bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması7
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- herzevekil'in biraz şey olması2
- allah9
- duş almak2
- adana kızları2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- sigmund freud'un koltuğu4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 26 haziran 20264
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- egay sucukcu birader2
- devletin her şeye karışması3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- ona bir şey söyle9
- arda güler4
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- kemalistler9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- sözlüğü bırakmak istemek3
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
entry'ler (22)
Bugün yine içimdeki huzursuzluk zirve yaptı. Şu hayatta çocukluğumdan başlayarak birçok şeyden nefret ettim aşağıda kronolojik sıralamayı bulabilirsiniz:
1. Bana küs taklidi yapıp barışmak için beni yalvartan kuzenimden (Kendisi ileriki yaşlarda da itinayla iyi niyetimi kullanmıştır.)
2. Ödevlerini yapmayıp, hem ödevleri benden alıp hem de dedikodumu yapan sınıf arkadaşlarından,
3. Yüz bulamayınca dedikodunu yapmak için açık arayan erkeklerden,
4. iş hayatında bir adım önde olabilmek için babasını bile satabileceklerden,
5. Kocası ile kavga edip edip surat 1000 metre ofise gelen yöneticilerden,
6. Yemeğini bir kere bile kendi sipariş vermeyip hep bana yükleyen iş arkadaşlarımdan,
7. Tüm eksiklerini ben gidersem de hem maddi hem manevi erkek diye kardeşime tapan annemden (üzgünüm ama bazen bugün olduğu gibi böyle hissediyorum.)
8. Plan yapıp yapıp uymamaktan
8. Koduğumun iş yerinde o ses türkiyeden başka herhangi bir konuda konuşacak kapasitesi olmayan müdürlerimden
Bugün sanırım hayat enerjim bitti, bir çay içsem fena olmayacak.
1. Bana küs taklidi yapıp barışmak için beni yalvartan kuzenimden (Kendisi ileriki yaşlarda da itinayla iyi niyetimi kullanmıştır.)
2. Ödevlerini yapmayıp, hem ödevleri benden alıp hem de dedikodumu yapan sınıf arkadaşlarından,
3. Yüz bulamayınca dedikodunu yapmak için açık arayan erkeklerden,
4. iş hayatında bir adım önde olabilmek için babasını bile satabileceklerden,
5. Kocası ile kavga edip edip surat 1000 metre ofise gelen yöneticilerden,
6. Yemeğini bir kere bile kendi sipariş vermeyip hep bana yükleyen iş arkadaşlarımdan,
7. Tüm eksiklerini ben gidersem de hem maddi hem manevi erkek diye kardeşime tapan annemden (üzgünüm ama bazen bugün olduğu gibi böyle hissediyorum.)
8. Plan yapıp yapıp uymamaktan
8. Koduğumun iş yerinde o ses türkiyeden başka herhangi bir konuda konuşacak kapasitesi olmayan müdürlerimden
Bugün sanırım hayat enerjim bitti, bir çay içsem fena olmayacak.
Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu.
Güvenilir arkadaş
Arkanı dönebileceğin iş arkadaşı (Pek nadirdir).
Aile
Dürüst sevgili
Arkanı dönebileceğin iş arkadaşı (Pek nadirdir).
Aile
Dürüst sevgili
Tiyatro- tiyatora.
ilahi adalet var sözlük kırdığımın alası kırıldım ders aldım mı hayır
Doğuştan kızıldır.
Pırasa, ciğer.
Sonunda oldu sözlük dün gece ipini çektim yazmayacağım bir daha dedim bende mutlu olurum dedi ibneye bak ibneye.
Aslında giriş gelişme yapmadan dimdirek sonuca vardım baştan anlatayım ; ilgili şahsa puşt, ibne, pezevenk ve mal diyebilirim yazı içinde siz kim olduğunu anladınız. Bu puşt benimle konuşabilmek için bile aylarca uğraşmışken ben mallık edip buna yüz verme gafletinde bulundum. Bir gün yazmasam bu kadar çabuk mu sıkıldın benden canım demeye başladı. Sonra bak arkadaşız ben bişey hissetmiyorum umut vermeyeyim sana dediğimde olur mu öyle şey konuşmazsak daha çok üzülürüm bana bu da yeter dedi (3 ay önce). Sonra ben mal gibi kapıldım puşt akrep burcu olduğundan anında götü kalktı önce iş yoğun canım yazamıyorumlar, akşamları yorgunum canım yazamıyorumlar geldi. Yetti mi yetmedi mi mal gibi birinden hoşlanıyorsan söyle bitsin triplerine girdim 1500 kez sorup inanmadığım ve trip attığım için suçlu oldum, bana yazamıyorum yorgunum diyen adamın beni uyutuktan sonra whatssappta online olmalarına tanık oldum. Dün de gitmiş facebookta "öyle büyü ki içimde kimse kalmasın" yazmış hemen googledan baktım Gökhan Özenin taaa kaç sene önceki şarkısı. Aradım bu malı hayırdır bu ne demek dedim hiççç şarkığğğ diyor yavşak yavşak lan amına koduğumun çocuğu şarkı da 30 yaşındasın pezevenk yüzyıl önceki şarkının sözlerini niye paylaşıyorsun mesajın bana değil belli ki diyorum ya abartmasan diyor en son yazmayacağım bir daha dedim bende mutlu olurum dedi lan sen mi ben mi mutlu oluruz ?Sürekli takip etmekten sıkıldım hep bir gizem hep bir iş çevirme 5 yıl yaşlandım 3 ayda anasını. Açıkça ya başkasından hoşlanıyorum haydi bekleme yapma demek çok mu zor? Ya da ben olmayacak insanlardan dürüstlük mü bekliyorum
