bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- ideal sevgilinin en önemli özelliği15
- düşük iq belirtileri3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- beyaz otomobil satın almak14
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- makarna süzmek5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler2
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- tgrt3
- gecenin şarkısı3
- bugün de meme atan olmaması13
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- yürüyüş partisi4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- kaya çilingiroğlu2
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- iş kadını yazarlar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- şemsiyenin ters dönmesi3
- almanya4
- esra'yı aç esra'yı2
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- gocu bey meh meh bey birader4
entry'ler (215)
idari yargı da iptal davaları ortalama ne kadar sürede sonuçlanır?
Aile ve sosyal politikalar bakanlığı, (bkz: Çhgm) kendisi.. Özellikle (bkz: shçek) mezunu olan kardeşlerimizle 18 yaşını doldurmalarına rağmen elini,ayağını çekmemiş durumda.. Tüm çabasını gayretini yakından takip ediyoruz.. Allah yolunu açık etsin..
(bkz: 7103 sayılı kanun)
(bkz: 7103 sayılı kanun)
ihraç edilib doğruu köyüne yollansın. sen kimsin ki memuruna tokat atıyosun, uyarı ver kınama ver ceza ver sür gerekirse ama nesin ki sen tokat atıyosun!!!
Yine aynı şekilde 4 yıl önce babası korucu olarak şehit olmuş. EGM'de 15 yıldır görevde yükselme sınavı açılmıyor. Kadronun %90 ı üniversite mezunu ve ne ek gösterge ne terör parası hiç birşey yok en az memur maaşını alandır. Bu adam değil midir? Terör şehidi? Yazıklar olsun görün işte.. içimiz yanıyor, yüregimiz kanıyor..
Emniyet Genel müdürlüğünde çalışan "emniyet hizmetleri sınıfı dışındaki" memurların özelliklede yardımcı hizmetler sınıfındaki teknisyen yardımcıları 10 yılı aşkın süredir görevde yükselme sınavı olmaması, özlük hakları, ek gösterge, mobbing, terör tazminatı, fazla çalışma, yıpranma ve daha birçok sorunu dile getiren kendi kurumu içinde kurulmuş olan (bkz: siper sen) emniyet sendikasının onurlu genel başkanıdır..
eşimin 12 haftalık anne karnında ultrasonda ense kalınlığı 4.2 mm çıkması ve nazal kemiğin görünememesi (burun kemiği) ailecek bizi korkutan bi durumdur. umarım ilerleyen haftalarda düzelir.
Acaba benim durumumda olupta sağlıklı bebekler dünyaya getiren suserler varmı aramızda..?
Acaba benim durumumda olupta sağlıklı bebekler dünyaya getiren suserler varmı aramızda..?
Konuyla ilgili çoğu lisans,önlisans mezunu 170.000 memuru ilgilendiren en son haber..
http://www.memurlar.net/haber/364913/
http://www.memurlar.net/haber/364913/
Chp hatay milletvekili tıp doktoru.
Tüm vekillerin belkide varlığından haberleri bile olmadığı çoğu önlisans,lisans mezunu olan. devlette (YHS) yardımcı hizmetler sınıfındaki bulunan tüm memurlar için (GiH) Genel idari hizmetler sınıfına alınması için kamu vicdanı için yasa teklifi vermiş yürekli bir milletvekilidir..
Sağ'olsun,varolsun..
http://www.memurlar.net/haber/362858/
Tüm vekillerin belkide varlığından haberleri bile olmadığı çoğu önlisans,lisans mezunu olan. devlette (YHS) yardımcı hizmetler sınıfındaki bulunan tüm memurlar için (GiH) Genel idari hizmetler sınıfına alınması için kamu vicdanı için yasa teklifi vermiş yürekli bir milletvekilidir..
Sağ'olsun,varolsun..
http://www.memurlar.net/haber/362858/
Başbakanımız Recep Tayyip ERDOĞAN'a Açık Mektup
Başbakanımız Recep Tayyip ERDOĞAN'a Açık Mektup
Bıçak Kemiğe Dayandı ve Kemiklerimizi Kesiyor!
Sayın Başbakanım;
Bizler, 657 sayılı Kanuna tabi Yardımcı Hizmetler Sınıfında çalışan üniversite mezunu hizmetlileriz.
