bugün
- azerbaycan2
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- 2026 dünya kupası22
- yaşamak üzerine2
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- fas6
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- japonya4
- anın fotoğrafı2
- velvet13
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- bosna hersek3
- sözlük kızlarının vücutları15
- moğolistan2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- ekonomi3
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- cezayir2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- bir insana inanmak2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kolu kıllı kız3
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arnavutluk2
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- ona bir şey söyle10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- türk moğol kardeştir3
- çekya3
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- avustralya2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
entry'ler (8)
emma stone'un gitmediği film.
normalde beğenirim kendisini, alımlı ve sempatik gelir bana. herhalde film boyu fazlasıyla sıkılığımdan detaylı inceledim oyuncuların tipini makyajını giyimini vs.
çok çocuksu duruyor kadının yüzü. suratı böyle minnacık ve buz gibi. antipatik değil kesinlikle ama olmamış işte, o dümdüz memeler falan.
ikisini yakıştıramadım bir türlü. daha sanatsal, daha romantik auralı bir kadın olmalıydı. ne bileyim işte.
bunun dışında film kötü değil kesinlikle ama abartıldığı kadar harika da diyemem. son olarak filmin ismini daha dramatik birşey koyabilirlerdi. çünkü hep hatırlanacak, tarihe geçecek bir film yapmak istemişler belli. o filmin ismi la la land olmamalıydı işte.
normalde beğenirim kendisini, alımlı ve sempatik gelir bana. herhalde film boyu fazlasıyla sıkılığımdan detaylı inceledim oyuncuların tipini makyajını giyimini vs.
çok çocuksu duruyor kadının yüzü. suratı böyle minnacık ve buz gibi. antipatik değil kesinlikle ama olmamış işte, o dümdüz memeler falan.
ikisini yakıştıramadım bir türlü. daha sanatsal, daha romantik auralı bir kadın olmalıydı. ne bileyim işte.
bunun dışında film kötü değil kesinlikle ama abartıldığı kadar harika da diyemem. son olarak filmin ismini daha dramatik birşey koyabilirlerdi. çünkü hep hatırlanacak, tarihe geçecek bir film yapmak istemişler belli. o filmin ismi la la land olmamalıydı işte.
sesini vasat bulduğum güzel kız. her ince sesli tıfıl kız sesini kalın çıkararak onun şarkılarını söyleyebilir. kendi jenerasyonundan dua lipa daha başarılıdır bence vokal konusunda
gerçekten çok doğal bir kız. biraz dudakta estetik var ama olsun. şeker gibi valla, yalanıp yutulur
bizde de vardı bundan. kızdı birde, dövemezdik. köylü gibi bişeydi kıyafetleri falan. ama uyuzun önde gideniydi. erkeklere ödevi verir, kızlara vermezdi. çünkü orospuydu. orospucuk!
güzel kadındır. hatta belki de dünyanın yaşayan en güzel siyahi kadınlarından biri olabilir. fakat sesinin bu kadar abartılmasını anlayamıyorum. olağanüstü falan değil, hatta bildiğin kazma gibi. "sesiyle değil görüntüsüyle ünlendi" de diyemeyiz tabii.
sarhoşken dinlenmesi tavsiye edilir. en iyi şarkıları bana göre şunlardır;
-burning desires
-off to the races
-freak
-god knows i tried
-burning desires
-off to the races
-freak
-god knows i tried
dinledikçe gençlik zamanlarındaki yaz günlerini tüm tatlarıyla tekrar tekrar yaşatan lana del rey şarkısı.
klibi izlediğimde çiğdem çelik zannettiğim afet. harbiden benziyorlar.