bugün
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz5
- lionel messi8
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı5
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- kıskançlık5
- biz arap değiliz biz türk üz5
- ismail kartal16
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- kadında güzellik aramayan erkek5
- sürekli esnemek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı2
- kimyon3
- yazın yapılabilecek işler2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- nady bondar2
- the god himself3
- erectovanga2
- gözde celep2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi3
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- işsizlere tavsiyeler2
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- kazıklı maria3
- sözlükteki zengin yazarlar4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- şansın yaver gitmesi2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- kumardan para kazanmak2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- biraz osursak mı2
- orospum3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
entry'ler (11)
Dillerde gezen adım:
Bir seciyesiz, bir it.
Nedense olamadım,
Sizin gibi bir yiğit...
Ne gaye taşıyorum,
Ne bir dağ aşıyorum;
Delice yaşıyorum,
Ne ihtiras, ne ümit...
Yuh...Eğer hayat buysa,
Bu ahmakça uykuysa...
Bana kim sokulduysa
Hadi dedim, hadi git! ..
Bende çok şey var ama,
Akıl filan arama...
Ciddiyetle arama
Koydum dikenli bir çit.
Saçıma düşen aklar,
Ne bir macera saklar;
Çıkarmaz bu dudaklar,
Ne bir küfür ne tevhit...
Korkutmaz beni ölüm,
Bir şeytan kadar hürüm.
Süremez bende hüküm
Ne Allah, ne de Nahit..
Bütün insanlara (Sabahattin Ali)
Bir seciyesiz, bir it.
Nedense olamadım,
Sizin gibi bir yiğit...
Ne gaye taşıyorum,
Ne bir dağ aşıyorum;
Delice yaşıyorum,
Ne ihtiras, ne ümit...
Yuh...Eğer hayat buysa,
Bu ahmakça uykuysa...
Bana kim sokulduysa
Hadi dedim, hadi git! ..
Bende çok şey var ama,
Akıl filan arama...
Ciddiyetle arama
Koydum dikenli bir çit.
Saçıma düşen aklar,
Ne bir macera saklar;
Çıkarmaz bu dudaklar,
Ne bir küfür ne tevhit...
Korkutmaz beni ölüm,
Bir şeytan kadar hürüm.
Süremez bende hüküm
Ne Allah, ne de Nahit..
Bütün insanlara (Sabahattin Ali)
düzelmiyecek.
insan...
uyamak zaten güzel bişeydir öğlen sabahı yok..
"merhaba
aslında nasıl başlıyacağımı bile bilmiyorum kaç kere yazıp sileceğimi de buraya herkes kinini özlemini güzel ve kötü anılarını yazmış aslında bakarsan bizim hiç anımız olmadı(insanların görebildiği) ama bizim aramız da oldu mezarına gelip sana ilk sevdiğim çocuğu anlattım küçükken mezarına gelip sadece ağlıyodum ama artık mezarına gelip ağlamıyorum çünkü sen hala benimlesin şuan yanımdasın o yüzden sana bakarak gülümsüyorum deli olduğumu düşünebilirsiniz umrumda değil ölürken elinde yakılmamış sigara varmış ben sigara başladım bunu istemediğini biliyorum ama bunu benim için sana biri açıklamış burda sigara sen kokuyor be baba kokunu bilmediğimi düşünürdüm ama artık biliyorum burda aldatan seven nefret edilen özlenen ve bir çok baba varmış bilmeni isterim sen en farklı en özel babasın seni seviyorum sana söylemek istediğim bir sürü söz var aslında ama bunlar için iki kelimem yeter seni seviyorum.."