Yaşadığımız mağduriyetin başını, sonunu, nasıl ortaya çıktığını, sebeplerini ve sonuçlarını bizzat yaşayanlardan yani mağdurlardan öğrenmenizi istedik.
Ailelerimizin maddi imkânları kısıtlı olması nedeniye, üniversite okuyabilmek için lise mezunu olarak Yardımcı Hizmetler Sınıfında hizmetimize başlaşmış, çalışıp ekmek parası kazanırken aynı zamanda üniversite eğitimini tamamlamış bu ülkenin yetişmiş gençleriyiz. Üniversite eğitimimizi tamamlamış olmamıza rağmen, bize hâlâ hizmetli muamelesi yapılıyor olması oldukça ağırımıza gitmektedir. O kadar yıl okuduğumuzdan dolayı mutlu değil, kahroluyoruz. Kahrolmamızın sebebi, sarı çizmeli Mehmet ağanın “oğlum sen okudun da ne oldun?” sorusuna cevap veremememiz, sürekli olarak eziklik hissetmemiz, bunca yıl okuyarak hak ettiğimiz noktaya ulaşamamamız ve ızdırap duymamızdır.
Bugün bizi en iyi anlayacak bir kişi var ise o da sizlersiniz, çünkü kendi ifadelerinizden öğrendiğimiz kadarıyla, çocukluğunuzda simit satarak okuma mücadelesi vermenizdir. Çalışarak okuma mücadelesi vermenin ne kadar zor olduğunu biliyorsunuz. Yine aynı şekilde okuduğumuz bir okulun diploması kayda değer görülmeyip, kast sisteminde olduğu gibi alt sınıftaki insan muamelesine tabi tutulmamızı, okumuş bulunduğunuz imam hatip okulunun diplomasının üniversiteye kayıt için yeterli görülmemesi nedeniyle mağdur olmanızdan dolayı en iyi siz anlayabilirsiniz.
Müsaadenizle sizlere soruyorum. Zorunlu eğitimi 12 yıla çıkararak eğitime çok büyük önem veren bir ülkenin, üniversite mezunu gençlerine hizmetli olarak temizlik işlerini yaptırması sizce uygun mudur?
Yıllardır almış bulunduğumuz eğitimin hiç mi önemi yoktur?
Gençlerini okuması için teşvik eden Türkiye Cumhuriyetinin, üniversite okumuş hizmetlilerini, iyi bir örnek olması için, almış bulunduğu eğitime layık bir memur olarak çalıştırması gerekmez mi?
Avrupa Birliğine girmeye hazırlanan, değişen ve gelişen dünya şartlarına gençlerinin hazırlanmasını isteyen, bunun için Fatih projesi ile öğrencilerine tablet bilgisayar dağıtan Hükümetinizin, Yükseköğrenimi tamamlamış gençlerine değer vermeyerek, sen zaten hizmetlisin hadi temizlik yapmaya devam et demesi, uygar ve medeni Avrupa Birliğine aday ülke misyonuna ve vizyonuna uygun mudur?
Sizi bu konuda rahatsız etmek istemezdik. Fakat sorunlarımızın benzerlerini bizzat yaşamanız nedeniyle bizi en iyi anlayabilecek ve bu sorunlara çözüm üretebilecek tek merci sizlersiniz. Bunca yıl okumaya emek veren, kendini değişen ve gelişen dünya şartlarına hazırlayan üniversite mezunu hizmetlilere, gerek Avrupa Birliğine aday ülke misyon ve vizyonuna yakışır bir memurluk statüsü kazandırmak, gerekse de şu anda okumakta bulanan gençlere iyi bir örnek oluşturması için bu sorunun çözülmesi gerekmektedir.
Sayın Başbakanım;
Hükümetinizin her geçen gün toplumun belirli kesimlerinin durumlarını iyileştirdiğine, sözleşmelilere kadro verdiğine, Yardımcı Hizmetler Sınıfındaki Bekçileri ve itfaiye Görevlilerini Genel idari Hizmetler Sınıfına aldığına şahit oluyoruz. HÜKÜMETiNiZiN BiZ ÜNiVERSiTE MEZUNU YARDIMCI HiZMETLER SINIFINDAKi HiZMETLiLERE DE MEMURLUK UNVANINI EN KISA SÜREDE VERECEĞiNE, YUKARIDA BELiRTTiĞiM SEBEBLERDEN DOLAYI BU MÜJDEYi BiZLERDEN ESiRGEMEYECEĞiNE YÜREKTEN iNANIYORUZ VE BU YAPACAĞINIZ ÇALIŞMALARINIZDAN DOLAYI ŞiMDiDEN SiZLERE TEŞEKKÜR EDiYORUZ.
