bugün
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- aşure yapan sözlük kızları6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- rakı sevmemek6
- insanın geçmişinin karanlık olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- hesabı gizliye almak3
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hayattaki şans seviyeniz4
- dünya da her insanın bir ismi olması2
- sözlükteki gizli düşmanım6
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- osurdum3
- her insanın bir cini olması5
- beni seven var mıdır2
- anın görüntüsü20
- çok güzel ama manyak kadın7
- kaşar5
- barış alper yılmaz2
- kemalist dünya24
- mustafa kemal atatürk7
- muşlettin amca4
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- yagmurcu2
- içinden canavar çıkan insan4
- üniversitelerin gereksiz olması16
- pkk lı doktorlar2
- true'nun çaylak olması17
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- gizem3
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- mason2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
entry'ler (25)
Boşandıktan sonra görürüm ben onu.
Silifkenin yoğurdu o... gerçi Silifke'nin yoğurdu da tarihin karanlıklarına gömülmüş, kendi gitmiş adı kalmış.Silivri nin ceza evi kalmış aklımda. Konu yoğurtsa bildiğim kanlıca yoğurdu ama en iyisi kendi yaptığım yoğurt sonra izmir' in bir ilçesi olan Bayındır 'ın yoğurdu. Tire ,Foça yoğurdu ve diğerlerinin yapılışında endüstriyel maya kullanıyor bu yoğurtlar ev yoğurdu gibi belli bir süre sonra ekşimiyor. Yoğurt kırmızı çizgimdir kimse sorgulamasın marketten yoğurt yiyeceksiniz yemeyin daha iyi bu kadar net.
Önceleri zorunlu görüşmelerle ilerleyen çocukluk döneminde dost mu düşman mı olduğunu bilemediğimiz, tuhaf arkadaşımsı müessese. Çok yakın samimi bir kuzen ilişkim olsun isterdim; bunu yaşayan insanlar vardır eminim benim ailemlemde olmadı olamadı, ne diyelim... "ol ma sa da olur ,ol ma sa da olur"...
Resmen cinayet işleniyor ve iki zanlı salını veriyor... Bu ülkede kadın katliamı ne zaman bitecek gerçekten merak ediyorum. işin fena tarafı kanıksadık biz bu cinayetleri, bir hafta sonra hatırlamıyoruz çünkü her gün yenileri işleniyor ve giderek bu haberler normalleşiyor. Bir diğer konuda bu kadar vahşi insan nerede nasıl yetiştiyor?! bunlar insan ise, ben insan türü olmaktan utanç duyuyorum artık. Kadın cinayetinin O nedeni bu nedeni yoktur, can almanın haklı bir tarafı olabilirmiş gibi ağır tahrik indirimi olmamalı, katiller iyi hal indirimi almamalı ama herşeyden önemlisi anneler babalar evlatlarını yaşam hakkına saygılı bireyler olarak yetiştirmeli.
Merhametsizi, görgüsüzü, az gelişmişi, gelişmemişi varken... akıl hastalığı ise genetik yahut çevresel nedenlerle gelişir yani bir nevi mağdur olandır kendisi, hastalıktır; kıyamam ben ona tedavi gerekir.
Şivesi var diye geleneksel giyiniyorlar diye saf mı sandınız, asla değiller... öyle hayal ettiğim gibi olmadıklarını bu sabah Müge Anlı 'nın sabah programında daha da iyi anladım. Şimdi olayların vuku ettiği bu Muğla ilimizin şirin köyü hangi köy anlamaya çalışıyorum ki kazara gidip yerleşmeye kalkmayım.
Aşka inancımız sonsuz tabii...
Tembel biriyim ama zamanında böyle değildim tabii ki. insanlara bir şey anlatmak açıklamak için son derece eforsuzum, yalnızlıktan mutluyum ama bu bir tercih mi; pek sayılmaz zorunlu seçim diyebilirim.Yemeği içmeyi çok seviyorum.seyehat etmekten artık pek hoşlanmıyorum. Yeni yerler görmek vs beni heyecanlandırmıyor hatta odun ateşinde yapılmış bir tabak kızartma beni daha çok cezbeder.