aslında nasıl başlıyacağımı bile bilmiyorum kaç kere yazıp sileceğimi de buraya herkes kinini özlemini güzel ve kötü anılarını yazmış aslında bakarsan bizim hiç anımız olmadı(insanların görebildiği) ama bizim aramız da oldu mezarına gelip sana ilk sevdiğim çocuğu anlattım küçükken mezarına gelip sadece ağlıyodum ama artık mezarına gelip ağlamıyorum çünkü sen hala benimlesin şuan yanımdasın o yüzden sana bakarak gülümsüyorum deli olduğumu düşünebilirsiniz umrumda değil ölürken elinde yakılmamış sigara varmış ben sigara başladım bunu istemediğini biliyorum ama bunu benim için sana biri açıklamış burda sigara sen kokuyor be baba kokunu bilmediğimi düşünürdüm ama artık biliyorum burda aldatan seven nefret edilen özlenen ve bir çok baba varmış bilmeni isterim sen en farklı en özel babasın seni seviyorum sana söylemek istediğim bir sürü söz var aslında ama bunlar için iki kelimem yeter seni seviyorum.."
haberin var mı?
Karanfil kokuyor cigaram cigaram
Dağlarına bahar gelmiş memleketimin
Haberin var mı taş duvar?
Demir kapı, kör pencere
Yastığım, ranzam, zincirim
Uğruna ölümlere gidip geldiğim
Zulamdaki mahzun resim
Haberin var mı?
Görüşmecim, yeşil soğan göndermiş
Karanfil kokuyor cigaram
Dağlarına bahar gelmiş memleketimin
Karanfil kokuyor cigaram cigaram
Dağlarına bahar gelmiş memleketimin
Haberin var mı taş duvar?
Demir kapı, kör pencere
Yastığım, ranzam, zincirim
Uğruna ölümlere gidip geldiğim
Zulamdaki mahzun resim
Haberin var mı?
Görüşmecim, yeşil soğan göndermiş
Karanfil kokuyor cigaram
Dağlarına bahar gelmiş memleketimin
+Biliyor musun ismail Mecnun'un en sevdiği tatlı tulumbadır. Tulumbanın hastası. Tulumbayı gördü mü dayanamaz.
-He biliyom. en ucuzu o çünkü. Şimdş baklava dünya para ya. O yüzden tulumba seviyo yoksa tulumba sevilir miymiş?
adı üstünde tulumba. O yüzden mecnun sana hep tulumba aldırırdı. Der ki şimdi babamın cebinde para yok derdi. Şimdi babam üzülür alamazsa utanır derdi. O yüzden tulumba aldırırdı sana. çünkü çok güzel bir çocuk yetiştirdin iskender Abi
-He biliyom. en ucuzu o çünkü. Şimdş baklava dünya para ya. O yüzden tulumba seviyo yoksa tulumba sevilir miymiş?
adı üstünde tulumba. O yüzden mecnun sana hep tulumba aldırırdı. Der ki şimdi babamın cebinde para yok derdi. Şimdi babam üzülür alamazsa utanır derdi. O yüzden tulumba aldırırdı sana. çünkü çok güzel bir çocuk yetiştirdin iskender Abi
'Bal' Gökyüzünde...
Duman grubunun solisti aynı zamanda grubun birçok şarkısına imza atan Kaan Tangöze'nin pek bilinmeyen hüzünlü hikayesi...
1995 Türkiye Güzeli Ahu Paşakay ile güzel giden bir birliktelik yaşayan Kaan Tangöze; bir gün sevgilisiyle ufak bir tartışma yaşar... Duman grubunun 2002 yılında çıkardığı 'Belki Alışman Lazım' albümünün Kemancı Bar'da gerçekleşecek tanıtım gecesinde Kaan'ın gözleri Ahu'yu arar fakat göremez. Aralarında ki kırgınlık nedeniyle kalabalığın arkasından izlediğini düşünerek o gece ona yazdığı şarkıları arka arkaya söyler. Fakat Ahu Paşakay o gece orda değildir. Denilene göre Kaan Tangöze'nin sahnede sevgilisine yazdığı 'Bal' şarkısını söylediği esnada, sevgilisi evinde kendisini dolabın demirlerine asarak intihar etmişti. Sevgilisinin intihar haberini ertesi sabah alan Kaan Tangöze, 15 gün boyunca ailesi ile bile görüşmemiş acısını tek başına yaşamak için kendini eve kapatmıştı.
Kaan Tangöze'nin birçok şarkısını Ahu Paşakay'a yazdığı bilinmekteydi. Ah, Haberin Yok Ölüyorm, Köprüaltı, Senin Gibi... birçok şarkıda müziğiyle anlatmıştı sevgilisini bizlere...Ama en önemlisi 'Bal' idi. Çünkü 'Bal' ı söylediği esnada sevgilisi sessizce uzun bir yolcuğa çıkmıştı. Duman grubu 'Bal' şarkısını bir daha hiç çalmadı. Bu acı olaydan sonra açıkhavada gerçekleşen bir konserde Kaan, gökyüzüne bakarak ilk ve son kez söylemişti...
Duman grubunun solisti aynı zamanda grubun birçok şarkısına imza atan Kaan Tangöze'nin pek bilinmeyen hüzünlü hikayesi...
1995 Türkiye Güzeli Ahu Paşakay ile güzel giden bir birliktelik yaşayan Kaan Tangöze; bir gün sevgilisiyle ufak bir tartışma yaşar... Duman grubunun 2002 yılında çıkardığı 'Belki Alışman Lazım' albümünün Kemancı Bar'da gerçekleşecek tanıtım gecesinde Kaan'ın gözleri Ahu'yu arar fakat göremez. Aralarında ki kırgınlık nedeniyle kalabalığın arkasından izlediğini düşünerek o gece ona yazdığı şarkıları arka arkaya söyler. Fakat Ahu Paşakay o gece orda değildir. Denilene göre Kaan Tangöze'nin sahnede sevgilisine yazdığı 'Bal' şarkısını söylediği esnada, sevgilisi evinde kendisini dolabın demirlerine asarak intihar etmişti. Sevgilisinin intihar haberini ertesi sabah alan Kaan Tangöze, 15 gün boyunca ailesi ile bile görüşmemiş acısını tek başına yaşamak için kendini eve kapatmıştı.
Kaan Tangöze'nin birçok şarkısını Ahu Paşakay'a yazdığı bilinmekteydi. Ah, Haberin Yok Ölüyorm, Köprüaltı, Senin Gibi... birçok şarkıda müziğiyle anlatmıştı sevgilisini bizlere...Ama en önemlisi 'Bal' idi. Çünkü 'Bal' ı söylediği esnada sevgilisi sessizce uzun bir yolcuğa çıkmıştı. Duman grubu 'Bal' şarkısını bir daha hiç çalmadı. Bu acı olaydan sonra açıkhavada gerçekleşen bir konserde Kaan, gökyüzüne bakarak ilk ve son kez söylemişti...
Hallice Halim
ihtiyaç duyduğu özgüvenden
Kurtarılmayı bekleyen, yaşlı bir adamdan
Hallice halim
isimlere çok takıldın ağırlığınca
Gözümden akan tüm yaşlardan
Özür dilerdim.
Bu yol karanlık ve korktun biraz
Olsam arkanda
Bana yaslanamzsın
Ben bir hüzün duvarıysam
Kim aldı beni düşlerimden
Hayatımı kendi gözümden
Görememek beni öldüren
Söyle kimim ben
Umutların ortasında,
Çaresizlik ağından
Kurtuluş yok yarından
Hallice halim
Bu yol karanlık ve korktun biraz
Olsam arkanda
Bana yaslanamzsın
Ben bir hüzün duvarıysam
ihtiyaç duyduğu özgüvenden
Kurtarılmayı bekleyen, yaşlı bir adamdan
Hallice halim
isimlere çok takıldın ağırlığınca
Gözümden akan tüm yaşlardan
Özür dilerdim.
