bugün
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım6
- içtim şarabı5
- her insanın bir cini olması5
- kaşar5
- kadir inanır20
- sözlükteki gizli düşmanım5
- içinden canavar çıkan insan4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet15
- çok güzel ama manyak kadın7
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- mustafa kemal atatürk7
- gizem3
- kemalist dünya24
- üniversitelerin gereksiz olması16
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- ilk sevgiliyle evlenmek3
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- hırt4
- mason2
- true'nun çaylak olması17
- deniz göktaş2
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- nervio4
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- velvet28
- aşk4
- antalyada üşümek3
- şevval şahin2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak13
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- hapşırmak2
- israil6
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- galatasaray lobisi11
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
entry'ler (93)
korkaklar asla zafer anıtı dikemezler!
Son kez geldim sana.
Evet yine gidecek başka bir yerim kalmamış gibi sana geldim.
Bu hayatta herşeye inanırdım .
Bir tek seninle olanlara inanamadım.
Gözümle görebilseydim bile inanamayacaktım.
Bir tek seni aklım almadı.
Seni ömrüme sığdıramadım.
Öyle doluydu ki içim,
Yüreğimde seni koyacak yer bulamadım.
Seni çok sevdim.
Dolu dolu yaşadım.
Seni çok özleyeceğim.
Özledim.
Özlüyorum.
Ama bir araya gelemeyeceğimizi de biliyorum.
Birlikte olamayacağımızı da...
Sen hep haklıydın.
Ben de kabullendim.
Haklısın zor oluyormuş herşeyi sarıla sarıla,
Ağlaya ağlaya, seve seve bırakmak.
Bu satırlar da benim sana bıraktığım son şey.
Say ki saç telimi bırakıyorum avuçlarına.
Say ki gözlerimi bırakıyorum bakışlarına.
Say ki yokluğumu bırakıyorum hayatına.
Seni seviyorum.
Sen beni öldü say,
Gidiyorum....
Evet yine gidecek başka bir yerim kalmamış gibi sana geldim.
Bu hayatta herşeye inanırdım .
Bir tek seninle olanlara inanamadım.
Gözümle görebilseydim bile inanamayacaktım.
Bir tek seni aklım almadı.
Seni ömrüme sığdıramadım.
Öyle doluydu ki içim,
Yüreğimde seni koyacak yer bulamadım.
Seni çok sevdim.
Dolu dolu yaşadım.
Seni çok özleyeceğim.
Özledim.
Özlüyorum.
Ama bir araya gelemeyeceğimizi de biliyorum.
Birlikte olamayacağımızı da...
Sen hep haklıydın.
Ben de kabullendim.
Haklısın zor oluyormuş herşeyi sarıla sarıla,
Ağlaya ağlaya, seve seve bırakmak.
Bu satırlar da benim sana bıraktığım son şey.
Say ki saç telimi bırakıyorum avuçlarına.
Say ki gözlerimi bırakıyorum bakışlarına.
Say ki yokluğumu bırakıyorum hayatına.
Seni seviyorum.
Sen beni öldü say,
Gidiyorum....
bütün şarkıları insanın kalbini titreten şarkılardır. şarkıyı söyleme şekli , sesi ve besteleri ile her makamda bir numarada olduğunu düşündüğüm sanatçıdır.
yaşlandı diye el üstünde bulunduruyor olabilirler. Tarkan da olmasa bu albümü dinlenir miydi acaba?
Ne de çabuk geçti zaman
Hatırlarım her şeyi dün gibi
Ellerimden kayıp giden
Tutamadığım hayırsız gençliğimi
Ah nede çabuk bitmiş aşkın
Teninin kokusuna doyamadan
Baktığım her yer her yer hatıra
Senin kadar eskisini bulamadım
Sen giderken durdu dünya
Dönmüyor hala
Görmedin mi hissedemedin mi?
Sen yokken yanımda
Bin kere öldüm de bir kere dirilmedim ki
Unuttum çoktan beri unutmayı
Her nefes her soluk hatırlatır
Yazmak istesem de elim varmaz
Sensizliği ezberledim satır satır
Ah bomboş odam kalabalık yalnızlığım
Yabancı değil içimden her biri
Dert yanarken çatlamış duvarlara
Kendim kadar derinini bulamadım
Sen giderken durdu dünya
Dönmüyor hala forumdas.net
Görmedin mi hissedemedin mi?
