bugün
- am okşama4
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- türk kızı egosu6
- hızlı para kazanmanın yolları12
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- demet evgar2
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor7
- güzel huylu kezo4
- uranyum ve roket2
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- yazarların imza parfümleri14
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- vajinizm2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- tramer kaydı olan kız4
- erkekler neden az yaşar10
- saygıdeğer birader yazarlar5
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- al kardeşim elimi verdim sana2
- biat kültürü3
- halil ergün2
- bir insanı sevmek12
- pkk nasıl biter5
- 2026 dünya kupası23
- dünya11
- artık sevmeyeceğim2
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yargıcı3
- toz yumrususun unutma2
- wowturkey3
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- kemal kılıçdaroğlu19
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- futbol17
- kıskanmak7
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- bidat2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
entry'ler (206)
sonra babam demişti dersin.
ömrü boyu klasik bir iş klasik bir ev hayatı olacak, yaz ayları çoğu insana göre daha güzel geçecektir... ortalama bir insandır. aşırılıkta gözü olsaydı öğretmen de olmazdı zaten.
bu devirde babam sağolsuncu olabilir ancak, kendi başına ev, araba alması mümkün değil popçu, topçu yada dizisi tutmuş oyuncu değilse.
bu herifin adını her gördüğümde artık kopya görüntüsü geliyo aklıma, müsamere çocuğu gibi yerinde duramadan okumuştu ya şiiri hey allahım.
90lı yılların bilgisayarlı çocukları olup mIRC chat odalarına girmemiş, yaşını da yüksekten atıp 19_f_ist u? muhabbeti yapmamış mal olmaz, olmamalı.
öğretmen olur öğretmen.
yani ''çok paranı yicem'' demek istiyor koşarak uzaklaşmanda fayda var
80 sonrası televizyon programları, basında olanlar toplumsal değişimin temellerini atmış olmakla beraber zavallı feyzbuk tv de olanların yanında nedir ki dedirtiyor insana zorla bu başlık.
kemalist rejimden memnun olmakla birlikte sanki halka daha fazla hak tanınsa iyi olacak diye düşünen insandır. evet sosyalist değildir olması gerekmez çünkü atatürkün öngördüğü ideolojide halk ve devlet birbirinin çıkarını gözetmelidir.
bu zihniyete göre erkeklerin de götlerine şalvarı geçirmesi gerektir zira kadınları ne zannetmektedir bu erkekler? erkekler şehvet duygularına yenik düşebilmekte ancak kadınlar düşmemekte, bu mudur? bırakın bu gericiliği artık. kafanızı başka şeylere yorun. aklın uçkurunda olmasa o bacağa da bakmazsın eteğin boyuna da.
akp zihniyetinin yeni manevrasıdır. türbanla ilgili son oyunları olması temenni edilmelidir.
bu konuyla ilgili en güzel açıklamayı mhp eski milletvekili Dr. Nesrin Ünal defalarca yapmıştır, hala yapmaktadır. örtüyü başa takmaktan ziyade örtünme biçimi ile kafayı bozan zihniyete akıl verememekle beraber niyetlerinin ne olduğu herkes tarafından artık anlaşılmıştır.
öyle örtersen ne gataya girebilirsin ne üniversiteye evet! çünkü o biçimin bir siyasi niteliği vardır ve o siyasi zihniyete Türkiye Cumhuriyeti topraklarında artık yer yoktur ve olmayacaktır da.
Dr. Nesrin Ünal'ın güzel açıklaması için:
`http://www.tumgazeteler.com/?a=2520078`
(bkz: benim annem de örtüyo ama öyle değil)
(bkz: anadolu kadınının örtünme biçiminin nesi var)
bu konuyla ilgili en güzel açıklamayı mhp eski milletvekili Dr. Nesrin Ünal defalarca yapmıştır, hala yapmaktadır. örtüyü başa takmaktan ziyade örtünme biçimi ile kafayı bozan zihniyete akıl verememekle beraber niyetlerinin ne olduğu herkes tarafından artık anlaşılmıştır.
öyle örtersen ne gataya girebilirsin ne üniversiteye evet! çünkü o biçimin bir siyasi niteliği vardır ve o siyasi zihniyete Türkiye Cumhuriyeti topraklarında artık yer yoktur ve olmayacaktır da.
Dr. Nesrin Ünal'ın güzel açıklaması için:
`http://www.tumgazeteler.com/?a=2520078`
(bkz: benim annem de örtüyo ama öyle değil)
(bkz: anadolu kadınının örtünme biçiminin nesi var)
kakanızın gelmesi kötü olabilir. ishalseniz çok fenadır o çok. bi kere konsantre olamaz o.
(bkz: bütün konsantrem gitti)
(bkz: bütün konsantrem gitti)
yanlış bi iş de yapmış olsa bununla, hayatıyla ilgili problemleriyle dalga geçebilmesi. yaptım ulan var mı diyebilmesi.
(bkz: herkes hata yapar)
(bkz: herkes hata yapar)
sinsi sinsi akıllıdır.
evet efendim bu dönemde de kalmıştır bu güzide insanlardan author ve türevleri hayat görüşlerine * uymadığından kezban diye yaftalarlar bir de.*
(bkz: bozamadığın kezban bozduğun mal dimi)
(bkz: bozamadığın kezban bozduğun mal dimi)
olay mutfakta geçer... (mutfakla alakası olmasa da)
evimize yanlışlıkla bir sayım memuru gelecek oldu efendim...
sayım memuru- evinizde kaç baş yaşıyor?
elif- baş?
s.m.- kaç kişi?
e- hmm anladım baş, evet... 4
s.m.- aile reisinin adı soyadı?
e- Deryaaaaaa gel buraya... olsa olsa reis Derya olur zira, oraya Derya A... diye yazın. Deryaaaaaaaa? gel reis...
(Derya evin hesap, kitap, ne bileyim türlü pazar alışverişi olsun herşeyi organize eden elemanıdır. reisliği hak etmiştir!)
(bkz: büyüksün baba)
evimize yanlışlıkla bir sayım memuru gelecek oldu efendim...
sayım memuru- evinizde kaç baş yaşıyor?
elif- baş?
s.m.- kaç kişi?
e- hmm anladım baş, evet... 4
s.m.- aile reisinin adı soyadı?
e- Deryaaaaaa gel buraya... olsa olsa reis Derya olur zira, oraya Derya A... diye yazın. Deryaaaaaaaa? gel reis...
(Derya evin hesap, kitap, ne bileyim türlü pazar alışverişi olsun herşeyi organize eden elemanıdır. reisliği hak etmiştir!)
(bkz: büyüksün baba)