Evet süper sıkıcıyım.
Evet süper sıkıcıyım.
Bitter çikolata severim. Portakallı ve acı biberlisini daha çok severim Guatemala filtre kahveme eşlikçidir. Bitter çikolata sağlıklıdır.evet rafine zevklerim var...
Kesin bir şey yapmak istemem.
Kısacık ömrümüz bize öğretilen angaryalarla içi bomboş zırvalarla geçiyor... bir gün farkediyorsun ki seviyorum diye katlanmışsın tonla şeye öyle öğretilmiş çünkü fedakar ol sahip çık sürekli kendinden ödün ver.Neden diyorsun kendine; iç ses seviyorum, onsuz yapamam diyor. Toksik toksik sevgiler bırakın allasen sevgi kutlu mutlu alışveriştir alma verme dengesi yoksa,senin çabanla yürüyorsa, sevsen bile terk etmelisin. severek ayrılmak olur mu? bal gibi olur... umudun yoksa yola tek başına devam etmek gerekir.bazen sadece sevmek yetmiyor. Sahi sevmek neydi "sevgi emekti".
Depresyon kötüdür antidepresan kullanmak gerekir ve bu ilacın hangisini alacağına Dr karar verir artık geçmişte psikiyatristin yazdığı size iyi geldiğini düşündüğünüz hapı eczaneden almanız mümkün değil her ay olmasada bir buçuk ayda bir psikiyatrist muayenehanesine gidip servet ödemeniz zorunlu oldu.ikinci mevzu bu antidepresanların insanı hissizleştirmesi libidonun yerlerde sürünmesi sırf bu nedenden insanlar tedavi olmuyor biliyorum buradan seslenmek istiyorum bu yan etki ortadan kaldırılsın isveçli bilim insanları konuya bir el atsın. Olmuyor böyle...
iktidar illa ki zehirlidir. insanı tanrısallaştırır, şuursuzlaştırır insanların çoğu güce taptıktan sonra kullarım demiş padişah ne gam... kul olmaktan gurur duyar insan, acizleşir gücün karşısında,kulluğun gereklerini yerine getirir. Konudan tamamen bağımsız "işçisin sen işçi kal şarkısı" beynimde çalmaya başladı şimdi.Neyse ki o dönemlerde yaşamıyoruz.
Grip olmam üstüne alerjik rinit,astımımın coşması... sağlıklıyken yaşadığım kovid anksiyetesi; similasyondaysak olumlu mutlu değişiklikler talep ediyorum merkez.
Ruhun tekamülü için gerekliydi diye düşünmek lazım belki, Hayatta hiç bir şey nedensiz değildir diyerek devam et düşünmeye... nasıl rahatladın değil mi?
Fotoğrafını çekersin ama beyninle ama kalbinle ve unutmayacağını bilirsin ömür dediğin dolu dolu yaşanmış iki gündür ya... O anların görüntüsü kalır geriye hem de HD kalitesinde.
Hormonlarını kısa sürede nötürlettirmeyen, tatlı tatlı süründüren,zekası zekasına, tipi tipine uygun hatun kişisi ile denk gelirse illaki aşık olur bu adam. Amma velakin ruhu dejenere ilişkilerin dehlizlerinde çamura bulanmışsa aşk ne yapsın.
Tembelliktir; sıcacık salonunda uzanmışsın. Televizyonda güzel bir film, karnın tok sırtın pek ,bir elinde çayın, bir elinde kahven, bir dönüm bostan yan gel Osman.
,
,
Sonlardan bir kaç önceki mutasyonlardan biri olduğunu düşündüğüm, giderek ehlileşecek olan virüsün yeni hali, yeni ismi, pek yakında o da değişir bir gün bir bakarız kendi gitmiş adı kalmış.
Alışırsın için yanana yana... Alışırsın ölüm sana bana. Zaman basıp kanayan yarana, alışırsın... alışırsın... diye akıp giden Aysel Gürel şarkısı gelir aklıma.