Sen yokken yanımda
Bin kere öldüm de bir kere dirilmedim ki..
Hatırlarım her şeyi dün gibi
Ellerimden kayıp giden
Tutamadığım hayırsız gençliğimi
Ah nede çabuk bitmiş aşkın
Teninin kokusuna doyamadan
Baktığım her yer her yer hatıra
Senin kadar eskisini bulamadım
Sen giderken durdu dünya
Dönmüyor hala
Görmedin mi hissedemedin mi?
Sen yokken yanımda
Bin kere öldüm de bir kere dirilmedim ki
Unuttum çoktan beri unutmayı
Her nefes her soluk hatırlatır
Yazmak istesem de elim varmaz
Sensizliği ezberledim satır satır
Ah bomboş odam kalabalık yalnızlığım
Yabancı değil içimden her biri
Dert yanarken çatlamış duvarlara
Kendim kadar derinini bulamadım
Sen giderken durdu dünya
Dönmüyor hala forumdas.net
Görmedin mi hissedemedin mi?
Sen yokken yanımda
Bin kere öldüm de bir kere dirilmedim ki..
o my goot !
En mutlu ölme biçimidir.Coşkulu, eğlenceli, oynak daha ne olsun..
Sayın yan komşum ;
ilk önce senin evinde şohben var diye katın sıcak su vanasını kapatmanı hala anlamıyorum. Bu işe bir çözüm bulmalıyız. Bizim ailemiz temiz bir soydan gelir ve banyo yapmak, temizlenmek istiyoruz. Ayrıca çocuğunun sesinden bir türlü öğlene kadar uyuma hayalimi gerçekleştiremedim. Dikkate alınmak dileğimle. Arz ederim *
ilk önce senin evinde şohben var diye katın sıcak su vanasını kapatmanı hala anlamıyorum. Bu işe bir çözüm bulmalıyız. Bizim ailemiz temiz bir soydan gelir ve banyo yapmak, temizlenmek istiyoruz. Ayrıca çocuğunun sesinden bir türlü öğlene kadar uyuma hayalimi gerçekleştiremedim. Dikkate alınmak dileğimle. Arz ederim *
hayallerindeki işi yapmaya kalktığında hayali önemsenmemiş insandır.
beynine trafo dikilesi kızdır.
aslında yaşça genç olmaktır. 26 yaşında olan kişi kendisini yılların eskitmeye başladığını hissetse veya düşünse bile bu bir çeşit bunalımdır. okul okumak evresi bitmiş olduğu için kendini boşlukta hissediyor olabilir.
yüzü çirkin ama kendine göre yetenekleri ve sempatisi olan kişilere aşık olmaktır. bir insan bakan biri için güzel olabilir ama başka biri için çirkin olabilir. gözün görme yetisine bağlıdır.
ilk iş telefona bakmaktır.gelen mesajlara cevap atmadan önce etrafa bakmak kendini kalkmak için yeterli gördüğünde kalkıp el yüz yıkamaktır.
kocasını seven ve güvenen kadının sözüdür.
kötü bir olay karşısında neye uğradığını şaşırmaktır.
kardeşim..
artık gelmeyeceğini kabullenerek yaşıyorum..
benim hiç bi zaman ablam ve abimin olduğu gibi küçük bir kadeşim olmayacak..
seni eğitemeyeceğim..
senin oyuncaklarla oynamanı zevkle izleyemeyeceğim..
böylesi emin ol daha iyi..
bu kirli dünyaya gelip de günden güne kirlenmeyeceksin..
bunun için mutluyum..
sen hep içimdesin..
artık gelmeyeceğini kabullenerek yaşıyorum..
benim hiç bi zaman ablam ve abimin olduğu gibi küçük bir kadeşim olmayacak..
seni eğitemeyeceğim..
senin oyuncaklarla oynamanı zevkle izleyemeyeceğim..
böylesi emin ol daha iyi..
bu kirli dünyaya gelip de günden güne kirlenmeyeceksin..
bunun için mutluyum..
sen hep içimdesin..
önüne bakmadan yürüdüğü için arabalar direklere ve ağaçlara dikkat etmesi gereken insandır.
ihanete uğradıktan ya da terkedildikten sonra kızın büründüğü ruh hali. bir süre sonra geçer kendine gelir.
marifet herşeyi bilirken sevebilmek bilmezden gelerek..
gelişmekte olan muhteşem bir ülkedir.