bugün
- utanmadan şort giyen erkek6
- gocudan lezzet içmek3
- lahmacunu elle yiyen kız20
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- san marino nun dünya kupasını alması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- ismet gurbuz 202418
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur4
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- küfreden kız iticiliği7
- lionel messi3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- beyaz otomobil satın almak15
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bugün de meme atan olmaması13
- ankara4
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- wine me dine me2
- ilgi3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
entry'ler (215)
idari yargı da iptal davaları ortalama ne kadar sürede sonuçlanır?
Aile ve sosyal politikalar bakanlığı, (bkz: Çhgm) kendisi.. Özellikle (bkz: shçek) mezunu olan kardeşlerimizle 18 yaşını doldurmalarına rağmen elini,ayağını çekmemiş durumda.. Tüm çabasını gayretini yakından takip ediyoruz.. Allah yolunu açık etsin..
(bkz: 7103 sayılı kanun)
(bkz: 7103 sayılı kanun)
ihraç edilib doğruu köyüne yollansın. sen kimsin ki memuruna tokat atıyosun, uyarı ver kınama ver ceza ver sür gerekirse ama nesin ki sen tokat atıyosun!!!
Yine aynı şekilde 4 yıl önce babası korucu olarak şehit olmuş. EGM'de 15 yıldır görevde yükselme sınavı açılmıyor. Kadronun %90 ı üniversite mezunu ve ne ek gösterge ne terör parası hiç birşey yok en az memur maaşını alandır. Bu adam değil midir? Terör şehidi? Yazıklar olsun görün işte.. içimiz yanıyor, yüregimiz kanıyor..
Emniyet Genel müdürlüğünde çalışan "emniyet hizmetleri sınıfı dışındaki" memurların özelliklede yardımcı hizmetler sınıfındaki teknisyen yardımcıları 10 yılı aşkın süredir görevde yükselme sınavı olmaması, özlük hakları, ek gösterge, mobbing, terör tazminatı, fazla çalışma, yıpranma ve daha birçok sorunu dile getiren kendi kurumu içinde kurulmuş olan (bkz: siper sen) emniyet sendikasının onurlu genel başkanıdır..
eşimin 12 haftalık anne karnında ultrasonda ense kalınlığı 4.2 mm çıkması ve nazal kemiğin görünememesi (burun kemiği) ailecek bizi korkutan bi durumdur. umarım ilerleyen haftalarda düzelir.
Acaba benim durumumda olupta sağlıklı bebekler dünyaya getiren suserler varmı aramızda..?
Acaba benim durumumda olupta sağlıklı bebekler dünyaya getiren suserler varmı aramızda..?
Konuyla ilgili çoğu lisans,önlisans mezunu 170.000 memuru ilgilendiren en son haber..
http://www.memurlar.net/haber/364913/
http://www.memurlar.net/haber/364913/
Chp hatay milletvekili tıp doktoru.
Tüm vekillerin belkide varlığından haberleri bile olmadığı çoğu önlisans,lisans mezunu olan. devlette (YHS) yardımcı hizmetler sınıfındaki bulunan tüm memurlar için (GiH) Genel idari hizmetler sınıfına alınması için kamu vicdanı için yasa teklifi vermiş yürekli bir milletvekilidir..
Sağ'olsun,varolsun..
http://www.memurlar.net/haber/362858/
Tüm vekillerin belkide varlığından haberleri bile olmadığı çoğu önlisans,lisans mezunu olan. devlette (YHS) yardımcı hizmetler sınıfındaki bulunan tüm memurlar için (GiH) Genel idari hizmetler sınıfına alınması için kamu vicdanı için yasa teklifi vermiş yürekli bir milletvekilidir..
Sağ'olsun,varolsun..
http://www.memurlar.net/haber/362858/
Başbakanımız Recep Tayyip ERDOĞAN'a Açık Mektup
Başbakanımız Recep Tayyip ERDOĞAN'a Açık Mektup
Bıçak Kemiğe Dayandı ve Kemiklerimizi Kesiyor!
Sayın Başbakanım;
Bizler, 657 sayılı Kanuna tabi Yardımcı Hizmetler Sınıfında çalışan üniversite mezunu hizmetlileriz.
