bugün
- düşün ki o bunu okuyor12
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- gülüm diyen kız10
- her şeye saygı duyulması gerekir4
- sarıklı yahudi2
- online listesi2
- mutsuz olalım3
- okullarda zorunlu din dersi meselesi2
- anın görüntüsü18
- insanın bilebilen bir varlık olması2
- sözlük kızlarının vücutları15
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi12
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- gün gelecek dün olacak3
- kuzenin içine boşalmak14
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- geceye bir ayet bırak3
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- ilginç şeyler2
- namaz takkesi5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- falıma bakmak isteyen var mı24
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- otopsiraporlari6
- velvet10
- tsiganka2
- yalan söylemek hakkı yalanlamaktır2
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- nihavent bay bey birader2
- haram ile cömertlik yapmak2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- toplam kaç entry girdiniz2
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- kemal kılıçdaroğlu18
- dimmu borgir dinlemek3
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- ameliyat olmak6
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- black mirror2
- kakalanan peynir2
- reneissance man2
- sözlükten çıkmayan yazar2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- rahmi koç6
- evde mum bulundurmak7
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
entry'ler (38)
(bkz: faklı)
çok merak ettiğimdir. özellikle bugün sol frame'ı görünce daha da büyümüştür bu merak.
aklımdan birkaç şey geçmiyor değil. çocukken inşaata kaçan bir top, annelerinin bir kürt erkeğiyle yaşadığı kaçamağa şahit olmaları gibi. hangisi acaba? bu kürt nefretini her fırsatta kusanlar aydınlatsın da sevinelim.
birazdan nick altımda ve özel mesajda bolca küfür geleceğini de tahmin ediyorum. peşin peşin hiçbirini siklemeyeceğimi belirteyim. sizi ciddiye alacak tek faaliyetim bu başlığı açmak oldu. o da kendinizle yüzleşin diye. iyilik amaçlı yani.
aklımdan birkaç şey geçmiyor değil. çocukken inşaata kaçan bir top, annelerinin bir kürt erkeğiyle yaşadığı kaçamağa şahit olmaları gibi. hangisi acaba? bu kürt nefretini her fırsatta kusanlar aydınlatsın da sevinelim.
birazdan nick altımda ve özel mesajda bolca küfür geleceğini de tahmin ediyorum. peşin peşin hiçbirini siklemeyeceğimi belirteyim. sizi ciddiye alacak tek faaliyetim bu başlığı açmak oldu. o da kendinizle yüzleşin diye. iyilik amaçlı yani.
sözlüğün faşist dolu olduğunu göstermiş bir halka mensup olmaktır. kürtlere yapılan baskının, zulmün onda biri kendisine veya ailesine yapılsa o dilinden düşürmediği bayrağa da, vatana da, millete de ana avrat sövecek gerzeklere dert olmaktır.
askerde çok gördük, 'biz vatan için ölmeye geldik, vatan millet sakarya heyyy' diyenler, komutanın eğitim için iki dk. süründürmesi veya sabah beşte koğuşun uyandırılması sonrası 'ben böyle vatanın da, böyle askerliğin de anasını...' diye başlayanları. 'çocuğumu askere gönderirsem orospu çocuğuyum' diyenleri. hepsini gördük koçum. askerlik yaptıysanız siz de gördünüz, yapmadıysanız göreceksiniz veya diyeceksiniz. sizin vatan sevginiz burada bitiyor işte. azıcık zora geldi mi, vatan aşkı filan kalmıyor. sözlükte yazmak kolay.
ama bu adamlar ölmek pahasına dağa çıkıyor mu? çıkıyor. senelerce mağaralarda yaşıyor mu? yaşıyor. siz kurtlar vadisini izleyip polat alemdar adam kestiğinde zevkten orgazm olursunuz anca. onun gibi pardesüler, takım elbiseler giyip kendinizi de kahraman bir türk zannedip ortalıkta bağırırsınız 'kürtler şöyle, böyle rörörö', 'biz bu vatanı kanla suladık heyheyhey', 'bir türk dünyaya bedel vayvayvay' diye. kodumun tosuncukları sizi. götü boklu klavye delikanlıları. çık dağda üç gün yaşa da göreyim kahramanlığını.
not: kürt değil türkmenim.
