bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması3
- yugoslavya kızları4
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- aselsan2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- mor semsiyeli yabanci5
- hayatını kaybetmek3
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- iş hayatı3
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- deniz baykal7
- angie abdalla2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- tamar tanrıyar5
- dişarıya şortla çıkmak2
- durduk yere ağlamak3
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- göte giren şemsiye4
- 19 yaşında kızla yatmak14
- günün şiiri8
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- kadir inanır'ın vefatı7
- arkadaşlar beni sevin2
- ciguli kral7
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- saraca finch house7
- frt2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- kitap alıntıları2
entry'ler (38)
(bkz: faklı)
çok merak ettiğimdir. özellikle bugün sol frame'ı görünce daha da büyümüştür bu merak.
aklımdan birkaç şey geçmiyor değil. çocukken inşaata kaçan bir top, annelerinin bir kürt erkeğiyle yaşadığı kaçamağa şahit olmaları gibi. hangisi acaba? bu kürt nefretini her fırsatta kusanlar aydınlatsın da sevinelim.
birazdan nick altımda ve özel mesajda bolca küfür geleceğini de tahmin ediyorum. peşin peşin hiçbirini siklemeyeceğimi belirteyim. sizi ciddiye alacak tek faaliyetim bu başlığı açmak oldu. o da kendinizle yüzleşin diye. iyilik amaçlı yani.
aklımdan birkaç şey geçmiyor değil. çocukken inşaata kaçan bir top, annelerinin bir kürt erkeğiyle yaşadığı kaçamağa şahit olmaları gibi. hangisi acaba? bu kürt nefretini her fırsatta kusanlar aydınlatsın da sevinelim.
birazdan nick altımda ve özel mesajda bolca küfür geleceğini de tahmin ediyorum. peşin peşin hiçbirini siklemeyeceğimi belirteyim. sizi ciddiye alacak tek faaliyetim bu başlığı açmak oldu. o da kendinizle yüzleşin diye. iyilik amaçlı yani.
sözlüğün faşist dolu olduğunu göstermiş bir halka mensup olmaktır. kürtlere yapılan baskının, zulmün onda biri kendisine veya ailesine yapılsa o dilinden düşürmediği bayrağa da, vatana da, millete de ana avrat sövecek gerzeklere dert olmaktır.
askerde çok gördük, 'biz vatan için ölmeye geldik, vatan millet sakarya heyyy' diyenler, komutanın eğitim için iki dk. süründürmesi veya sabah beşte koğuşun uyandırılması sonrası 'ben böyle vatanın da, böyle askerliğin de anasını...' diye başlayanları. 'çocuğumu askere gönderirsem orospu çocuğuyum' diyenleri. hepsini gördük koçum. askerlik yaptıysanız siz de gördünüz, yapmadıysanız göreceksiniz veya diyeceksiniz. sizin vatan sevginiz burada bitiyor işte. azıcık zora geldi mi, vatan aşkı filan kalmıyor. sözlükte yazmak kolay.
ama bu adamlar ölmek pahasına dağa çıkıyor mu? çıkıyor. senelerce mağaralarda yaşıyor mu? yaşıyor. siz kurtlar vadisini izleyip polat alemdar adam kestiğinde zevkten orgazm olursunuz anca. onun gibi pardesüler, takım elbiseler giyip kendinizi de kahraman bir türk zannedip ortalıkta bağırırsınız 'kürtler şöyle, böyle rörörö', 'biz bu vatanı kanla suladık heyheyhey', 'bir türk dünyaya bedel vayvayvay' diye. kodumun tosuncukları sizi. götü boklu klavye delikanlıları. çık dağda üç gün yaşa da göreyim kahramanlığını.
not: kürt değil türkmenim.
askerde çok gördük, 'biz vatan için ölmeye geldik, vatan millet sakarya heyyy' diyenler, komutanın eğitim için iki dk. süründürmesi veya sabah beşte koğuşun uyandırılması sonrası 'ben böyle vatanın da, böyle askerliğin de anasını...' diye başlayanları. 'çocuğumu askere gönderirsem orospu çocuğuyum' diyenleri. hepsini gördük koçum. askerlik yaptıysanız siz de gördünüz, yapmadıysanız göreceksiniz veya diyeceksiniz. sizin vatan sevginiz burada bitiyor işte. azıcık zora geldi mi, vatan aşkı filan kalmıyor. sözlükte yazmak kolay.