Yaşadığımız mağduriyetin başını, sonunu, nasıl ortaya çıktığını, sebeplerini ve sonuçlarını bizzat yaşayanlardan yani mağdurlardan öğrenmenizi istedik.
Ailelerimizin maddi imkânları kısıtlı olması nedeniye, üniversite okuyabilmek için lise mezunu olarak Yardımcı Hizmetler Sınıfında hizmetimize başlaşmış, çalışıp ekmek parası kazanırken aynı zamanda üniversite eğitimini tamamlamış bu ülkenin yetişmiş gençleriyiz. Üniversite eğitimimizi tamamlamış olmamıza rağmen, bize hâlâ hizmetli muamelesi yapılıyor olması oldukça ağırımıza gitmektedir. O kadar yıl okuduğumuzdan dolayı mutlu değil, kahroluyoruz. Kahrolmamızın sebebi, sarı çizmeli Mehmet ağanın “oğlum sen okudun da ne oldun?” sorusuna cevap veremememiz, sürekli olarak eziklik hissetmemiz, bunca yıl okuyarak hak ettiğimiz noktaya ulaşamamamız ve ızdırap duymamızdır.
Bugün bizi en iyi anlayacak bir kişi var ise o da sizlersiniz, çünkü kendi ifadelerinizden öğrendiğimiz kadarıyla, çocukluğunuzda simit satarak okuma mücadelesi vermenizdir. Çalışarak okuma mücadelesi vermenin ne kadar zor olduğunu biliyorsunuz. Yine aynı şekilde okuduğumuz bir okulun diploması kayda değer görülmeyip, kast sisteminde olduğu gibi alt sınıftaki insan muamelesine tabi tutulmamızı, okumuş bulunduğunuz imam hatip okulunun diplomasının üniversiteye kayıt için yeterli görülmemesi nedeniyle mağdur olmanızdan dolayı en iyi siz anlayabilirsiniz.
Müsaadenizle sizlere soruyorum. Zorunlu eğitimi 12 yıla çıkararak eğitime çok büyük önem veren bir ülkenin, üniversite mezunu gençlerine hizmetli olarak temizlik işlerini yaptırması sizce uygun mudur?
Yıllardır almış bulunduğumuz eğitimin hiç mi önemi yoktur?
Gençlerini okuması için teşvik eden Türkiye Cumhuriyetinin, üniversite okumuş hizmetlilerini, iyi bir örnek olması için, almış bulunduğu eğitime layık bir memur olarak çalıştırması gerekmez mi?
Avrupa Birliğine girmeye hazırlanan, değişen ve gelişen dünya şartlarına gençlerinin hazırlanmasını isteyen, bunun için Fatih projesi ile öğrencilerine tablet bilgisayar dağıtan Hükümetinizin, Yükseköğrenimi tamamlamış gençlerine değer vermeyerek, sen zaten hizmetlisin hadi temizlik yapmaya devam et demesi, uygar ve medeni Avrupa Birliğine aday ülke misyonuna ve vizyonuna uygun mudur?
Sizi bu konuda rahatsız etmek istemezdik. Fakat sorunlarımızın benzerlerini bizzat yaşamanız nedeniyle bizi en iyi anlayabilecek ve bu sorunlara çözüm üretebilecek tek merci sizlersiniz. Bunca yıl okumaya emek veren, kendini değişen ve gelişen dünya şartlarına hazırlayan üniversite mezunu hizmetlilere, gerek Avrupa Birliğine aday ülke misyon ve vizyonuna yakışır bir memurluk statüsü kazandırmak, gerekse de şu anda okumakta bulanan gençlere iyi bir örnek oluşturması için bu sorunun çözülmesi gerekmektedir.
Sayın Başbakanım;
Hükümetinizin her geçen gün toplumun belirli kesimlerinin durumlarını iyileştirdiğine, sözleşmelilere kadro verdiğine, Yardımcı Hizmetler Sınıfındaki Bekçileri ve itfaiye Görevlilerini Genel idari Hizmetler Sınıfına aldığına şahit oluyoruz. HÜKÜMETiNiZiN BiZ ÜNiVERSiTE MEZUNU YARDIMCI HiZMETLER SINIFINDAKi HiZMETLiLERE DE MEMURLUK UNVANINI EN KISA SÜREDE VERECEĞiNE, YUKARIDA BELiRTTiĞiM SEBEBLERDEN DOLAYI BU MÜJDEYi BiZLERDEN ESiRGEMEYECEĞiNE YÜREKTEN iNANIYORUZ VE BU YAPACAĞINIZ ÇALIŞMALARINIZDAN DOLAYI ŞiMDiDEN SiZLERE TEŞEKKÜR EDiYORUZ.
