bugün
- eski uludağ sözlük ortamı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- aldım kabul ettim6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- lip balm kullanan erkek5
- 0 0 75
- yaz aşkı bulamamak2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- falıma bakmak isteyen var mı4
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- nofap6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- devşirmelik makamı13
- tekerlek kaşar4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- 2026 dünya kupası15
- lionel messi11
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
entry'ler (8)
emma stone'un gitmediği film.
normalde beğenirim kendisini, alımlı ve sempatik gelir bana. herhalde film boyu fazlasıyla sıkılığımdan detaylı inceledim oyuncuların tipini makyajını giyimini vs.
çok çocuksu duruyor kadının yüzü. suratı böyle minnacık ve buz gibi. antipatik değil kesinlikle ama olmamış işte, o dümdüz memeler falan.
ikisini yakıştıramadım bir türlü. daha sanatsal, daha romantik auralı bir kadın olmalıydı. ne bileyim işte.
bunun dışında film kötü değil kesinlikle ama abartıldığı kadar harika da diyemem. son olarak filmin ismini daha dramatik birşey koyabilirlerdi. çünkü hep hatırlanacak, tarihe geçecek bir film yapmak istemişler belli. o filmin ismi la la land olmamalıydı işte.
normalde beğenirim kendisini, alımlı ve sempatik gelir bana. herhalde film boyu fazlasıyla sıkılığımdan detaylı inceledim oyuncuların tipini makyajını giyimini vs.
çok çocuksu duruyor kadının yüzü. suratı böyle minnacık ve buz gibi. antipatik değil kesinlikle ama olmamış işte, o dümdüz memeler falan.
ikisini yakıştıramadım bir türlü. daha sanatsal, daha romantik auralı bir kadın olmalıydı. ne bileyim işte.
bunun dışında film kötü değil kesinlikle ama abartıldığı kadar harika da diyemem. son olarak filmin ismini daha dramatik birşey koyabilirlerdi. çünkü hep hatırlanacak, tarihe geçecek bir film yapmak istemişler belli. o filmin ismi la la land olmamalıydı işte.
sesini vasat bulduğum güzel kız. her ince sesli tıfıl kız sesini kalın çıkararak onun şarkılarını söyleyebilir. kendi jenerasyonundan dua lipa daha başarılıdır bence vokal konusunda
gerçekten çok doğal bir kız. biraz dudakta estetik var ama olsun. şeker gibi valla, yalanıp yutulur
bizde de vardı bundan. kızdı birde, dövemezdik. köylü gibi bişeydi kıyafetleri falan. ama uyuzun önde gideniydi. erkeklere ödevi verir, kızlara vermezdi. çünkü orospuydu. orospucuk!
güzel kadındır. hatta belki de dünyanın yaşayan en güzel siyahi kadınlarından biri olabilir. fakat sesinin bu kadar abartılmasını anlayamıyorum. olağanüstü falan değil, hatta bildiğin kazma gibi. "sesiyle değil görüntüsüyle ünlendi" de diyemeyiz tabii.
sarhoşken dinlenmesi tavsiye edilir. en iyi şarkıları bana göre şunlardır;
-burning desires
-off to the races
-freak
-god knows i tried
-burning desires
-off to the races
-freak
-god knows i tried
dinledikçe gençlik zamanlarındaki yaz günlerini tüm tatlarıyla tekrar tekrar yaşatan lana del rey şarkısı.
klibi izlediğimde çiğdem çelik zannettiğim afet. harbiden benziyorlar.