bugün

40 milyon kürt ayaklandığında ortada devlet kalmaz

kürtler niye ayaklansın ki bende kürdüm ama hiç bir zaman ayaklanma ihtiyacı duymadık ne ben ne ailem kimse biz türküz kürdüz demesin hepimiz biriz bu başlıklar bile bizim tartışıp birbirmize düşmemiz için açılmıştır anlayın artık şu oyunları ve bu oyunlara gelmeyin ... yeter yav .
© copyright 2005 - 2026