kubilay

devrim şehididir.evet bülent arınç ı sevmem evet hakkında söylenecekler bir değil bin tane ama bunlar arasında dedesinin yaptığı yok.insanın kendisine bakılmalıdır her zaman.tamam kendinin de nasıl olduğu ortada ama dedesiyle bağlantıya gerek yok.
© copyright 2005 - 2026