SAYGILARIMIZLA.
Başbakanımız Recep Tayyip ERDOĞAN'a Açık Mektup
Bıçak Kemiğe Dayandı ve Kemiklerimizi Kesiyor!
Sayın Başbakanım;
Bizler, 657 sayılı Kanuna tabi Yardımcı Hizmetler Sınıfında çalışan üniversite mezunu hizmetlileriz.
Yaşadığımız mağduriyetin başını, sonunu, nasıl ortaya çıktığını, sebeplerini ve sonuçlarını bizzat yaşayanlardan yani mağdurlardan öğrenmenizi istedik.
Ailelerimizin maddi imkânları kısıtlı olması nedeniye, üniversite okuyabilmek için lise mezunu olarak Yardımcı Hizmetler Sınıfında hizmetimize başlaşmış, çalışıp ekmek parası kazanırken aynı zamanda üniversite eğitimini tamamlamış bu ülkenin yetişmiş gençleriyiz. Üniversite eğitimimizi tamamlamış olmamıza rağmen, bize hâlâ hizmetli muamelesi yapılıyor olması oldukça ağırımıza gitmektedir. O kadar yıl okuduğumuzdan dolayı mutlu değil, kahroluyoruz. Kahrolmamızın sebebi, sarı çizmeli Mehmet ağanın “oğlum sen okudun da ne oldun?” sorusuna cevap veremememiz, sürekli olarak eziklik hissetmemiz, bunca yıl okuyarak hak ettiğimiz noktaya ulaşamamamız ve ızdırap duymamızdır.
Bugün bizi en iyi anlayacak bir kişi var ise o da sizlersiniz, çünkü kendi ifadelerinizden öğrendiğimiz kadarıyla, çocukluğunuzda simit satarak okuma mücadelesi vermenizdir. Çalışarak okuma mücadelesi vermenin ne kadar zor olduğunu biliyorsunuz. Yine aynı şekilde okuduğumuz bir okulun diploması kayda değer görülmeyip, kast sisteminde olduğu gibi alt sınıftaki insan muamelesine tabi tutulmamızı, okumuş bulunduğunuz imam hatip okulunun diplomasının üniversiteye kayıt için yeterli görülmemesi nedeniyle mağdur olmanızdan dolayı en iyi siz anlayabilirsiniz.
Müsaadenizle sizlere soruyorum. Zorunlu eğitimi 12 yıla çıkararak eğitime çok büyük önem veren bir ülkenin, üniversite mezunu gençlerine hizmetli olarak temizlik işlerini yaptırması sizce uygun mudur?
Yıllardır almış bulunduğumuz eğitimin hiç mi önemi yoktur?
Gençlerini okuması için teşvik eden Türkiye Cumhuriyetinin, üniversite okumuş hizmetlilerini, iyi bir örnek olması için, almış bulunduğu eğitime layık bir memur olarak çalıştırması gerekmez mi?
Avrupa Birliğine girmeye hazırlanan, değişen ve gelişen dünya şartlarına gençlerinin hazırlanmasını isteyen, bunun için Fatih projesi ile öğrencilerine tablet bilgisayar dağıtan Hükümetinizin, Yükseköğrenimi tamamlamış gençlerine değer vermeyerek, sen zaten hizmetlisin hadi temizlik yapmaya devam et demesi, uygar ve medeni Avrupa Birliğine aday ülke misyonuna ve vizyonuna uygun mudur?
Sizi bu konuda rahatsız etmek istemezdik. Fakat sorunlarımızın benzerlerini bizzat yaşamanız nedeniyle bizi en iyi anlayabilecek ve bu sorunlara çözüm üretebilecek tek merci sizlersiniz. Bunca yıl okumaya emek veren, kendini değişen ve gelişen dünya şartlarına hazırlayan üniversite mezunu hizmetlilere, gerek Avrupa Birliğine aday ülke misyon ve vizyonuna yakışır bir memurluk statüsü kazandırmak, gerekse de şu anda okumakta bulanan gençlere iyi bir örnek oluşturması için bu sorunun çözülmesi gerekmektedir.