ama bu adamlar ölmek pahasına dağa çıkıyor mu? çıkıyor. senelerce mağaralarda yaşıyor mu? yaşıyor. siz kurtlar vadisini izleyip polat alemdar adam kestiğinde zevkten orgazm olursunuz anca. onun gibi pardesüler, takım elbiseler giyip kendinizi de kahraman bir türk zannedip ortalıkta bağırırsınız 'kürtler şöyle, böyle rörörö', 'biz bu vatanı kanla suladık heyheyhey', 'bir türk dünyaya bedel vayvayvay' diye. kodumun tosuncukları sizi. götü boklu klavye delikanlıları. çık dağda üç gün yaşa da göreyim kahramanlığını.
not: kürt değil türkmenim.
inanmasalardı satanist olmazlardı diye düşünerek doğru bulduğum önerme. inanmayan adam ateist olur.
türk 'oğlan'larıyla alıp veremediğini merak ettiğim yazar.
kadın için avantajlı durumdur. ilk gece kadının vajinasının yerini bilmeyip göbek deliğine abanmaz hiç olmazsa. daha ne istiyorsunuz? bu memleket bunları da gördü.
sözlükteki göt kıllarını derin bir sessizliğe gömmüş söylemdir. nerde o her muhalif başlığın altına gelip yüzsüzce her boku savundukları günler?
dünyanın en çok satan kitaplarından birini yazmış kişidir.
acı ama gerçek.
ciddi ciddi ülkenin kalkındığını zanneden gerzekleri bize gösteren cümle. akp döneminde kimlerin kalkındığını bilmesek inanacağız. siz gidin de kendinizi biraz tıraş edin göt kılları. fazla uzadınız
ben de dahil pek çok erkeğin düşüncesi. kadınların doğal halinin en güzel hali olduğu fikri efsane değildir kadınlar. ciddiye alın bu dediğimi ve hiçbir şey sürmeyin o güzel yüzlerinize. ben makyaj yapan kadınların çoğuna bakamıyorum bile, tiksiniyorum. yataktan kalktığınız gibi çıkın sokağa, sadece yüzünü yıkayın, saçınızı biraz düzeltin yeter.
uzun süren öğrencilik hayatım boyunca yaptığım gözlemdir. hep bana mı denk geldi anlamadım. ama okuduğum tüm okullarda durum buydu. ota boka para toplanır, bu paraların nereye harcandığı anlaşılamazdı. bir de diğer öğretmenlerle aralarında muhtemelen çok az maaş farkı olmasına rağmen, müdürlerin arabaları hep diğerlerinden daha pahalı, daha yeni arabalar olurdu.
10 yaşındaki kızı taciz eden yavşak kürt değil de türk olsaydı '10 yaşındaki kızı taciz eden türk' diye başlık açılacak mıydı merak etmekteyim.
tanım:etnik kökeni ile değil, yaptığı orospu çocukluğu ile yargılanması gereken götverendir. yaptığı piçlikten değil,kürt kimliğinden dolayı linç edilmesi ise en az taciz olayı kadar büyük bir puştluktur.
tanım:etnik kökeni ile değil, yaptığı orospu çocukluğu ile yargılanması gereken götverendir. yaptığı piçlikten değil,kürt kimliğinden dolayı linç edilmesi ise en az taciz olayı kadar büyük bir puştluktur.
http://www.siyahgazete.co...0;la-sok-oldu-h20137.html
böyleleri de var. üstelik bu evlat bir kadın. kendisi de anne oldu mu acaba meraktayım. kendi çocukları ileride kendisine nasıl muamele edecek acaba?
tanım: ölünce cenazesini belediyenin bile kaldırmaması gereken evlat.
böyleleri de var. üstelik bu evlat bir kadın. kendisi de anne oldu mu acaba meraktayım. kendi çocukları ileride kendisine nasıl muamele edecek acaba?