askerde çok gördük, 'biz vatan için ölmeye geldik, vatan millet sakarya heyyy' diyenler, komutanın eğitim için iki dk. süründürmesi veya sabah beşte koğuşun uyandırılması sonrası 'ben böyle vatanın da, böyle askerliğin de anasını...' diye başlayanları. 'çocuğumu askere gönderirsem orospu çocuğuyum' diyenleri. hepsini gördük koçum. askerlik yaptıysanız siz de gördünüz, yapmadıysanız göreceksiniz veya diyeceksiniz. sizin vatan sevginiz burada bitiyor işte. azıcık zora geldi mi, vatan aşkı filan kalmıyor. sözlükte yazmak kolay.
ama bu adamlar ölmek pahasına dağa çıkıyor mu? çıkıyor. senelerce mağaralarda yaşıyor mu? yaşıyor. siz kurtlar vadisini izleyip polat alemdar adam kestiğinde zevkten orgazm olursunuz anca. onun gibi pardesüler, takım elbiseler giyip kendinizi de kahraman bir türk zannedip ortalıkta bağırırsınız 'kürtler şöyle, böyle rörörö', 'biz bu vatanı kanla suladık heyheyhey', 'bir türk dünyaya bedel vayvayvay' diye. kodumun tosuncukları sizi. götü boklu klavye delikanlıları. çık dağda üç gün yaşa da göreyim kahramanlığını.
not: kürt değil türkmenim.
inanmasalardı satanist olmazlardı diye düşünerek doğru bulduğum önerme. inanmayan adam ateist olur.
türk 'oğlan'larıyla alıp veremediğini merak ettiğim yazar.
kadın için avantajlı durumdur. ilk gece kadının vajinasının yerini bilmeyip göbek deliğine abanmaz hiç olmazsa. daha ne istiyorsunuz? bu memleket bunları da gördü.
sözlükteki göt kıllarını derin bir sessizliğe gömmüş söylemdir. nerde o her muhalif başlığın altına gelip yüzsüzce her boku savundukları günler?
dünyanın en çok satan kitaplarından birini yazmış kişidir.
acı ama gerçek.
ciddi ciddi ülkenin kalkındığını zanneden gerzekleri bize gösteren cümle. akp döneminde kimlerin kalkındığını bilmesek inanacağız. siz gidin de kendinizi biraz tıraş edin göt kılları. fazla uzadınız
ben de dahil pek çok erkeğin düşüncesi. kadınların doğal halinin en güzel hali olduğu fikri efsane değildir kadınlar. ciddiye alın bu dediğimi ve hiçbir şey sürmeyin o güzel yüzlerinize. ben makyaj yapan kadınların çoğuna bakamıyorum bile, tiksiniyorum. yataktan kalktığınız gibi çıkın sokağa, sadece yüzünü yıkayın, saçınızı biraz düzeltin yeter.
uzun süren öğrencilik hayatım boyunca yaptığım gözlemdir. hep bana mı denk geldi anlamadım. ama okuduğum tüm okullarda durum buydu. ota boka para toplanır, bu paraların nereye harcandığı anlaşılamazdı. bir de diğer öğretmenlerle aralarında muhtemelen çok az maaş farkı olmasına rağmen, müdürlerin arabaları hep diğerlerinden daha pahalı, daha yeni arabalar olurdu.
10 yaşındaki kızı taciz eden yavşak kürt değil de türk olsaydı '10 yaşındaki kızı taciz eden türk' diye başlık açılacak mıydı merak etmekteyim.
tanım:etnik kökeni ile değil, yaptığı orospu çocukluğu ile yargılanması gereken götverendir. yaptığı piçlikten değil,kürt kimliğinden dolayı linç edilmesi ise en az taciz olayı kadar büyük bir puştluktur.
tanım:etnik kökeni ile değil, yaptığı orospu çocukluğu ile yargılanması gereken götverendir. yaptığı piçlikten değil,kürt kimliğinden dolayı linç edilmesi ise en az taciz olayı kadar büyük bir puştluktur.
http://www.siyahgazete.co...0;la-sok-oldu-h20137.html
böyleleri de var. üstelik bu evlat bir kadın. kendisi de anne oldu mu acaba meraktayım. kendi çocukları ileride kendisine nasıl muamele edecek acaba?
tanım: ölünce cenazesini belediyenin bile kaldırmaması gereken evlat.
böyleleri de var. üstelik bu evlat bir kadın. kendisi de anne oldu mu acaba meraktayım. kendi çocukları ileride kendisine nasıl muamele edecek acaba?
tanım: ölünce cenazesini belediyenin bile kaldırmaması gereken evlat.
dünyayı hitler belasından kurtarmış adamdır, kim ne derse desin. 2. paylaşım savaşında çoğu genç ve erkek 20 milyon insanı kaybetmesine rağmen tam bir süper güç olmayı başarmış sovyetler birliği'nin de lideridir. bu koşullarda bu işleri başarmış adama diktatör denmez, helal olsun denir.
sözlük faşistlerinin nick altına hakaretler girdikleri yazar. bir başka mal da özel mesajla tehdit ediyor. çok korktum be tosuncuk.
neyse 'yılmak yok, göte göt demeye devam'
neyse 'yılmak yok, göte göt demeye devam'
osmanlı'da doğu illerine kürdistan, doğu karadeniz illerine lazistan dendiğini, birinci millet meclisinde de uzun süre bu adlandırmaların kullanıldığını, bu tabirleri bizzat atatürk'ün bile kullandığını bilmeyenlerin yavşaklık olarak nitelendirdiği demedir. bunu deyince memleket bölünmez korkmayın.
not: kürt değil türkmenim.
diğer not: akp'li ya da bdp'li hiç değilim.
ayrıca bir de şu var:
(bkz: ne diyem mahmut mu diyem)
not: kürt değil türkmenim.
diğer not: akp'li ya da bdp'li hiç değilim.
ayrıca bir de şu var:
(bkz: ne diyem mahmut mu diyem)
tam adı 'annesinin hazırladığı sandviçi, yine annesinin izin vermemesi yüzünden sokakta yiyememiş efsane nesil' idi, karakter sınırlaması malum.
mensubu olduğum ve mensubu olmaktan onur duyduğum nesildir. o ne güzel annedir ki, 'oğlum yiyen var, yiyemeyen var' demiş ve elleriyle yaptığı sandviçi bana ve kardeşime asla dışarda yedirmemiş, evde yedirip öyle sokağa oynamaya göndermiştir. ekmeğin içinde hepi topu margarin ile en ucuzundan peynir vardır ama o güzel yüreğiyle gene de diğer çocukların canının çekeceğini düşünür, kıyamaz.
şimdiki zavallı çocukların böyle bir gündemi yok tabii. sokakta oynamadıkları için. sokaklar bizim zamanımıza göre daha güvenli olduğu halde, ailelerin aşırı korumacı yaklaşımı yüzünden şimdiki çocuklar sokak nedir bilmeden büyüyor, böyle değer yargılarından da bihaber yetişiyorlar. yazık.
mensubu olduğum ve mensubu olmaktan onur duyduğum nesildir. o ne güzel annedir ki, 'oğlum yiyen var, yiyemeyen var' demiş ve elleriyle yaptığı sandviçi bana ve kardeşime asla dışarda yedirmemiş, evde yedirip öyle sokağa oynamaya göndermiştir. ekmeğin içinde hepi topu margarin ile en ucuzundan peynir vardır ama o güzel yüreğiyle gene de diğer çocukların canının çekeceğini düşünür, kıyamaz.
şimdiki zavallı çocukların böyle bir gündemi yok tabii. sokakta oynamadıkları için. sokaklar bizim zamanımıza göre daha güvenli olduğu halde, ailelerin aşırı korumacı yaklaşımı yüzünden şimdiki çocuklar sokak nedir bilmeden büyüyor, böyle değer yargılarından da bihaber yetişiyorlar. yazık.
gecenin bu saatinde fena halde canımın çektiği muhteşem tatlı. kalkıp yapmamak için kendimi zor tutuyorum.
pedagogların ve çocuk psikologlarının asla yapılmamasını salık verdikleri seslenme biçimidir. ayrıca son derece yapmacık ve iticidir. düşünsenize bir erkeksiniz ve biri size 'anne' diyor. üstelik bunu diyen kendi anneniz. ya da bir kız çocuğuna 'baba' diyor adam. çok şükür böyle tuhaf bir anne-babaya sahip değilim.