Aslında giriş gelişme yapmadan dimdirek sonuca vardım baştan anlatayım ; ilgili şahsa puşt, ibne, pezevenk ve mal diyebilirim yazı içinde siz kim olduğunu anladınız. Bu puşt benimle konuşabilmek için bile aylarca uğraşmışken ben mallık edip buna yüz verme gafletinde bulundum. Bir gün yazmasam bu kadar çabuk mu sıkıldın benden canım demeye başladı. Sonra bak arkadaşız ben bişey hissetmiyorum umut vermeyeyim sana dediğimde olur mu öyle şey konuşmazsak daha çok üzülürüm bana bu da yeter dedi (3 ay önce). Sonra ben mal gibi kapıldım puşt akrep burcu olduğundan anında götü kalktı önce iş yoğun canım yazamıyorumlar, akşamları yorgunum canım yazamıyorumlar geldi. Yetti mi yetmedi mi mal gibi birinden hoşlanıyorsan söyle bitsin triplerine girdim 1500 kez sorup inanmadığım ve trip attığım için suçlu oldum, bana yazamıyorum yorgunum diyen adamın beni uyutuktan sonra whatssappta online olmalarına tanık oldum. Dün de gitmiş facebookta "öyle büyü ki içimde kimse kalmasın" yazmış hemen googledan baktım Gökhan Özenin taaa kaç sene önceki şarkısı. Aradım bu malı hayırdır bu ne demek dedim hiççç şarkığğğ diyor yavşak yavşak lan amına koduğumun çocuğu şarkı da 30 yaşındasın pezevenk yüzyıl önceki şarkının sözlerini niye paylaşıyorsun mesajın bana değil belli ki diyorum ya abartmasan diyor en son yazmayacağım bir daha dedim bende mutlu olurum dedi lan sen mi ben mi mutlu oluruz ?Sürekli takip etmekten sıkıldım hep bir gizem hep bir iş çevirme 5 yıl yaşlandım 3 ayda anasını. Açıkça ya başkasından hoşlanıyorum haydi bekleme yapma demek çok mu zor? Ya da ben olmayacak insanlardan dürüstlük mü bekliyorum
Keşke böyle bir korkusu olsaydı RTE' nin, keşke Allah korkusu da olsaydı anladık danışmanların yazıyor herşeyi.Okurken kafan basmıyor okuyorsun müsamele çocuğu gibi önündeki metni. Bu işler hep olurdu taş devrinde de olurdu diye gösterme çabalarken kalbin hiç mi dur ne diyorsun amk ya demiyor arkadaş ?
istanbul' da hamilelere yer vermemek için gözler kapanıp kulaklıklar takıla dursun senin aşağıladın Anadolu da asla sahip olamayacağın yürek olsun...
yeni bir yetenek, yeni bir ses üstelik kendi bestelerini kendi yapıyormuş. özellikle virga şarkısını çok beğendiğimi belirtmeliyim.
Yani şimdi kendi içinde çelişen soyadı karakterine yansıdı mı acaba diye merak etmekteyim. Kabadayı deyince aklıma kelli felli kapkara bişey geliyo sarı olunca kafa karışmıyor değil. Bu arada kendisinin bedükle benzerliği uykusuzda bir karikatüre neden olmuştur.
Bilginize
Bilginize
Ulan sanki sülaleniz ıssız adam modunda yaşıyo. Yada burası Paris de benim haberim mi yok ? Nerede yaşıyorsunuz hangi filmleri izliyorsunuz bilmiyorum ama yedi göbekten istanbullu olmyana taşradan kente göçle gelen ve hala namus cinayetlerinin işlendiği aileleri olan bu istanbullu kızlar nasıl versin ?
ibneliğin önde gideni geride durmayanıdır. Vay arkadaş bizim hiç mi, trip atma hakkımız yok. Şahsen ben çok maruz kaldım. Yüzümde artık Güven Özveri Tecrübe durumu yansıdı yani..
Sınavdan sonra kaslarınızda kasılma arka tampondan hafiff bi havlanmaya sebep olur. Hele ki bütün hafta arkadaşları arayıp ya ben çalışamadım şu oldu bu oldu dediyseniz oooo hepten kebap. Sınav sonucu açıklandığında zeki olduğunuzu anlayan arkadaşlarınız size nefretle bakarken siz etrafa kahretsin yaaa zeka işte ne yapayım hacı bakışları atabilirsizin:)
Saygılar Bizden
Saygılar Bizden
biri gençliğinin avantajını kullanır, diğeri ise tecrübelerini.
sapına kadar bitter olmalı ben bittere bitter demem bitter benim olmayınca muoaa.
sevgili örneği olmasa da
-kokoreç yer misin
-yemem
-yiyeceksin
yemen gerekli
-ayıoğlu ayı
insan ilk buluşmada her ne kadar erkek gibi mert olsa da bi kızı kokoreçciye götürür mü söyleyin aa dostlar.
-kokoreç yer misin
-yemem
-yiyeceksin
yemen gerekli
-ayıoğlu ayı
insan ilk buluşmada her ne kadar erkek gibi mert olsa da bi kızı kokoreçciye götürür mü söyleyin aa dostlar.
yada daha orjinali laf ebesi annemden:
-anne portakal soysana.
-kalak sen soy bende yiyeyim ben mi seni doğurdum sen mi beni doğurdun.
-anne portakal soysana.
-kalak sen soy bende yiyeyim ben mi seni doğurdum sen mi beni doğurdun.