Sayın Başbakanım;
Hükümetinizin her geçen gün toplumun belirli kesimlerinin durumlarını iyileştirdiğine, sözleşmelilere kadro verdiğine, Yardımcı Hizmetler Sınıfındaki Bekçileri ve itfaiye Görevlilerini Genel idari Hizmetler Sınıfına aldığına şahit oluyoruz. HÜKÜMETiNiZiN BiZ ÜNiVERSiTE MEZUNU YARDIMCI HiZMETLER SINIFINDAKi HiZMETLiLERE DE MEMURLUK UNVANINI EN KISA SÜREDE VERECEĞiNE, YUKARIDA BELiRTTiĞiM SEBEBLERDEN DOLAYI BU MÜJDEYi BiZLERDEN ESiRGEMEYECEĞiNE YÜREKTEN iNANIYORUZ VE BU YAPACAĞINIZ ÇALIŞMALARINIZDAN DOLAYI ŞiMDiDEN SiZLERE TEŞEKKÜR EDiYORUZ.
SAYGILARIMIZLA.
Ordu ili Fatsa ilçesine bağlı bir köydür.
sürekli olarak değiştiriyorsa,tebrik etmekle birlikte , motorlu taşıtlar vergisinin ocak ve temmuzda ödendiğini de hatırlatmak gerek
bu atmosferi boşu boşuna kirleten enayidir.
embesil ve ergenliğini üzerinden atamamış modeldir.
imralı adasına konan 42 inçlik tv de sadece ama sadece flash tv izlenebilmelidir..
aslında flash tv memleketteki en büyük demokratik açılımı yapabilecek tek kanaldır... imralı adasına konan 42 inçlik tv de sadece ama sadece flash tv izlenebilmelidir.. idama gerek yok..
+Hocam ben kopya çekmedim
- Peki bu kağıtlar ne oğlum?
+ Bu kağıtlar kopya kağıdı ama çekmeye fırsatım olmadı
(-Ümit Selçuk ERGÜL + Özgün iLGEN )
- Peki bu kağıtlar ne oğlum?
+ Bu kağıtlar kopya kağıdı ama çekmeye fırsatım olmadı
(-Ümit Selçuk ERGÜL + Özgün iLGEN )
malatya'nın arguvan ilçesi kaymakamı.
arguvan türküleri meşhur dediler netten biraz dinleyeyim dedim, güzel beğendimde sonra erguvan,arguvan merak ettim nerde, nasıl bi şehir diye netten araştırdım baktım ki kaymakamı da bir kadın sempati duydum açıkcası hatta siyaset meydanı isimli programda konuk olmuş güzelde konuşmasını da dinledim.
ilerde daha iyi yerlerde olabilmeyi hak ediyor, umarım kendisini vali * olarak görmek mümkün olur. *
http://www.dailymotion.co...ymakami-asli-aynaolu_news
arguvan türküleri meşhur dediler netten biraz dinleyeyim dedim, güzel beğendimde sonra erguvan,arguvan merak ettim nerde, nasıl bi şehir diye netten araştırdım baktım ki kaymakamı da bir kadın sempati duydum açıkcası hatta siyaset meydanı isimli programda konuk olmuş güzelde konuşmasını da dinledim.
ilerde daha iyi yerlerde olabilmeyi hak ediyor, umarım kendisini vali * olarak görmek mümkün olur. *
http://www.dailymotion.co...ymakami-asli-aynaolu_news
sözlüklerden okuduğum kadarıyla torpilli ve rahat olduğu söyleniyor. öyle ki; tarkan bile askerliğini burda yapmış. nizamiye giriş kapısından içeri girdiğimde şalteri indireçeğim yer, hiçbişeyi kafaya takmicam. kim ne derse he,hi,ha dicem. gelene gidene turist ömer gibi selam vericem. ne yani; kompleks yapıp, fazla mi sallim bişeyleri? en iyi ihtimalle sivilde kaç tanesini görücem ki?
24 şubat 2011'de ordayım. *
24 şubat 2011'de ordayım. *
yabancı olmak zor bu şehirde; yabancı öğrencisi,memuru,askeri,polisi olmak zor.