet26
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- feminist sloganı2
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalist dünya19
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- ebu muhammed el culani4
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dedehatun'un elleri2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- galatasaray lobisi11
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- herzevekil'in biraz şey olması6
- birader yazar olmak13
- 2026 dünya kupası25
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- tavuk iskender4
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- türk devrimi neden başarısız oldu2
bedava konaklamadan çok daha fazlasıdır. bir kere ev sıcaklığı vardır. şehirde turistlerin takıldığı yerlere takılmaktansa gerçekten o şehirde yaşayanların gittiği yerlere gidersiniz. o şehirden arkadaşlarınız olur. akşam tv başında onların izlediği programları izlersiniz. orada insanlar gerçekten ne yapıyor, öğrenirsiniz. gittiğiniz şehri yaşarsınız.
birilerini ağırlamak da aynı şekilde. sadece insanların iyi olduğuna, dünyanın o kadar da güvensiz bir yer olmadığına inandırın kendinizi. gerisini oluruna bırakın. ille sizde kalan insana turist rehberliği yapmak zorunda değilsiniz. büyük bir şehirse, kendisi çıkar dolaşır. ya da sizde konaklamak zorunda değil. bir kahve ya da bira içip biraz sohbet edebilirsiniz.
tabi ki her yerde olduğu kadar manyak, abazan insan burada da var. genelde italyanlar, türkler ve arapların şehre geldiğini siteden gördüğü kızlara "gel bende kal" minvalinde mesaj attığı, ya da kendisini çok zeki sanan bu arkadaşların kızların evinde kalmak üzere girişimleri olduğu bilinmektedir. fakat zaten mesajların/requestlerin girişinden bile ne amaçla atıldığını anlamak kolay oluyor. çok absürd mesajları şikayet etme ve gruplardaki forumlarda yolladığınız postlar ile bu insanları teşhir edebilirsiniz.
pazartesi ağırladığım couchsurfer bir çift bugün yani cuma itibariyle gitti. benim programımı engellemedi, öyle kendi kendilerine oturdular, arada çıktılar, dinlendiler ve gittiler. bir hafta önce bugün, bu insanları tanımıyordum, fakat şu an, kendilerini bir daha göremeyecek olmama rağmen, uzaklarda bir yerlerde, şu an iki tane insanım var.. sırf bu duygu için bile değer.
birilerini ağırlamak da aynı şekilde. sadece insanların iyi olduğuna, dünyanın o kadar da güvensiz bir yer olmadığına inandırın kendinizi. gerisini oluruna bırakın. ille sizde kalan insana turist rehberliği yapmak zorunda değilsiniz. büyük bir şehirse, kendisi çıkar dolaşır. ya da sizde konaklamak zorunda değil. bir kahve ya da bira içip biraz sohbet edebilirsiniz.
tabi ki her yerde olduğu kadar manyak, abazan insan burada da var. genelde italyanlar, türkler ve arapların şehre geldiğini siteden gördüğü kızlara "gel bende kal" minvalinde mesaj attığı, ya da kendisini çok zeki sanan bu arkadaşların kızların evinde kalmak üzere girişimleri olduğu bilinmektedir. fakat zaten mesajların/requestlerin girişinden bile ne amaçla atıldığını anlamak kolay oluyor. çok absürd mesajları şikayet etme ve gruplardaki forumlarda yolladığınız postlar ile bu insanları teşhir edebilirsiniz.
pazartesi ağırladığım couchsurfer bir çift bugün yani cuma itibariyle gitti. benim programımı engellemedi, öyle kendi kendilerine oturdular, arada çıktılar, dinlendiler ve gittiler. bir hafta önce bugün, bu insanları tanımıyordum, fakat şu an, kendilerini bir daha göremeyecek olmama rağmen, uzaklarda bir yerlerde, şu an iki tane insanım var.. sırf bu duygu için bile değer.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar