bugün

entry'ler (7178)

hala devrimin gelmemesi

devrim, gel çocum.

mansur yavaş tan 100 milyon tl lik destek paketi

yardım edilen ailelerin çoğunun evi arabası var ve bu yardımlara ihtiyacı yok. kusura bakmayın ama gerçekler böyle 10 kişiye yardım ediliyorsa bunun 2 yada 3 ü gerçekten ihtiyaç sahibi. eskilerden beri bu yardımı alanlar alışkanlık haline getirmiş. yardıma ihtiyacı kalmasa da zaten belediyeden geliyor diyerek bu yardımları alıp götürüyorlar. gerçekten ihtiyacı olan çoğu kişiye maalesef ki ulaşmıyor. şahsen kendi oturduğum apartmanda bu yardımlardan alan 3 4 kişi var ve adam dubleks evde oturuyor altında arabası var ve bakın bakalım bu yardımları nasıl alıyor açıklayayım, bu insanlar eskilerden beri belediyenin türlü nimetlerinden faydalandığı için, sadece eşini ve çocuklarını o evde oturuyor gösteriyor, çalışan erkek kişisinin ikametgahı başka adreste, doğal olarak belediye bu aileye yardım veriyor. sistemden otomatik olarak ailenin bir puanlaması var, gelen bilgilere göre bir puan oluşuyor ve 100 puan üzerindeyse o aile her türlü yardımı alabiliyor. mansur başkanın yapmak istediği ve yaptığı gerçekten mükemmel bir şey ancak yine yeni ve yeniden her zaman olduğu gibi bizim çakal insanımız bununda açığını bulup sömürmeye devam ediyor.

sıcakların bunaltması

Adana yavaş yavaş aq.

iri memeli geniş kalçalı minyon kız

vardı başkasıyla evlendi. hakikaten bi de kumral tenliyse baya sağlam hanımdır.

2 milyar dolar havale yapmak

1.60 tl havale ücreti istedi vazgeçtim. resmen soygunculuk.

thodex mağdurları

ulan hahahahaha. arkadaş sabahtan beri gülüyorum aq hahahah. çok iyi ya. ne olduğu belli olmayan piyasalara para yatırıp sonra mağdur oluyorlar. Adam şimdi tayland'a gidip keriz paralarını yiyecek. siz sanıyor musunuz ki o adam bulunacak. devlet içinden mutlaka birileri var işin içinde. giden gitti. bir bardak buzz gibi soğuk gibi içiniz. tosunda gitti gelmedi neden çünkü devlet eliyle yapıldı. hahahahaha. mağdurum da mağdurum. dövlet bizi bahmiyir.

merhaba denilen türk kızının vereceği tepki

+ merhaba
- savcılığa verildin.

galatasaray sinirlendiğinde olabilecek şeyler

adelet, adelet, adelet.

müthiş görsel efektli tiktok videosu

Justice League Zack Snyder's cut extended version.

tamer karadağlı nın 1997 doğumlu sevgilisi

çıtırın yaşı yoktur.

pardon lan böyle değildi aq.

gaziantep yıldız kebap salonu

şimdi reklamlar.

ceyda düvenci nin dövme paylaşımı

harekete bak, dövmeye bak, söze bak, bunların hepsi bir araya bu şekilde nasıl gelmiş olabilir allam.

anın görüntüsü

AMIN GÖRÜNTÜSÜ DiYE OKUDUM.

22 saatlik yolu metro turizm ile gitmek

hostların kaç kere boşalacağını önceden tahmin edip ona göre yanınza kıyafet alın.

tepe kulaklığı takanın kendini dj sanması

dj_tepe_kulakliks_

tandır boys mükemmel

GÜNAYDIN.

kadının beyanı esastır

çok afedersiniz de istanbuluda sikeyim sözleşmesini de.

20 mart 2021 istanbul sözleşmesi nin feshedilmesi

bizim milletimiz zaten verilen sözü tutmayan bir millet, birde böyle abidik gubidik sözleşmelere mi takılacak ? içindeki boktan maddeleri çıkarıp, işe yarar maddeleri alıp meclisten geçirip kanun haline getirmek daha faydalı, hem erkek hem kadını korumalı. "kadının beyanı esastır." gibi dallamaca kanunlar kesinlikle olmamalı, her ne kadar faydalı gibi görünse, bazı kadınların ne kadar şeytanca düşündüğü de ortada. o yüzden böyle siktiri boktan yok bayburt sözleşmesi, yok gümüşhane yemini gibi şeyler bize göre değil. meclis var kanun var, koy kardeşim meclise yasalaştır güzelce maddeleri olsun bitsin.

olası arap israil savaşında kimi desteklersiniz

savaşı desteklerim.

alevilerin cuma namazı kılmama sebebi

namaz kılmamak için bahanelerdir. Allah'ın emrine karşı gelmektir.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.