Bu yol karanlık ve korktun biraz
Olsam arkanda
Bana yaslanamzsın
Ben bir hüzün duvarıysam
Kim aldı beni düşlerimden
Hayatımı kendi gözümden
Görememek beni öldüren
Söyle kimim ben
Umutların ortasında,
Çaresizlik ağından
Kurtuluş yok yarından
Hallice halim
Bu yol karanlık ve korktun biraz
Olsam arkanda
Bana yaslanamzsın
Ben bir hüzün duvarıysam
''işte adaşım, sana seven bir çingenenin hikâyesi.
Çiçeklerin açtığı mevsimde, senin kollarına yaslanan ve çiçekler kadar güzel kokan bir vücutla uzak su kenarlarında oturmak ve öpüşmek yoruluncaya kadar öpüşmek hoş şeydir... Seni gördüğü zaman zalimce başını çeviren mağrur bir dilberin kapısı önünde veya ışığı altında sabaha kadar dolaşmak, bunu candan arkadaşlara ağlayarak anlatmak, söz aramızda gene hoş şeydir. Fakat sevgili bir vücutta bulunmayan bir şeyi kendisinde taşımağa tahammül etmeyerek onu koparıp atabilmek, işte adaşım, yalnız bu sevmektir.''
Sabahattin ALi(değirmen)
Çiçeklerin açtığı mevsimde, senin kollarına yaslanan ve çiçekler kadar güzel kokan bir vücutla uzak su kenarlarında oturmak ve öpüşmek yoruluncaya kadar öpüşmek hoş şeydir... Seni gördüğü zaman zalimce başını çeviren mağrur bir dilberin kapısı önünde veya ışığı altında sabaha kadar dolaşmak, bunu candan arkadaşlara ağlayarak anlatmak, söz aramızda gene hoş şeydir. Fakat sevgili bir vücutta bulunmayan bir şeyi kendisinde taşımağa tahammül etmeyerek onu koparıp atabilmek, işte adaşım, yalnız bu sevmektir.''
Sabahattin ALi(değirmen)
Tahir & Zühre
Tahir olmak ta ayıp değil
Zühre olmakta
Hatta sevda yüzünden ölmek te ayıp değil
Bütün iş Tahir ile Zühre olabilmekte yani yürekte....
Mesela bir barikatta döğüşerek
Mesela Kuzey Kutbu'nu keşfe giderken
Mesela denerken damarlarında bir serumu ölmek ayıp olur mu?
Tahir olmak ta ayıp değil Zühre olmak ta
Hatta sevda yüzünden ölmek te ayıp değil..
Seversin dünyayı doludizgin ama o bunun farkında değildir
ayrılmak istersen dünyadan ama o senden ayrılacak
yani sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı?
Yani Tahir'i Zühre sevmeseydi artık Yahut hiç sevmeseydi Tahir ne kaybederdi Tahir'liğinden
Tahir olmak ta ayıp değil
Zühre olmak ta
Hatta sevda yüzünden ölmek te ayıp değil...
Nâzım HiKMET
Tahir olmak ta ayıp değil
Zühre olmakta
Hatta sevda yüzünden ölmek te ayıp değil
Bütün iş Tahir ile Zühre olabilmekte yani yürekte....
Mesela bir barikatta döğüşerek
Mesela Kuzey Kutbu'nu keşfe giderken
Mesela denerken damarlarında bir serumu ölmek ayıp olur mu?
Tahir olmak ta ayıp değil Zühre olmak ta
Hatta sevda yüzünden ölmek te ayıp değil..
Seversin dünyayı doludizgin ama o bunun farkında değildir
ayrılmak istersen dünyadan ama o senden ayrılacak
yani sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı?
Yani Tahir'i Zühre sevmeseydi artık Yahut hiç sevmeseydi Tahir ne kaybederdi Tahir'liğinden
Tahir olmak ta ayıp değil
Zühre olmak ta
Hatta sevda yüzünden ölmek te ayıp değil...
Nâzım HiKMET