SAYGILARIMIZLA.
Başbakanımız Recep Tayyip ERDOĞAN'a Açık Mektup
Bıçak Kemiğe Dayandı ve Kemiklerimizi Kesiyor!
Sayın Başbakanım;
Bizler, 657 sayılı Kanuna tabi Yardımcı Hizmetler Sınıfında çalışan üniversite mezunu hizmetlileriz.
Yaşadığımız mağduriyetin başını, sonunu, nasıl ortaya çıktığını, sebeplerini ve sonuçlarını bizzat yaşayanlardan yani mağdurlardan öğrenmenizi istedik.
Ailelerimizin maddi imkânları kısıtlı olması nedeniye, üniversite okuyabilmek için lise mezunu olarak Yardımcı Hizmetler Sınıfında hizmetimize başlaşmış, çalışıp ekmek parası kazanırken aynı zamanda üniversite eğitimini tamamlamış bu ülkenin yetişmiş gençleriyiz. Üniversite eğitimimizi tamamlamış olmamıza rağmen, bize hâlâ hizmetli muamelesi yapılıyor olması oldukça ağırımıza gitmektedir. O kadar yıl okuduğumuzdan dolayı mutlu değil, kahroluyoruz. Kahrolmamızın sebebi, sarı çizmeli Mehmet ağanın “oğlum sen okudun da ne oldun?” sorusuna cevap veremememiz, sürekli olarak eziklik hissetmemiz, bunca yıl okuyarak hak ettiğimiz noktaya ulaşamamamız ve ızdırap duymamızdır.
Bugün bizi en iyi anlayacak bir kişi var ise o da sizlersiniz, çünkü kendi ifadelerinizden öğrendiğimiz kadarıyla, çocukluğunuzda simit satarak okuma mücadelesi vermenizdir. Çalışarak okuma mücadelesi vermenin ne kadar zor olduğunu biliyorsunuz. Yine aynı şekilde okuduğumuz bir okulun diploması kayda değer görülmeyip, kast sisteminde olduğu gibi alt sınıftaki insan muamelesine tabi tutulmamızı, okumuş bulunduğunuz imam hatip okulunun diplomasının üniversiteye kayıt için yeterli görülmemesi nedeniyle mağdur olmanızdan dolayı en iyi siz anlayabilirsiniz.
Müsaadenizle sizlere soruyorum. Zorunlu eğitimi 12 yıla çıkararak eğitime çok büyük önem veren bir ülkenin, üniversite mezunu gençlerine hizmetli olarak temizlik işlerini yaptırması sizce uygun mudur?
Yıllardır almış bulunduğumuz eğitimin hiç mi önemi yoktur?
Gençlerini okuması için teşvik eden Türkiye Cumhuriyetinin, üniversite okumuş hizmetlilerini, iyi bir örnek olması için, almış bulunduğu eğitime layık bir memur olarak çalıştırması gerekmez mi?
Avrupa Birliğine girmeye hazırlanan, değişen ve gelişen dünya şartlarına gençlerinin hazırlanmasını isteyen, bunun için Fatih projesi ile öğrencilerine tablet bilgisayar dağıtan Hükümetinizin, Yükseköğrenimi tamamlamış gençlerine değer vermeyerek, sen zaten hizmetlisin hadi temizlik yapmaya devam et demesi, uygar ve medeni Avrupa Birliğine aday ülke misyonuna ve vizyonuna uygun mudur?
Sizi bu konuda rahatsız etmek istemezdik. Fakat sorunlarımızın benzerlerini bizzat yaşamanız nedeniyle bizi en iyi anlayabilecek ve bu sorunlara çözüm üretebilecek tek merci sizlersiniz. Bunca yıl okumaya emek veren, kendini değişen ve gelişen dünya şartlarına hazırlayan üniversite mezunu hizmetlilere, gerek Avrupa Birliğine aday ülke misyon ve vizyonuna yakışır bir memurluk statüsü kazandırmak, gerekse de şu anda okumakta bulanan gençlere iyi bir örnek oluşturması için bu sorunun çözülmesi gerekmektedir.