tanım: ölünce cenazesini belediyenin bile kaldırmaması gereken evlat.
dünyayı hitler belasından kurtarmış adamdır, kim ne derse desin. 2. paylaşım savaşında çoğu genç ve erkek 20 milyon insanı kaybetmesine rağmen tam bir süper güç olmayı başarmış sovyetler birliği'nin de lideridir. bu koşullarda bu işleri başarmış adama diktatör denmez, helal olsun denir.
sözlük faşistlerinin nick altına hakaretler girdikleri yazar. bir başka mal da özel mesajla tehdit ediyor. çok korktum be tosuncuk.
neyse 'yılmak yok, göte göt demeye devam'
neyse 'yılmak yok, göte göt demeye devam'
osmanlı'da doğu illerine kürdistan, doğu karadeniz illerine lazistan dendiğini, birinci millet meclisinde de uzun süre bu adlandırmaların kullanıldığını, bu tabirleri bizzat atatürk'ün bile kullandığını bilmeyenlerin yavşaklık olarak nitelendirdiği demedir. bunu deyince memleket bölünmez korkmayın.
not: kürt değil türkmenim.
diğer not: akp'li ya da bdp'li hiç değilim.
ayrıca bir de şu var:
(bkz: ne diyem mahmut mu diyem)
not: kürt değil türkmenim.
diğer not: akp'li ya da bdp'li hiç değilim.
ayrıca bir de şu var:
(bkz: ne diyem mahmut mu diyem)
tam adı 'annesinin hazırladığı sandviçi, yine annesinin izin vermemesi yüzünden sokakta yiyememiş efsane nesil' idi, karakter sınırlaması malum.
mensubu olduğum ve mensubu olmaktan onur duyduğum nesildir. o ne güzel annedir ki, 'oğlum yiyen var, yiyemeyen var' demiş ve elleriyle yaptığı sandviçi bana ve kardeşime asla dışarda yedirmemiş, evde yedirip öyle sokağa oynamaya göndermiştir. ekmeğin içinde hepi topu margarin ile en ucuzundan peynir vardır ama o güzel yüreğiyle gene de diğer çocukların canının çekeceğini düşünür, kıyamaz.
şimdiki zavallı çocukların böyle bir gündemi yok tabii. sokakta oynamadıkları için. sokaklar bizim zamanımıza göre daha güvenli olduğu halde, ailelerin aşırı korumacı yaklaşımı yüzünden şimdiki çocuklar sokak nedir bilmeden büyüyor, böyle değer yargılarından da bihaber yetişiyorlar. yazık.
mensubu olduğum ve mensubu olmaktan onur duyduğum nesildir. o ne güzel annedir ki, 'oğlum yiyen var, yiyemeyen var' demiş ve elleriyle yaptığı sandviçi bana ve kardeşime asla dışarda yedirmemiş, evde yedirip öyle sokağa oynamaya göndermiştir. ekmeğin içinde hepi topu margarin ile en ucuzundan peynir vardır ama o güzel yüreğiyle gene de diğer çocukların canının çekeceğini düşünür, kıyamaz.
şimdiki zavallı çocukların böyle bir gündemi yok tabii. sokakta oynamadıkları için. sokaklar bizim zamanımıza göre daha güvenli olduğu halde, ailelerin aşırı korumacı yaklaşımı yüzünden şimdiki çocuklar sokak nedir bilmeden büyüyor, böyle değer yargılarından da bihaber yetişiyorlar. yazık.
gecenin bu saatinde fena halde canımın çektiği muhteşem tatlı. kalkıp yapmamak için kendimi zor tutuyorum.
pedagogların ve çocuk psikologlarının asla yapılmamasını salık verdikleri seslenme biçimidir. ayrıca son derece yapmacık ve iticidir. düşünsenize bir erkeksiniz ve biri size 'anne' diyor. üstelik bunu diyen kendi anneniz. ya da bir kız çocuğuna 'baba' diyor adam. çok şükür böyle tuhaf bir anne-babaya sahip değilim.