bugün
- azerbaycan2
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- 2026 dünya kupası22
- yaşamak üzerine2
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- fas6
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- japonya4
- anın fotoğrafı2
- velvet13
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- bosna hersek3
- sözlük kızlarının vücutları15
- moğolistan2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- ekonomi3
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- cezayir2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- bir insana inanmak2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kolu kıllı kız3
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arnavutluk2
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- ona bir şey söyle10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- türk moğol kardeştir3
- çekya3
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- avustralya2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
1. sınıf bir çaylakken tercih döneminde üst dönemlerin hepsinin ağzında "arman hoca şöyledir böyledir" derken arman hoca dendiğinde aklımda super evil bir karakter canlanmıştı, adam sanki yüzyıllardır iibf'lilere zulmediyormuş da devrilemiyormuş gibi bir hava vardı. yıllardır onlarca gizli teşkilat arman hocayı devirmek için birleşmişte kimse başaramamış gibiydi. ilk dersine girdiğim an "acaba dogru hocaya mı geldim lan" diye baya bir kendime sordum.
sonra baktım ki dünyalar tatlısı bir adam karşıma çıktı, hiçte öyle dendiği gibi birisi değilmiş. kendisiyle hiç birebir sohbetimiz olmasa da yürüyen pozitiflik saçan bir hocamızdır. seneye eylül ayında yeni çaylaklar buralarda gezdiğinde çekinmeden derslerini alabilir. peki insanlar neden bu denli arman hocadan korkuyordu? açıkcası bilmiyorum. sanırım arman hocanın sınavından geçmek için dersini aktif olarak dinlemek gerekiyor, derse katılmadan dersi geçmeniz çok zor. sebep budur diye zannediyorum, her dersine aktif olarak katılmıştım ses desibelinin ufak bir oynama yaptığını bile görmedim. dersini güzel güzel anlatır sonra da giderdi.
birde, ilk günlerde kantinde sanki 2. abdülhamid istibdat dönemindeymisiz gibi kulaktan kulaga kimse duymasın diye arman hocanın sınavlardan bahsedilecektir. ben çok çalışmamıştım açıkcası, sınav ortalamanın biraz üstüydü bence. çokta parlak bir not almasam da sınıfın ortalamasına göre oldukça yüksek bir not almıştım. derslerde aktif bir dinleyici olmak ve hocanın mantığını kavramaya çalışmak rahat rahat sizin dersten geçmenizi sağlayacaktır. hatta fazlasını bile alırsınız.
birde verdiği derslerde %95 ihtimalde en iyi anlatan hoca arman hoca oluyor, işin temel felsefesini kendisini de ögrenciyi de kasmadan cok güzel anlatıyor. derslerini daha sonradan arman hocadan alan arkadaşlarım "dünya varmış be oh" dediklerine şahidim. çaylaklar hiç çekinmeden derslerini alabilirler, hem meslek hayatına yönelik sadece pratik örnekler çözer arman hoca hem de ögrenciyle iletisimi oldukca iyidir. final haftasında bir arman hocanın dersine çalışmıyordum zira dersi derste kaptıktan sonra çalışmanıza gerek kalmıyor
2010'lu şu anda fosil olan iibf mezunu abi kadar tanımasam da olsun be arman hocam
sonra baktım ki dünyalar tatlısı bir adam karşıma çıktı, hiçte öyle dendiği gibi birisi değilmiş. kendisiyle hiç birebir sohbetimiz olmasa da yürüyen pozitiflik saçan bir hocamızdır. seneye eylül ayında yeni çaylaklar buralarda gezdiğinde çekinmeden derslerini alabilir. peki insanlar neden bu denli arman hocadan korkuyordu? açıkcası bilmiyorum. sanırım arman hocanın sınavından geçmek için dersini aktif olarak dinlemek gerekiyor, derse katılmadan dersi geçmeniz çok zor. sebep budur diye zannediyorum, her dersine aktif olarak katılmıştım ses desibelinin ufak bir oynama yaptığını bile görmedim. dersini güzel güzel anlatır sonra da giderdi.
birde, ilk günlerde kantinde sanki 2. abdülhamid istibdat dönemindeymisiz gibi kulaktan kulaga kimse duymasın diye arman hocanın sınavlardan bahsedilecektir. ben çok çalışmamıştım açıkcası, sınav ortalamanın biraz üstüydü bence. çokta parlak bir not almasam da sınıfın ortalamasına göre oldukça yüksek bir not almıştım. derslerde aktif bir dinleyici olmak ve hocanın mantığını kavramaya çalışmak rahat rahat sizin dersten geçmenizi sağlayacaktır. hatta fazlasını bile alırsınız.
birde verdiği derslerde %95 ihtimalde en iyi anlatan hoca arman hoca oluyor, işin temel felsefesini kendisini de ögrenciyi de kasmadan cok güzel anlatıyor. derslerini daha sonradan arman hocadan alan arkadaşlarım "dünya varmış be oh" dediklerine şahidim. çaylaklar hiç çekinmeden derslerini alabilirler, hem meslek hayatına yönelik sadece pratik örnekler çözer arman hoca hem de ögrenciyle iletisimi oldukca iyidir. final haftasında bir arman hocanın dersine çalışmıyordum zira dersi derste kaptıktan sonra çalışmanıza gerek kalmıyor
2010'lu şu anda fosil olan iibf mezunu abi kadar tanımasam da olsun be arman hocam
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar