bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- amerika birleşik devletleri7
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- genç olmanın en güzel yanı6
- iran2
- portekiz5
- kolombiya4
- genç görünmeye çalışmak7
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- opel frontera2
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- ilgi manyağı4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- özbekistan4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- x in memeleri3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- uludağ sözlüğün boşalması3
- içtim şarabı13
- şarapçı bey koala birader3
- panama3
- kadir inanır22
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- hırvatistan3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- öldükten sonra bana ne olacak5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- petrol2
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- her insanın bir cini olması8
entry'ler (44)
Kışın havanın geç kararacak olmasından mütevellit şahsımı hüzünlere boğmuştur. Gerisi beni alakadar etmiyor.
Entry girerken dövmem var deme çabası gibi bir şey. *
Ben de buradayım sözlük. Gece gece valiz bakıyorum. Uçak yolculuğuna hayvan gibi dayandı yavrum benim 253478 senedir benimle tekerler de hala cillop dediğiniz valiz markaları varsa bana ulaştırabilirsiniz. Birazdan şarkınızı da yollarım kızmayın.
Misafir diye diye kemik kadro diye diye iyice dışladınız bizi. Bu hepinize sitemimdir.*
https://youtu.be/bWPOLL_Rr8U
https://youtu.be/bWPOLL_Rr8U
Saçma sapan dilini çıkarmış köpekli surat şeyini* fotoğraflarda kullanmak. Koca koca insanlar bile yapıyor artık çok şaşırıyorum.
Şimdi üye olduğum dernek. Baktım yazarlarımız müzikte sıkıntı var diyor hemen el atıyorum.
ilk aklımdan geçen buydu koymazsam boynu bükük kalır: https://youtu.be/4ijHuNpOPCs
Lakin sonra belki sabah-ı şeriflerine huzurla başlamak isteyen yazarlarımız vardır dedim: https://youtu.be/lMtKsMxQecI
Belki gecesi yeni başlayan yazarlar da vardır: https://youtu.be/TnsCs69mAh4
(bkz: şuraya da küçük mutlu ağaçlarımızı çizelim)
Sonraki gecelerde görüşmek üzere yayınımız burada sonlanıyor.
ilk aklımdan geçen buydu koymazsam boynu bükük kalır: https://youtu.be/4ijHuNpOPCs
Lakin sonra belki sabah-ı şeriflerine huzurla başlamak isteyen yazarlarımız vardır dedim: https://youtu.be/lMtKsMxQecI
Belki gecesi yeni başlayan yazarlar da vardır: https://youtu.be/TnsCs69mAh4
(bkz: şuraya da küçük mutlu ağaçlarımızı çizelim)
Sonraki gecelerde görüşmek üzere yayınımız burada sonlanıyor.
Aranızda yurt dışında yaşayan yahut yurt dışında bir tanıdığı olan yazarlar varsa beni bir ziyaret edebilir mi lütfen soracaklarım var.
Zamanla yok olan bir erdem. Bilemiyorum ben mi çok seçiciyim çok takılıyorum ama bazen öyle hareketler görüyorum ki etrafımda, nasıl ya diyorum. Bir insan neden beyni yokmuşçasına böyle düşüncesiz hareket eder?
Bunu demek istemezdim ama Dostoyevski. Gerçekten bak. *
Yanlış sorulmuş sorudur. insanı hayvandan ayıran düşünce midir diyebiliriz. Cevap hayır olacak tabii ki. Doğru cevap bilinçtir. Bir hayvan 'ben'liğinin bilincine varamaz.
Edit: aslında bence çok derin ve güzel bir konu. Lakin her şeyin alaya alındığı şu platformda bunlardan bahsetmek ne denli mantıklı kestiremediğimden enrtymi burada noktalıyorum.
Edit: aslında bence çok derin ve güzel bir konu. Lakin her şeyin alaya alındığı şu platformda bunlardan bahsetmek ne denli mantıklı kestiremediğimden enrtymi burada noktalıyorum.
Güldüy ifadesini eleştirenlerin aq yazmakta sıkıntı görmediğini göstermiştir. Kardeşim aq ne ya aq ne?!
Tanım: çocuk programı olması umulan çocuk programı. Başka bir deyişle bir çocuk sömürü programı daha.
Edit: ismi görünce ben de şaka sandım.
Tanım: çocuk programı olması umulan çocuk programı. Başka bir deyişle bir çocuk sömürü programı daha.
Edit: ismi görünce ben de şaka sandım.
(#32856033) birinci madde hariç-hatta belki fazla hareketli olmam bile diyebiliriz- süper bir özet olmuş sayın eetavus'un ağzına sağlık. Hatta dördüncü maddeyi boş yaşamaması olarak değiştirsek bile pek umut yok. Kalite ve lüks eş anlamlı kelimeler değil ve kalite beklemek yanlış bir şey değil.
Ayrıca şu konuya da değinmek istiyorum; bu sevgililik müessesesi neden zorunlu bir şeymiş gibi lanse ediliyor? Yani her insan evladı her anlamda hayatını paylaşacağı birini isteyebilir ama zaten düşününce bunun uzun bir zamanda olması normal olan değil mi, zaten kendimizi ne kadar sürede keşfediyoruz?!
Edit: entry numarası düzeltildi.
Ayrıca şu konuya da değinmek istiyorum; bu sevgililik müessesesi neden zorunlu bir şeymiş gibi lanse ediliyor? Yani her insan evladı her anlamda hayatını paylaşacağı birini isteyebilir ama zaten düşününce bunun uzun bir zamanda olması normal olan değil mi, zaten kendimizi ne kadar sürede keşfediyoruz?!
Edit: entry numarası düzeltildi.
ilaçların değil katkı maddelerinin haram olabilmesi durumudur. Evet katkı maddelerinin haram olabilmesi gibi bir durum vardır hayvansal ve bitkisel olmasına bağlı olarak. internet elimizin altında bir kaç tıkla çok daha fazla bilgiye erişebilirsiniz inanıyorum.
Genel kanının aksine, karşıdakinin hareketleri doğrultusunda "ben nasıl bir şeyin içine düştüm?" diye sorgulamaya başlayan bir kız da olabilir.
Gezegenler güneş etrafında dönerken aynı zamanda helezonik bir hareket yapıyorlarmış. Aşık olmamak elde değil.
Esasında yeni nesillerin şımarık olması şeklinde düzeltilmesi gereken tespit. Zira benim gözlemlediğim kız erkek farketmiyor. Karakter sahibi insan zaten belli olur. Aksi bir durum söz konusuysa neyi çekiştiriyorsunuz ki?