Sayın Başbakanım;
Hükümetinizin her geçen gün toplumun belirli kesimlerinin durumlarını iyileştirdiğine, sözleşmelilere kadro verdiğine, Yardımcı Hizmetler Sınıfındaki Bekçileri ve itfaiye Görevlilerini Genel idari Hizmetler Sınıfına aldığına şahit oluyoruz. HÜKÜMETiNiZiN BiZ ÜNiVERSiTE MEZUNU YARDIMCI HiZMETLER SINIFINDAKi HiZMETLiLERE DE MEMURLUK UNVANINI EN KISA SÜREDE VERECEĞiNE, YUKARIDA BELiRTTiĞiM SEBEBLERDEN DOLAYI BU MÜJDEYi BiZLERDEN ESiRGEMEYECEĞiNE YÜREKTEN iNANIYORUZ VE BU YAPACAĞINIZ ÇALIŞMALARINIZDAN DOLAYI ŞiMDiDEN SiZLERE TEŞEKKÜR EDiYORUZ.
SAYGILARIMIZLA.
Ordu ili Fatsa ilçesine bağlı bir köydür.
sürekli olarak değiştiriyorsa,tebrik etmekle birlikte , motorlu taşıtlar vergisinin ocak ve temmuzda ödendiğini de hatırlatmak gerek
bu atmosferi boşu boşuna kirleten enayidir.
embesil ve ergenliğini üzerinden atamamış modeldir.
imralı adasına konan 42 inçlik tv de sadece ama sadece flash tv izlenebilmelidir..
aslında flash tv memleketteki en büyük demokratik açılımı yapabilecek tek kanaldır... imralı adasına konan 42 inçlik tv de sadece ama sadece flash tv izlenebilmelidir.. idama gerek yok..
+Hocam ben kopya çekmedim
- Peki bu kağıtlar ne oğlum?
+ Bu kağıtlar kopya kağıdı ama çekmeye fırsatım olmadı
(-Ümit Selçuk ERGÜL + Özgün iLGEN )
- Peki bu kağıtlar ne oğlum?
+ Bu kağıtlar kopya kağıdı ama çekmeye fırsatım olmadı
(-Ümit Selçuk ERGÜL + Özgün iLGEN )
malatya'nın arguvan ilçesi kaymakamı.
arguvan türküleri meşhur dediler netten biraz dinleyeyim dedim, güzel beğendimde sonra erguvan,arguvan merak ettim nerde, nasıl bi şehir diye netten araştırdım baktım ki kaymakamı da bir kadın sempati duydum açıkcası hatta siyaset meydanı isimli programda konuk olmuş güzelde konuşmasını da dinledim.
ilerde daha iyi yerlerde olabilmeyi hak ediyor, umarım kendisini vali * olarak görmek mümkün olur. *
http://www.dailymotion.co...ymakami-asli-aynaolu_news
arguvan türküleri meşhur dediler netten biraz dinleyeyim dedim, güzel beğendimde sonra erguvan,arguvan merak ettim nerde, nasıl bi şehir diye netten araştırdım baktım ki kaymakamı da bir kadın sempati duydum açıkcası hatta siyaset meydanı isimli programda konuk olmuş güzelde konuşmasını da dinledim.
ilerde daha iyi yerlerde olabilmeyi hak ediyor, umarım kendisini vali * olarak görmek mümkün olur. *
http://www.dailymotion.co...ymakami-asli-aynaolu_news
sözlüklerden okuduğum kadarıyla torpilli ve rahat olduğu söyleniyor. öyle ki; tarkan bile askerliğini burda yapmış. nizamiye giriş kapısından içeri girdiğimde şalteri indireçeğim yer, hiçbişeyi kafaya takmicam. kim ne derse he,hi,ha dicem. gelene gidene turist ömer gibi selam vericem. ne yani; kompleks yapıp, fazla mi sallim bişeyleri? en iyi ihtimalle sivilde kaç tanesini görücem ki?
24 şubat 2011'de ordayım. *
24 şubat 2011'de ordayım. *
yabancı olmak zor bu şehirde; yabancı öğrencisi,memuru,askeri,polisi olmak zor.